שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: צירי פיל-פליי vs. צירי קוולר

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    63
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צירי פיל-פליי vs. צירי קוולר

    היי מעיין,
    אני לא יודע אם כבר התחלת לעבוד אבל אני מליץ לך לא ללכת על קוולאר. יצא לי לעשות לא מעט צירים מסוג זה. העבר נהגנו להשתמש בקוולאר, היום אנחנו עובדים רק עם פיל-פליי.ניסיתי לעשות צירים עם מספר סוגים של קוולאר...
    קוולאר הוא חומר שקשה לעבוד איתו, גם כשהוא יבש וגם כשהוא מצופה אפוקסי. הדבר הכי בעייתי שאני מצאתי בוהוא שאחרי תקופה של שימוש הוא מתחיל להקרע ומאלץ לחזק את הציר עם טסה או סלוטייפ מעצבן. מעבר לזה בגלל שהוא לפעמים לא נדבק הוא תורם להפרדות של השכבות בסקין.
    פיל-פליי, מאידח, הרבה יותר נחמד. קל לעבוד איתו בחיתוך, בהספגה ובהנחה בתבנית. נכון שיש סיכוי שתעשה בו חור בזמן השריטה, אבל אם אתה יודע איך עושים את זה אז אין ממש סיבה שזה יקרה... מעבר לזה אם כן תעשה חור עדיף בPP ולא בקוולאר, שמכער את כל הציר אחרי זה.

    בנוסף פחות רואים PP דרך היציקה, ככה שזה גם שיקול...
    ורק לידיעה כללית גם בטיסנים המובילים בתחום משתמשים בPP (פרפקט, אספאדה ועוד כמה).

    תם*
    קלוב התעופה סניף באר-שבע עומר
    www.aeroclub.co.il

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צירי פיל-פליי vs. צירי קוולר

    ציטוט נכתב במקור על ידי garfield צפיה בהודעה
    היי מעיין,
    אני לא יודע אם כבר התחלת לעבוד אבל אני מליץ לך לא ללכת על קוולאר. יצא לי לעשות לא מעט צירים מסוג זה. העבר נהגנו להשתמש בקוולאר, היום אנחנו עובדים רק עם פיל-פליי.ניסיתי לעשות צירים עם מספר סוגים של קוולאר...
    קוולאר הוא חומר שקשה לעבוד איתו, גם כשהוא יבש וגם כשהוא מצופה אפוקסי. הדבר הכי בעייתי שאני מצאתי בו הוא שאחרי תקופה של שימוש הוא מתחיל להקרע ומאלץ לחזק את הציר עם טסה או סלוטייפ מעצבן. מעבר לזה בגלל שהוא לפעמים לא נדבק הוא תורם להפרדות של השכבות בסקין.
    פיל-פליי, מאידח, הרבה יותר נחמד. קל לעבוד איתו בחיתוך, בהספגה ובהנחה בתבנית. נכון שיש סיכוי שתעשה בו חור בזמן השריטה, אבל אם אתה יודע איך עושים את זה אז אין ממש סיבה שזה יקרה... מעבר לזה אם כן תעשה חור עדיף בPP ולא בקוולאר, שמכער את כל הציר אחרי זה.

    בנוסף פחות רואים PP דרך היציקה, ככה שזה גם שיקול...
    ורק לידיעה כללית גם בטיסנים המובילים בתחום משתמשים בPP (פרפקט, אספאדה ועוד כמה).

    תם*
    היי תום תודה על התגובה.. והיא באה בזמן. הרגע סיימתי לווקסס את סט התבניות. אני יוצק מחר בבוקר (לא מומלץ להפעיל את הקומפרסור בבית עכשיו)
    מה שהדגשתי מהציטוט שלך זה בדיוק מה שקרה לי אחרי 2-3 שנים של הטסה, חשבתי שזה רק בגלל משהו שעשתי לא טוב או בד מחורבן. באמת כשאני נזכר עם PP זה לא קרה בטיסנים אחרים.
    אני עכשיו בדילמה אמיתית.. כנראה שאעשה 2-3 סטים של כנפיים חלק עם קוולר וחלק עם PP - סה"כ כנף של פיילון - לא הרבה עבודה.
    אגב טיפ קטן לנושא השריטה:
    אני מדביק סרגל מתכת עם דוץ במקביל לציר.
    אני משתמש בגב הסכין ולא בלהב, ככה אני "מגרד" את הצבע ואת שכבת הפיבר העדינה הראושנה ולא פוצע את הציר. שיטה שלמדתי מסירקיס. איך אתם עושים זאת?

    עריכה:
    עוד שאלה: במה אתה ממליץ להשתמש PP עדין(בצבע לבן) או גס (זה זם הפסים האדומים) ולמה?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

נושאים דומים

  1. עליי זה עבד
    על ידי YAHELMOY בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-04-2010, 14:15:58
  2. [שאלה] צירי זנב
    על ידי HeliDraco בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-03-2010, 14:42:49
  3. טסט פליי ל-F-18
    על ידי jetisrael בפורום פורום JET-ים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-01-2010, 20:27:18
  4. מקלט 2.4 וגוף קוולר/קרבון
    על ידי y_g בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 31-12-2009, 19:39:51
  5. מספריים לחיתוך קוולר
    על ידי 3Disaster בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 22-01-2009, 22:33:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •