שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: גג"ש ראשי טחון אחרי התרסקות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל גג"ש ראשי טחון אחרי התרסקות

    לפני שבוע וקצת הקופטרX שלי חווה מפגש לא נעים עם אמא אדמה.
    אחת מהתוצאות הייתה גג"ש ראשי טחון, כאן עולה השאלה האם זה קרה כתוצאה מההתרסקות ועיקום
    הציר הראשי (המנוע המשיך להסתובב אחרי המפגש עם הקרקע, היו כמה שניות עד שעברתי לHOLD)
    או שזה כתוצאה ממגע רופף מידי בין פניון לבין גג"ש ...
    לאחר התקנת הסרוואים אני לא מצליח לראות את החיבור בינהם והדרך היחידה לבדיקה היא עם דף נייר.
    האם יש דרך יעילה יותר בלי הסרה של הסרוואים ?
    האם הרס גג"ש ראשי הוא תופעת לוואי מקובלת של התרסקות כזו, בה המנוע ממשיך להסתובב ?
    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גג"ש ראשי טחון אחרי התרסקות

    אם יש לך מרווח של דף נייר, המרווח גדול מאד
    לא צריך לראות, צריך להרגיש שני דברים:
    את החופש בין הגלגלים ואת החופש של המערכת
    תחזיק את המנוע באצבעות שלא ייסתובב, ותטלטל את הגלגל הגדול. אתה תרגיש נקישות. תקטין אותן למינימום עד אפס.
    לאחר מכן סובב את כל המערכת דרך הרוטור ותראה אם יש איזו הפרעה ואם זה חפשי לגמרי או יש חיכוך מיותר.
    קצת קשה להבין בהתכתבות, אבל כשקולטים את הרעיון זה לוקח 10 שניות לבדוק.

    אה, כן, הרס גלגל"ש זו תופעה רגילה לגמרי
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גג"ש ראשי טחון אחרי התרסקות

    תודה עודד ...
    לא היו חופשים כשבדקתי אחרי הרכבת הפיניון. מה גם שהמסוק ריחף, ולאחר ההתרסקות לא היה מגע בין הפיניון לגג"ש אז אני מניח שהחיכוך שגרם לבעייה היה מעצירת הלהבים ע"י הקרקע בזמן פעולת המנוע.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גג"ש ראשי טחון אחרי התרסקות

    אם תרגיל את עצמך להעביר ל HOLD חצי שנייה לפני הפגיעה בקרקע, הגג"ש לא ייהרס לך, אחרת צפה להרס הגג"ש בכל ריסוק.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

נושאים דומים

  1. עזרה אחרי התרסקות
    על ידי yonatan 813 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-06-2010, 18:32:00
  2. השרון מחפש ג"גש ראשי ל 700
    על ידי בנגו בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-06-2010, 09:28:37
  3. [שרשור בניה] הזנב מתחיל "לרקוד" אחרי דקה או שתיים
    על ידי avi g בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 10-09-2009, 13:29:08
  4. גג"ש ראשי T-REX 700
    על ידי mosheg בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-01-2009, 10:15:58
  5. מה לעשות אחרי התרסקות
    על ידי turie בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-09-2008, 18:58:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •