כמה תובנות שלי מבלי להחליט מה יותר טוב:
1. אאוטראנר בעל הספק ו KV דומה לאינראנר יהיה קל יותר.
2. קוטרו של האאוטראנר הנ"ל יהיה גדול יותר, אך אורכו קצר יותר
3. למניפות בקוטר קטן נעדיף אינראננר בשל קוטרו שיקח כמה שפחות משטח החתך של המניפה, גם מומנט האינרציה של המניפה יהיה קטן יותר ולכן גם המומנט שידרש מן המנוע.
4. למניפה בקוטר גדול המואצת לסל"ד גבוה נצטרך מומנט גדול יותר וכן יהיה לנו מקום למנוע בקוטר גדול יותר מבחינת שטח חתך המניפה ושם נראה יתרון לאאוטראנר.
5. בכל סט אפ כזה חובה לבדוק את קרור המנוע, אם לא יהיה מעבר אויר על המנוע הוא ישרף. יכולת הקרור טובה יותא לאאוטראנר בשל התוף שלו שסובב ומניע את האויר סביבו.
6. שיקולי משקל ואיזון יכוונו אותנו גם לבחירת המנוע המתאיםלטיסן.
7. בHK יש סדרב של אאוטראנרים אשר עשו להם אף בקוטר נמוך להתאמה למניפות שיועדו רק לאינראנר- שווה לבחון.
מסקנות :
1. כל סט אפ צריך להבחן לגופו
2. יש יותר מסט אפ אחד המתאים לכל טיסן.