אתם לא מאמינים!
הייתי היום בבאסטה בשוק וקניתי ב20 שקל טיסן עם מוטת כנף 2 מטר, סוללות, שלט, מטען ועשרה פרופלורים רזרביים, ולמוכר החוצפן הזה לקח 5 דקות שלמות לארוז לי את זה בשקית! אחרי דקה אמרתי לו שאין לי כח לזה ושיבטל את הקניה, אבל היו שם בערך עשר אלף לקוחות שגם בדיוק קנו ממנו דברים אז הוא התעלם ממני החוצפן! אני לא חוזר לשם יותר! זהו! נמאס לי מהשירות החרא הזה!
זמן הוא כסף. רוצים עכשיו ומהר? תקנו יקר וקרוב.
20 ש"ח??? דפקו אותך אחי!![]()
איל אתה גאון...
הוצאת לי את המילים מהפה אבל בצורה הכי טובה שאפשר.![]()
פבל
--------------
Hitec Eclipse 7 with DragonLink
Cularis FPV
Windrider Fox
Beaver
Blade 400
אייל אתה גאון
ללו האיומים שלך לא מפחידים אף אחד... פרנסה??? אני בטוח שהסיני לא יסגור את העסק כי אתה הפסקת לקנות אצלו...
כאחד שעובד בשירות לקוחות אני יודע כמה זה קשה בעיקר עם הלקוחות הישראלים
אני לטובת הסיני!
אתה מדבר על חברה בארץ, אתה באמת משווה אותה לסיני?
אתה אולי מטפל ב1000 לקוחות ביום וזה בהגזמה...
הסיני מטפל לפחות ב100000 ביום...
עוז אברהמי
הסיני מבקש שינויים רק דרך הטלפון, אני מניח בגלל מסה ההזמנות בהם הוא צריך לטפל. אין מספיק סינים לטיפול...
Changes to orders after payment.
If you would like to change the details on your order you need to act quickly. The safest way to change your address is by calling us.
Due to the time lag in email responses, we do not accept liability for requests which are not received or read after the parcel has been dispatched.
Simply sending us an email does not constitute an agreement nor does it mean we can act upon your request in time.
We strongly urge you to phone us if you find that your address details are incorrect or need to be changed.
לדעתי זה עדיין לא פוטר אותו מהתשובות המגעילות והיחס הדוחה שלו.
נגיד שקיבלת מוצר מקולקל, מה תצטרך לעשות?
לשלוח לו מייל ולחכות שבוע לתשובה
אחרי שבוע קיבלת מייל שלא ציינת את המדינה שלך או משהו כזה ואז אתה אומר לו ומחכה עוד שבוע
אחרי עוד שבוע הוא אומר לך לשלוח לו את זה לבדיקה מכספך הפרטי ורק אז תקבל תחליף (שכל התהליך הזה יכול לקחת מעל לחודש)
עוד סיטואציה:
הזמנת חבילה עם X מוצרים
מוצר אחד לא הגיע, מה תצטרך לעשות?
1. לצלם את החבילה
2. לשקול את החבילה
3. לצלם את השקילה של החבילה
4. לשלוח לסיני תמונות עם הוחכות ולחכות חודש עד שהוא שם לב שאתה ב"junk mail" שלו
5. ורק אז אולי תקבל את המוצר חזרה וגם זה אחרי הרבה וויכוחים
הסיני פשוט מנסה לגרום ללקוחות שלו להתייאש (וזה בדרך כלל מצליח)
כי לדוגמא אם הזמנת 2 סרוואים כחולים ואחד מהם לא עובד, מחיר המשלוח חזרה יעלה כמו מחיר של חדש, וגם למה לך לחכות עד שהסיני יענה לך? פשוט קונים חדש כי אין עצבים לכל הטרטור הזה
נערך לאחרונה על ידי 26112611; 16-06-2010 בשעה 15:55:26.
אז פשוט אל תקנה אצלו!
תקנה סרוו ב-100 ש"ח ומעלה בישראל במקום 10 ש"ח ולא תצטרך לעבור את "הגהנום" שהוא מעביר אותך בכוונה.
גם אני קיבלתי כמה סרוואים שלא עבדו, אבל בשביל המחיר הזה לא שווה לי לשלוח חזרה - יכול לקנות 10 סרוואים במחיר אחד בישראל.
גם אני קניתי מכשירים אלקטרונים שלא עבדו וצילמתי ושלחתי חזרה וכמה חודשים מחכה לזיכוי.
אבל, אין תחרות למחירים של הסינים - עובדה!
איך הסיני מוכר במחירים כאלה שאלת פעם? כנראה ה Markup (הרווח) שלו מאוד נמוך ולא יכול להרשות לעצמו להגדיל הוצאות בדמות כ"א, החזרים בלי לשאול שאלות (כי אנשים ינצלו את זה ויש לנו דוגמה כזאת בפורום...) או שינויים ידניים.
דוגמה אישית (ונוספת באחד הפוסטים האחרונים) לטיסן שנקנה אצל הסינים והגיע לא תקין - הסיני (HC) שולח גוף נוסף ללא שאלות. שיש שומן ברווח, ניתן לעשות זאת. לא על סרוו ב-$2.50!
הסיני לא מנסה לגרום ללקוחות שלו להתיאש, לסיני פשוט יש המון לקוחות
קנית סרוו ב5 שקלים הוא התקלקל ואתה רוצה חדש?????? אוי נו באמת....
אתה יודע שהחוק, בארץ לפחות, מחייב לתת אחריות רק על מוצרים שסכומם הוא מעל 200 שקל? ככה לפחות אמרו לי ברשת שאני עובד בה... ורשת שיש לה 70 סניפים בכל הארץ קשה לי להאמין שתשקר בכזה נושא.
תשובות מגעילות? אתם בכיתם פה שהוא לא עונה אז מה הקשר לתשובות מגעילות?
ובקשר למקרה שחסר חלק בחבילה,
כל הכבוד לו!
ככה צריך לעשות! ככה הוא מונע שקרים, אגב ככה כולם עושים
כשאני קניתי מכלול זנב לפרוטוס מאתר מסויים והיה חסר חלק במכלול הם דרשו ממני אותו דבר ובצדק, אחרת מאיפה להם לדעת שאני לא מקשר?
עוז אברהמי
נסה לפנות למוכר באי-ביי עם טענה לגבי מוצר מקולקל, ואני מאמין שתרגיש יותר טוב לגבי הזמן שלוקח לחנות הכי עסוקה בעולם לחזור אליך.
להחרים את הסיני זה כמו להחרים את מקדונלד'ס.
בוא נגיד שהם יצטרכו רואה חשבון מיוחד כדי לחשב את חלקיקי האחוז של עד כמה זה מזיז להם את הביצה.
יש להם המון מנגנונים שמנסים להתגבר על טעויות באריזה, ואין דרך לוודא את זה אבל לתחושתי יש להם גם בקרת איכות מינימלית. אם מגיעה חבילה שחסר בה פרט שמבחינתם הברקוד שלו נסרק בשלב האריזה - מטבע הדברים הם ידרשו הרבה הוכחות לעניין.
אם המוצר שלך התקלקל, הוא בטח התקלקל לעוד 50,000 לקוחות אחרים ברחבי העולם וזה לוקח זמן לעבור על כל הטענות שלהם.
יש הרבה רמאים בתחום הזה ואני לא מדבר על מוכרים בחנויות, אני מדבר על לקוחות שמבצעים הונאות על בסיס יומי בכל העולם. אתה עומד בתור כמו כולם, ואתה מתבקש לספק הוכחות ולפרט כמה שיותר ולעשות כל מה שהם מבקשים ממך, וכל זה תאמין או לא - כדי לקצר את הזמן שלוקח לטפל במליון פניות לשירות הלקוחות.
אני חושב שקונספט מהפכני בתחום הזה יהיה להתחיל לקחת אחריות על תוצאות של בחירות שעושים במקום להשליך את האשמה מסביב כמו ממטרה.
לקנות מוצר במחיר חסר תחרות, בהונג קונג, מחנות שנותנת לך פירוט עצום על תכונות הפריט, שמאפשרת לך לחשב עד הגרם והסנט את הרכב החבילה, שמוכנה להצהיר מה שתבקש על המשלוח, שמחדשת ומפתחת מוצרים כל הזמן - וכל זה בטווח של בערך שבועיים מתיבת הדואר שלך - זה אמור להיות אחד מפלאי תבל. ובמקום זה אנשים מקטרים על שיני הסוס שקיבלו במתנה.
זה ממש מזכיר לי את זה:
החכמה נוזלת לך מהאוזניים,כמה שטויות כתבת,חנויות כמו הסיני האינטרנט מפוצץ בהם צריך קצת להתאמץ ולבדוק,מנועים בקרים סרוו וכו' ניתן למצוא באותו מחיר ואולי יותר זול,הדבר היחיד שזול וטוב אצלו זה הסוללות והמטענים שהם באיכות נורמלית ומחיר סביר,שאר הדברים כמעט אותו הדבר,הכתרתם את הסיני כאילו יש רק אותו ואם לא הוא מחר אנחנו לא מטיסים,אני ימשיך להטיס גם אחרי שהוא יהיה,תפסיקו לבלבל את המוח,הזמנתי עד היום באלפי דולרים מחנויות ברחבי העולם,אף אחד מהם לא פישל ולו פעם אחת,אז תפסיקו להתיפייף עם הסיני המעפן הזה.
טייסת בן גוריון בפיקודו של ללו
funjet
pylon
axn pylon 6s
tricopter extrim
futaba 8uhps 2.4
אייל הרגת אותי מצחוק! בסרטון הבן אדם פשוט כל כך צודק!
אנשים פשוט לא מעריכים את מה שיש היום, אני תמיד עושה השוואה איך היה פעם ואז אני מחייך![]()
בברכה,
תומר עינבר
אוקי לכל המקטרים - למה שלא תעשו משהו מועיל לכולם ותציגו לינקים לחנויות שיכולות להחליף את הסיני?
לדוגמא: פרופים וספינרים יש ליפאני http://www.aircraft-world.com
סוללות ומנועים יש ב www.lowpricerc.com (שעוד צריך להכיר את טיבם אבל המחירים לא רעים)
מנועים ובקרים יש גם כמובן אצל הערסי החביב - www.rctimer.com
נו, תמשיכו...
ככה אני אוהב שאתה רציני,זה אחלה רעיון אני מציע שתפתח שרשור שכל אחד יתן לינק לאתר כלשהו במחירים סבירים,אפשר שהוא גם יהיה בנעוץ,לקרוא לו בשם המתחרים של הסיני,ואז יהיה אפשר לדלג על הסיני,הוא לא יהיה בראש מעיניי,יהיו עוד אופציות לרכישה,זה גם יקל במידה שהמוצר במינוס תהיה אלטרנטיבה אחרת,אחלה רעיון לך על זה.
טייסת בן גוריון בפיקודו של ללו
funjet
pylon
axn pylon 6s
tricopter extrim
futaba 8uhps 2.4
יש כבר נעוץ עם חנויות
מר אגל,אני לא נותן שרות לאף אחד,זה לא התפקיד שלי בעבודה,החברה שאני עובד בה נותנת שרות להערכתי בין 15,000-20,000 איש ביום,מה שידידך הסיני לא נותן ולא מסוגל לתת,ולגבי האיומים כהגדרתך אני עם הכסף שלי עושה מה שאני רוצה ומה שבז... שלי,אף אחד לא שולט לי על הכסף,וזה שאני לא יקנה ממנו זה יוריד לו בסביבות 200$-300$ מההכנסות בחודש,עכשיו אתה בטח שואל מה סכום כזה כל חודש,כן אני מטיס כל יום פעמיים ביום ולפעמים יותר,אז הבלאי אצלי קצת יותר גדול משל אחרים,וכמוני שהתאכזבו ממנו אני מאמין שיש עוד הרבה ברחבי העולם שגם הם עושים חושבים לפני שמזמינים ממנו,אז תעשה חשבון 1+1+1+1+1+1+1+1 שווה הרבה,הבנת את זה אגל
טייסת בן גוריון בפיקודו של ללו
funjet
pylon
axn pylon 6s
tricopter extrim
futaba 8uhps 2.4
לללו וחברים נוספים,
אני חדש בתחום - פחות משנה. ככה שההכרות שלי את התחום היא מחנות טיסנים שקרובה למקום מגוריי והסיני. כשרציתי להכנס לתחום פניתי לחנות כמובן, חנות מוכרת ואמינה. הוא הציע לי חבילה למתחיל של טיסן גדול וטוב, אלקטרוניקה, שלט 4 ערוצים 2 סוללות ומטען פשוט. הוא אמר שזו חבילה מעולה למתחילים ושאני אהנה ממנה מאוד.
המחיר - 3200 ש"ח!!!!!!
אז המשכתי לחפש ובמקרה חבר הפנה אותי לסיני. מאז קניתי מהסיני (ורק ממנו): 13 סוללות שונות, טיסן טריינר (בנייה של אקסטרות ומוגים עם אלקטרוניקה מהסיני), שלט 2.4 6 ערוצים, 4 מקלטים, מטען משוכלל, סרוואים, מאריכים, דבק, פרופלורים, מגנטים, 5 מנועים, סכינים, להבים, ועוד ועוד ועוד. סה"כ 30 הזמנות שונות. כולן הגיעו, כל מה שהזמנתי הגיע ולמזלי גם עובד.
וכמה הוצאתי - 3700 ש"ח.
אני יכול להגיד בוודאות שללא הסיני לא הייתי היום בתחום.
גלעד
ללו היקר דבר ראשון תלמד לקרוא, השם שלי רשום בחתימה אני לא מתביש בו
דבר שני תוריד את רמת העצבים שלך חבל... הרי להתעצבן פירושו להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים.
תן לנו להמשיך להיות טיפשים.
אתה רואה שהרב הגדול כאן נהנים מהשירות והחנות אז מה הבעיה?
שוב פעם אתה חושב שזה באמת יזיז לסיני???
כמו שכבר אמרו פה חנות שמוכרת במחיריםפ כמו שהוא מוכר כנראה שלא מרוויחה הרבה. אז אם הוא לא מפסיד עד עכשיו הוא גם לא יפסיד אחרי שאתה תעזוב אותו...
מאיפה אתה יודע מה הסיני יודע לתת? אתה רק גרגיר חול קטן מהלקוחות של הסיני שהוא צריך לטפל בהם כל יום
מאיפה אתה יודע איזה שירות מקבלים האחרים?
אני יכול לציין רק לטובה את שירות הלקוחות של הסיני, לא היתה פעם אחת שפניתי אליו והנושא לא טופל כבר למחרת! אבל אני כנראה פניתי אליו עם בקשות הגיוניות... או שהוא פשוט אוהב את השם שלי לא יודע...
מציע לך פעם אחת לנסות לעבוד בשירות לקוחות שתרגיש מזה הלקוח הישראלי, תאמין לי זאת חוויה שאתה באמת לא רוצה להרגיש. גם שאתה יוצא בסדר עם אנשים ומטפל בבעיה שלהם ואפילו נותן להם מתנות על "עוגמת הנפש" שנגרמה עדין יהיו להם תלונות. ככה אנחנו הישראלים נותנים לנו אצבע אנחנו רוצים את כל היד.
יכול להיות שהסיני סימן את כל האימילים שמגיעים מהלקוח הישראלי... זאת באמת אפשרות סבירה
עוז אברהמי
הבנו. זה מתפתח לכלום. נעלתי
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti