לא מכיר את הבקר הזה אבל גרף מצערת עד 100% הוא בפירוש לא נכון !
הגרף מצערת צריך להגיע עד שאתה מקבל מהירות ראש מתאימה ולא יותר מזה (ב500 זה צריך להיות בסביבות 2500 ובחוברת הם כותבים שיותר מ 2650 זה מסוכן למסוק, אני כיוונתי ל 2400 וזה בסדר גמור)
וזה אולי גם מסביר למה אתה מקבל זמן טיסה נמוך יותר ממה שצריך להיות

למיטב ידיעתי מס' ה poles במנוע של ה 500 הוא 6.
בכל מקרה, תבדוק שהבקר שלך מתוכנת נכון ואם יש אפשרות כזאת ממליץ לך לעבוד עם תכונת גוברנר בבקר (אני עם קסטל עובד איתה וזה פנטסטי) כך לפחות תקבל מהירות ראש מתאימה פחות או יותר ולא תקרע את המערכת סתם.

אגב, סתם בהקשר של גרף מצערת 100%, הרבה אנשים מסתבכים לפעמים עם טרקינג במסוק וחושבים שזה בגלל הלהבים או משהו מכני במסוק אבל טעות אחת הם עושים וזה בודקים את הטרקינג במצערת 100% כשבהרבה פעמים הם מקבלים מהירות ראש גבוהה מדי שבה בחיים לא יצליחו לעשות טרקינג במיוחד אם זה להבים לא הכי איכותיות.