צריך להפוך את הציר?
מה ההבדל במשקל בינו לבין הערס החביב?
האם בקר 30A עדיין יעשה את העבודה?
נשמע להיט מציפם לרשמים מהטיסה
צריך להפוך את הציר?
מה ההבדל במשקל בינו לבין הערס החביב?
האם בקר 30A עדיין יעשה את העבודה?
נשמע להיט מציפם לרשמים מהטיסה
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
לא צריך להפוך כלום
הבדל המשקל הוא כמדומני 7 גרם
הבקר המומלץ הוא 50 A לפחות
למרות שהוא מוגדר כמנוע למסוק הוא לא יצליח להטיס מסוק בגלל הKV הנמוך (2500) מדי למסוק.
אגב, יש אותו במיגוון KV מאד רחב , וניתן להתאים אותו לכל מטרה, החל מהכי מהיר וכלה בטיסן כבד ואיטי.
מקווה שהוא יעמוד בציפיות, בינתיים התחושה ממש רצחנית. כשאגמור את הבנייה אמדוד את הדחף הסטטי.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110