אם סגרת הזמנה והתחרטת על אחד הפריטים
מניסיויני תוותרו (פניתי אליהם פעם אחרי שעתיים ונאמר לי שזה בטיפול. לאחר יום קיבלתי מייל שההזמנה כבר יצאה לצערם). יש כאלה שבעזרת מיילים ובצ'אט אולי יוכלו לבקש החלפה של פריט כזה או אחר בהזמנה אבל הסיכויים לא גדולים. במיוחד מאז המחסן החדש שבו ההזמנה יוצאת בין יום ליומיים.
זיכויים וקופונים
כל הזמנה מזכה אותך בנקודות (כחצי דולר להזמנה של $50 - אז בלי ציפיות גדולות...

) שהם שווי ערך לדולרים. מניסיון שווה לשמור נקודות אלה ולהשתמש כשההזמנה מגיעה לחמישים וקצת דולר, כך ניתן להוריד את הערך הכולל מתחת לחמישים (ולהמנע ממכס...)
בנוסף, אם אתם נותנים פידבק על אחד המוצרים אתם מקבלים קוד שמשמש כקופון בסגירת ההזמנה. ניתן להשתמש בקוד אחד להזמנה כאשר ערך הקופון, כחצי דולר.