שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: כשלון באוטורוטציה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כשלון באוטורוטציה

    אהלן,
    לפני שבוע, היתה לי 'נחיתת חירום' - הגג"ש הראשי פשוט נטחן באויר.
    מעולם לא ביצעתי אוטורוטציה לפני כן ולכן זאת היתה ההזדמנות הראשונה - הורדתי סטיק לאמצע, גובה של כ 15-20 מטר, המסוק ירד די מהר כמצופה ועדיין שמר על סיבוב להבים, אבל בשני מטרים האחרונים כשרציתי לעצור את הנפילה, כנראה שלא היו מספיק סיבובים והמסוק אמנם נעצר מעט אבל עדיין נפל כמו אבן. הנזק היה שני סקידים שהשתטחו ולהב אחת שכנראה פגעה במשהו או שפשוט נסדקה מהכובד שלה ברגע הפגיעה בקרקע. לי נראה שלא הורדתי את הסטיק מספיק ולכן הלהבים לא צברו בכלל מהירות אלא אפילו ירדו במהירות הסיבוב מעט.

    האם הייתי צריך להוריד את הסטיק מעט יותר לקבלת זוית שלילית?
    איך אני יכול להתקדם מפה באימונים עם מסוק ולא רק בסימולטור בלי לרסק הרבה? האם מדריך עם כבל יכול לעזור בעניין מלבד הקניית בטחון?
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כשלון באוטורוטציה


  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כשלון באוטורוטציה

    אלעד,
    מנסיון, אני בהחלט מציע לעשות זאת בהתחלה עם כבל חניך מדריך. ולא, לא רק לשם הקניית בטחון.
    מדריך טוב, ימנע ריסוקים מטעויות גם במהלך אוטורוטציה.
    ככה אני למדתי לעשות זאת.
    רון טוסמן

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כשלון באוטורוטציה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagay צפיה בהודעה
    ראיתי וקראתי כמה פעמים, שגיא כותב לצריך להוריד סטיק לאמצע (0 מעלות) אבל אצלי זה לא עבד כמצופה ולכן השאלות שלי פה..
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כשלון באוטורוטציה

    הדבר הראשון שחובה לעשות במסוקים זה ללמוד אוטורוטציה...
    אני לא יודע מה שגיא רשם בשירשור שלו...
    אסור בפירוש להוריד ל 0 מעלות, אתה בעליל מעבד סלד!
    אתה צריך להוריד סטיק למטה (לפי רגש - אבל בערך באזור הרבע) ולקבל זווית שלילית - זאת על מנת לצבור מהירות בלהבים, וכמובן שהתהליך הסופי כמו שאמרת - לבלום עי העלאת סטיק לזווית חיובית ונחיתה רכה

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כשלון באוטורוטציה

    טוב נו..זה עלול לכאוב אבל אני אנסה את זה באופן יזום בשבת אם אני אספיק להרכיב אותו עד אז.
    כמובן שאני אתאמן בסימולטור כל השבוע לפני כן.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    Dimona, Israel, Israel
    הודעות
    983
    תודה!
    7
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כשלון באוטורוטציה

    כמו שאסף רשם ! גם אני חושב חייב ללמוד אוטורוטציה ...
    זהו ערך חלשוב להטסה....

    תכונן בסימולטור לצורך הדגמה ...( אם תרצה תוכל להוסיף גם ערך של רוח לשם הקניית ראליות מציאותית יותר )...
    בברכה
    גל אסולין....

    Trex 700
    Trex 250 se
    protos 500
    scaedu 50 evo
    katana
    cassna

    hitec Aurora 9
    rd 8000

    מספיק לא?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כשלון באוטורוטציה

    היי אלעד,
    אוטו' היא הליך חירום מאוד חשוב ללמידה ותרגול, חשיבותו באה לידי ביטוי במגוון רב של חירומים ולאו דווקא רק בחירומי דום מנוע (לדוג' תקלות זנב).
    כמו כל תרגיל אחר - ליווי מודרך עושה את העסק לקל הרבה יותר, אך יחד עם זאת הוא אינו מצרך חובה וניתן ללמוד גם ללא מדריך כיצד לבצע אוטו' נכונה.
    התהליך שאתה מתאר הוא ברובו נכון, אך יחד עם זאת ישנן נק' חסרות / לא נכונות שיש לעמוד עליהן ולתקנן.
    זוויות מומלצות לביצוע אוטורוטציה:
    נק' עליונה - מקס' חיובי אפשרי (לאפשר לך למקסם את "ההצפה" של המסוק).
    נק' אמצע - עניין של העדפה אישית; או 0 או 5+, תלוי אם אתה נכנס לתרגיל לרוב ממצב של IDLE או ממצב NORMAL (לחירום אמיתי אין משמעות לנתון).
    נק' תחתונה - זווית שבין (7-) ל (9-), שוב עפ"י ההעדפה אישית של קצב השקיעה, אני אישית משתמש ב 9- לביצוע אוטו' גם הפוכות.

    עוד דגש אחד חשוב הוא ביצוע האוטו' תוך תנועה ולא ב"נפילה" אנכית, מקדם תנועה ולו הקל ביותר לתוך הרוח מגדיל את זרימת האוויר על הלהבים ומגדיל את העילוי שהם מייצרים - אני נוטה להאמין שאם היית שומר על כללים אלו היית מבצע את האוטורוטציה שלך בצורה מוצלחת.
    ההמלצות שנתתי מבוססות ומיושמות על כל מסוקי, ומשמשות אותי לביצוע אוטו' ואף הפוכות גם עם ה 500 שלי - חשוב לזכור שמיקום סטיק הוא לא רלוונטי במהלך התרגיל, ולא ניתן להעביר מיקום סטיק נכון על דפי הפורום; הרגשה טובה למסוק, ושמירה על סיבובי ראש תוך תשומת לב לדגשים שנתתי מעלה - הם הסוד לאוטורוטציה מוצלחת.

    אתה יכול לשאול את שרוןX שקיבל ממני שיעורי אוטורוטציה עם מסוק ה 500 שלו, הסיפוק שלו אחרי הצלחת התרגיל הוא משהו שקשה לשכוח - כמו גם המכנסיים , הנה השירשור המדובר (יש תמונה ):
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...1720#post91720

נושאים דומים

  1. HK 450 כשלון גג"ש מניע רצועת זנב
    על ידי dani2002 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-05-2009, 11:08:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •