למיכל יש בדרך כלל 2 חיבורים.
האחד מתחבר לצינורית הפנימית שבקתה שלה מורכבת משקולת שזו יציאת הדלק למנוע וגם משמשת לתדלוק.
השני מתחבר לצינורית מתכת פנימית שמתעקלת כלפי מעלה ומגיעה עמעט עד הדופן העליון של המיכל וזו צינורית הדיחוס שמתחברת לאגזוז, זו גם צינורית העודפים שמשחררת דלק עודף בזמן מילוי שהמיכל מלא.

כדאי שתיצור קשר עם משהו שכבר מכיר טיסני דלק שיוכל להדריך אותך בשלבים הראשוניים, טיסנים הם לא צעצעים או יותר נכון הם צעצועים עם פוטנציאל נזק לא קטן. - אז בזהירות