שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: קצת על מניפות

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת על מניפות

    ציטוט נכתב במקור על ידי טל2 צפיה בהודעה
    אם נתיחס למנוע המניפה כמנוע סילון הדחף לא תלוי במהירות הטיסה (בהזנחת שינויי נצילות מינוריים)
    מניפה קרובה יותר לפרופ מאשר למנוע סילון. מניפה שיונקת אוויר בנפח X, תמיד תפלוט אוויר בנפח X. מנוע סילון, לעומת זאת, פולט אוויר חם ודלק, מה שמשנה משמעותית את נפח האוויר ביציאה לעומת בכניסה ומשפיע מהותית על הדחף.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    צור יגאל
    הודעות
    223
    תודה!
    3
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת על מניפות

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    מניפה קרובה יותר לפרופ מאשר למנוע סילון. מניפה שיונקת אוויר בנפח X, תמיד תפלוט אוויר בנפח X. מנוע סילון, לעומת זאת, פולט אוויר חם ודלק, מה שמשנה משמעותית את נפח האוויר ביציאה לעומת בכניסה ומשפיע מהותית על הדחף.

    לך תספר למדוזה שהסילון שהיא יוצרת יותר קרוב לפרופלור בגלל שהיא לא פולטת אויר חם
    הדחף בהנעה סילונית הוא תוצאה של שינויי תנע בין הכניסה ליציאה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת על מניפות

    ציטוט נכתב במקור על ידי טל2 צפיה בהודעה
    לך תספר למדוזה שהסילון שהיא יוצרת יותר קרוב לפרופלור בגלל שהיא לא פולטת אויר חם
    הדחף בהנעה סילונית הוא תוצאה של שינויי תנע בין הכניסה ליציאה.
    לא ידידי, בפרופ ומניפה הדחף הוא תוצאה של שינוי התנע בין הכניסה ליציאה בלבד. במנוע סילוני, הדחף הוא תוצאה של שינוי הנפח. מדוזה כמובן היא בת דודה של EDF (), נכנס ליטר ויוצא ליטר.
    נערך לאחרונה על ידי flyinglizard; 16-06-2010 בשעה 12:57:48.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת על מניפות

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    לא ידידי, בפרופ ומניפה הדחף הוא תוצאה של שינוי התנע בין הכניסה ליציאה בלבד. במנוע סילוני, הדחף הוא תוצאה של שינוי הנפח. מדוזה כמובן היא בת דודה של EDF (), נכנס ליטר ויוצא ליטר.
    בשני המקרים זה השינוי בתנע, רק שבמנוע סילון השינוי העיקרי נגרם ע"י העלאת הטמפרטורה, אפקט שלא קיים בEDF.
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת על מניפות

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZvikaF צפיה בהודעה
    בשני המקרים זה השינוי בתנע, רק שבמנוע סילון השינוי העיקרי נגרם ע"י העלאת הטמפרטורה, אפקט שלא קיים בEDF.
    בסופו של דבר מה שמניע הוא רק הבדלי תנע ידידי.
    השאלה איך התנע הזה נוצר: במנוע EDF האוויר נכנס ומואץ, במנוע סילוני האוויר נכנס, נדחס ומוצת, מה שאומר שיש הבדלים דרסטיים בין נפח האוויר הנכנס לנפח האוויר היוצא (כמובן שההבדל הזה הוא תוצר של טמפרטורה), וכך הוא מייצר את התנע שלו.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

נושאים דומים

  1. [מדליק] F-15 עם 2 מניפות - עבר טסט פלייט
    על ידי ליאור זהבי בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 23-05-2009, 01:26:37
  2. [שרשור בניה] F-15 כפול מניפות - עדכון נוסף הפרויקט ממשיך
    על ידי eran_k בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 61
    הודעה אחרונה: 09-05-2009, 19:47:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •