חבל שאתה מצהיר כל כך בהחלטיות.
הטענת הסוללה צריכה להתבצע במצב 3S-11.1V על זרם של עד 2.2A (שהוא 2200 מיליאמפר)
טעינה כזו נקראת טעינה ב1C והיא מה שמקובל לסוללות ליפו הפשוטות.
אם זמנך בידך תוכל להנמיך את הזרם עד כדי חצי למרות שאין דיווחים שזה שומר טוב יותר את הסוללה.
לגבי הטעינה מומלץ במצב FAST CHARGE כי המטען מטעין ל95% וזה כן ידוע כשומר על חיי סוללות.
בכל מקרה אל תשאיר אותה פרוקה על המדף, רצוי לטעון למצב STORAGE בסיום שימוש ולקראת אחסנה או חזרה בFAST למלא.
לגבי זמן, זה משתנה ויכול לקחת בין חצי שעה לשעתיים המטען מחליט מתי הוא מסיים ומצפצף להודיע על כך .
לעולם אל תשאיר את הסוללה והמטען לבד , היה בסביבה משך כל הטעינה!!!
מומלץ להשתמש בLIPO SACK או בעציץ שיכילו את הסוללה בזמן הטעינה.
חיבור למטען יתבצע ע"י חיבור הצמה הראשית לחיבורי אדום שחור ביציאת המטען, והצמה הקטנה שיוצאת מהסוללה לחיבורים הלבנים בצד. יתכן והמחבר שיש לך לא תואם - תצטרך לקנות מתאם.
אם תעלה תמונה אפשר יהיה להתייחס.
ועוד הערה לסדר מר RTF22 -
אם אתה "בכלל לא מבין בזה" - אל תגע במטען והסוללה לפני שתפגוש אישית מישהו שכן מבין והוא יסביר לך - מדובר בסכנת חיים !!!!!
קאפיש?