שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: צריך עזרה בבחירת סוללה חדשה

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל צריך עזרה בבחירת סוללה חדשה

    כמו שראיתם בפוסט אחד קודם לא נשאר הרבה מהסוללה ז"ל.

    בגלל של-HobbyKing אז המלאי, ובחניות אחרות אין להם את המוצר או שהוא יקר מאוד; אני מחפש סוללה עם כמה שיותר MAH, 4 תאים ואמינה.

    האם הסוללה הבאה תסםק את צרכי הטריינר שלי?

    http://www.hobbyking.com/hobbycity/s...idProduct=6503

    אני צריך תזכורת מה הפירוש של ה-15C, אני יודע שזאת פריקה, אבל אני שואל אם זה טוב או רע

    תודה.
    בברכה,
    תומר עינבר

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בבחירת סוללה חדשה

    Turnigy 5000mAh 4S 15C Lipo Pack

    ככל שה- C גבוה יותר כך ניתן למשוך מהסוללה זרם גבוה יותר.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בבחירת סוללה חדשה

    תודה הזמנתי.
    בברכה,
    תומר עינבר

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בבחירת סוללה חדשה

    תומר,


    השאלה שהיית צריך לענות עליה היא "מהי צריכת הזרם המרבית של הסטאפ בטיסן שלך?"...

    כעקרון, יש כאן שני ציוני C... הראשון הוא ה- Constant והוא קובע הכל, למעשה.
    השני הוא ה- Peak, שלעולם אינך אמור להגיע אליו (אך רצוי שיצויין - אם אתה לפעמים שוגה בקטן )...

    בשני המקרים ה-C הוא 15, כלומר שמהפאק שאתה קישרת תוכל למשוך 66 אמפר באופן קבוע (4.4x15). מהפאק שיוסי קישר תוכל למשוך 75 אמפר.

    אבל ליכולת פריקה גבוהה יש גם חסרונות... מחיר ומשקל.

    אם המנוע+בקר שלך יכולים למשוך במקסימום 32 אמפר, מה הטעם להזין אותם בפאק שיכול לתת 75 אמפר!?

    הבדיקה אותה תצטרך לבצע היא באמצעות Watt's Up, או באמצעות התחליף הקמצני הזה, אם הסטאפ שלך צפוי לקחת עד 30 אמפר.


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בבחירת סוללה חדשה

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    תומר,


    השאלה שהיית צריך לענות עליה היא "מהי צריכת הזרם המרבית של הסטאפ בטיסן שלך?"...

    כעקרון, יש כאן שני ציוני C... הראשון הוא ה- Constant והוא קובע הכל, למעשה.
    השני הוא ה- Peak, שלעולם אינך אמור להגיע אליו (אך רצוי שיצויין - אם אתה לפעמים שוגה בקטן )...

    בשני המקרים ה-C הוא 15, כלומר שמהפאק שאתה קישרת תוכל למשוך 66 אמפר באופן קבוע (4.4x15). מהפאק שיוסי קישר תוכל למשוך 75 אמפר.

    אבל ליכולת פריקה גבוהה יש גם חסרונות... מחיר ומשקל.

    אם המנוע+בקר שלך יכולים למשוך במקסימום 32 אמפר, מה הטעם להזין אותם בפאק שיכול לתת 75 אמפר!?

    הבדיקה אותה תצטרך לבצע היא באמצעות Watt's Up, או באמצעות התחליף הקמצני הזה, אם הסטאפ שלך צפוי לקחת עד 30 אמפר.

    תודה על ההסבר הממצא

    הבקר שלי מסוגל לשאת 70A, והמנוע בין 20A ל-40A, מקסימום 55A למשך שישים שניות.
    בברכה,
    תומר עינבר

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בבחירת סוללה חדשה

    אני משתמש ב 6 תאים A123 על מאקס L2
    ממש תענוג . וטעינה מאוד מהירה.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בבחירת סוללה חדשה

    פאקים לי-פו חדשים יכולים להטען גם ב-3C עד 5C... וזאת מבלי לקצר משמעותית את תוחלת-חייהם.

    אולי זה לא מהיר כמו A123, אבל ההבדל הוא 10 דקות לכל היותר - ולא שעה, כמו בטעינה בזרם 1C.

    עבור קיבולת זהה, פאק A123 שוקל פי 2 מפאק לי-פו.



    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בבחירת סוללה חדשה

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה

    עבור קיבולת זהה, פאק A123 שוקל פי 2 מפאק לי-פו.
    לא. היא שוקלת בערך פי 1 וקצת עבור פאק ליפו עם אותן תכונות.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בבחירת סוללה חדשה

    תומר,


    עדיף שהבקר יוכל לתת קצת יותר משהמנוע צורך. זה יאריך את חייו.

    הסטאפ שלך לוקח עד 55A קבוע... האם בדקת בפועל את הנתון באמצעות מכשיר מדידה?

    ראה למשל את המנוע הזה... על פי נתוניו היבשים, אין הוא אמור לעבור 37A.
    ועם ארבעה תאים אין הוא אמור לעבור 28A.

    ...אבל בבדיקה (קצת יותר למטה בעמוד) התברר שעם מדחף 12x8 וארבעה תאים, הוא מושך לא פחות מ-48A...


    אם חשבת שהמנוע שלך יקח X אמפר ועל פי זה בחרת פאק סוללות; ובפועל המנוע מושך 80% יותר; לפאק שלך לא יהיה איכפת מה היו שיקוליך כשבחרת בו וכמה הוא עלה לך... הוא עלול להתפוצץ וזהו...

    אני מקווה שהסבר זה ממצה עוד יותר את מהות הדברים.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך עזרה בבחירת סוללה חדשה

    יש מידה של צדק בדבריך, מעיין.

    הסתמכתי על נתונים של תאים מדור קודם.

    משקלו של תא יחיד בקיבולת 2300 מא"ש (30C קבוע ו-60C בשיא), הוא 70 גרם.
    פאק של שלושה תאים, בתוספת תקעים, חוטים ומעטפת שרינק, יגיע ל-230 גרם לערך.

    לעומתו, פאק לי-פו , (30C קבוע ו-55C בשיא), 3S, בקיבולת 2200 מא"ש (של דזייר פאואר); המקביל ל-A123 מבחינת וואטים, שכן מתח הסיום שלו גבוה יותר; שוקל 171 גרם.

    אז, A123 שוקל 25-30% יותר מלי-פו, עבור אותה הקיבולת.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 13-06-2009 בשעה 14:46:08.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •