נכתב במקור על ידי seamn ברור... 150 מעלות הוא הקיצון הגבוה.. טווחי העבודה נעים בסביבות ה- 80 עד 110 מעלות .. גם אז המנוע "רותח" למגע צריך למדוד את הטמפ' בעבודה . בסטאפ נכון ומתאים תוך כיוון של בקר לטיימינג מתאים המנוע צריך להיות חם אבל בפירוש לא רותח. יותר לכיוון ה 60 מעלות.
נכתב במקור על ידי ziki בסטאפ נכון ומתאים תוך כיוון של בקר לטיימינג מתאים המנוע צריך להיות חם אבל בפירוש לא רותח. יותר לכיוון ה 60 מעלות. כדאיי לבדוק שגג"ש פניון מנוע לא לחוץ מדיי לגג"ש הראשי ..
איך אני אמור לבצע את הטימינג בבקר או אפילו לדעת אים השילוב בין הבקר למנוע מתאים? הבקר שלי 80 המנוע 800 והפיניון 15 המנוע של סקורפיון היה 880 ואיך מודדים חום למנוע ? יש מד חום מיוחד למסוקים?
נכתב במקור על ידי אופטימי10 כדאיי לבדוק שגג"ש פניון מנוע לא לחוץ מדיי לגג"ש הראשי .. זה פרוטוס... אין שם מאשינג.. הכל מונע על ידי רצועה...
רון טוסמן
חוקי הפורום