שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: דיון הכרות

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Black Phoenix צפיה בהודעה
    אז האוקריינים האלה תפסו טרמף על הארנק שלנו *** .
    גם איתן אוקרייני

    איתן, קודם כל, לי אין כמעט נסיון בתבנותים - אז אני לא יודע עד כמה פשוט יהיה לייצר קורה Extra Stiff, ואם בכלל נצליח לעשות אותה חזקה וקלה כמו הקורות של מקארוב למשל.
    כנ"ל לגבי גוף אחורי - אני יודע שיוצרו כאלו גם בארץ, אבל עדיין אני לא בטוח שהם היו טובים כמו הגוף ההונגרי/הכסוף/זהב/לבן, ואם אני אנסה לייצר בעצמי אז בכלל.

    קייפ-סטריפס, סקינים, שפות זרימה וקליפות למגדל אני יודע שיותר פשוט לייצר.

    תקן אותי אם אני טועה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    246
    תודה!
    2
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל אהלן

    קורן בן אשר (שיכול אותיות של השם האמיתי, בין הפותרים נכונה יוגרלו: אבקת חשמל, כיפת רתק ומחסנית בטיחות ). התחלתי את דרכי בבת-ים בשנת 91/92 והיום אני בכפר-סבא. עברתי דרך די ארוכה בדי הרבה מחלקות: ד-1/ד-2, ג-1/ג-2, קצת דאוני רדיו ואפילו רדיו מנוע (מלח-מים...).
    בתחילת הדרך הייתי טיסנאי מחורבן למדי. בערך לפני עשר שנים התחלתי להתעסק ברצינות בטיסני פנים (F1D) ולאט-לאט אלת המזל החלה להאיר לי פנים. וככה מצאתי לי את מקומי ואת רוב "הקריירה הטיסנאית" שלי.

    לגבי הדיון המעניין לגבי טיסנים קנויים וכו':

    בדיעבד, אחד הדברים שדחפו אותי לטיסני פנים היה העובדה שאין דבר כזה טיסנים קנויים, הכל בנוי מאפס על ידי המטיס והעלויות הכספיות זעומות. מהר מאוד הבנתי שכדי להיות תחרותי בג-2 לדוגמא, צריך השקעה אדירה ואלפי דולרים. F-1D היא אחת המחלקות הבינ"ל האחרונות אאל"ט שבה עדיין יש חוק בונה הטיסן. מבחינתי זו הצורה הטהורה ביותר של טיסנאות תחרותית.

    (עוד יתרון מבחינתי: ד-2/ג-2 אלה מחלקות של טיימינג, של מאני-טיים, של ווינרים: מי שמצליח להשחיל לתרמיקה- צל"ש. זרקת שנייה מאוחר מדי ונכנסת לסינק- טר"ש. בשביל לוזר כמוני זה לא הסתדר)

    אבל אני מסכים שניתן גם היום לבנות טיסן בעלות די סבירה. אחד הטיסנים האחרונים שבניתי, אי שם בשנת 98, היה ג-2 עם כנף סקינים. את הכנף בניתי מקיט של סקינים, קורות וכו' שעלה למיטב זכרוני הרבה פחות מ-$200 של אז, ויצאה כנף יפה מאוד.

    לסיום, A blast from the past, תראו מה שלפתי מתחת למיטה: המילה האחרונה, מקארוב ארוך מבלזה - מודל 95!
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_0107.jpg‏ 
Views:	232 
Size:	493.2 קילובייט 
ID:	755  

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    114
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי קורן בן אשר צפיה בהודעה
    קורן בן אשר (שיכול אותיות של השם האמיתי, בין הפותרים נכונה יוגרלו: אבקת חשמל, כיפת רתק ומחסנית בטיחות ). התחלתי את דרכי בבת-ים בשנת 91/92 והיום אני בכפר-סבא. עברתי דרך די ארוכה בדי הרבה מחלקות: ד-1/ד-2, ג-1/ג-2, קצת דאוני רדיו ואפילו רדיו מנוע (מלח-מים...).
    בתחילת הדרך הייתי טיסנאי מחורבן למדי. בערך לפני עשר שנים התחלתי להתעסק ברצינות בטיסני פנים (f1d) ולאט-לאט אלת המזל החלה להאיר לי פנים. וככה מצאתי לי את מקומי ואת רוב "הקריירה הטיסנאית" שלי.

    לגבי הדיון המעניין לגבי טיסנים קנויים וכו':

    בדיעבד, אחד הדברים שדחפו אותי לטיסני פנים היה העובדה שאין דבר כזה טיסנים קנויים, הכל בנוי מאפס על ידי המטיס והעלויות הכספיות זעומות. מהר מאוד הבנתי שכדי להיות תחרותי בג-2 לדוגמא, צריך השקעה אדירה ואלפי דולרים. F-1d היא אחת המחלקות הבינ"ל האחרונות אאל"ט שבה עדיין יש חוק בונה הטיסן. מבחינתי זו הצורה הטהורה ביותר של טיסנאות תחרותית.

    (עוד יתרון מבחינתי: ד-2/ג-2 אלה מחלקות של טיימינג, של מאני-טיים, של ווינרים: מי שמצליח להשחיל לתרמיקה- צל"ש. זרקת שנייה מאוחר מדי ונכנסת לסינק- טר"ש. בשביל לוזר כמוני זה לא הסתדר:d)

    אבל אני מסכים שניתן גם היום לבנות טיסן בעלות די סבירה. אחד הטיסנים האחרונים שבניתי, אי שם בשנת 98, היה ג-2 עם כנף סקינים. את הכנף בניתי מקיט של סקינים, קורות וכו' שעלה למיטב זכרוני הרבה פחות מ-$200 של אז, ויצאה כנף יפה מאוד.

    לסיום, a blast from the past, תראו מה שלפתי מתחת למיטה: המילה האחרונה, מקארוב ארוך מבלזה - מודל 95!
    שמע , מה שנכון נכון , ומחלקת הf1d היא באמת מחלקה מדהימה , אין פה ויכוח בכלל .
    שמע חייב לציין הטיסן ניראה טוב d=

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    114
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי liav צפיה בהודעה
    גם איתן אוקרייני :d

    איתן, קודם כל, לי אין כמעט נסיון בתבנותים - אז אני לא יודע עד כמה פשוט יהיה לייצר קורה extra stiff, ואם בכלל נצליח לעשות אותה חזקה וקלה כמו הקורות של מקארוב למשל.
    כנ"ל לגבי גוף אחורי - אני יודע שיוצרו כאלו גם בארץ, אבל עדיין אני לא בטוח שהם היו טובים כמו הגוף ההונגרי/הכסוף/זהב/לבן, ואם אני אנסה לייצר בעצמי אז בכלל.

    קייפ-סטריפס, סקינים, שפות זרימה וקליפות למגדל אני יודע שיותר פשוט לייצר.

    תקן אותי אם אני טועה.
    תאכלס ליאב , לגבי הקורות אפשר דווקא לעשות , זה לא עסק כזה רציני , רק צריך תבנית טובה , לדעת בתאוריה איך לעשות את זה , חומרים , ומשם רק להתחיל לבנות, עד שיצא משהו טוב .
    לגבי הגופים אני יכול להגיד את אותו הדבר , מה שכן , פה באמת יהיה מאוד קשה להגיע לאותן התוצאות .
    איסי בעבר ניסה לעשות את זה , כמה גופים יצאו לו לא רעים בכלל , אבל בכללי זה לא היה טוב מספיק , או שהם יצאו לו די חלשים ופציצים אבל קלים או להיפך מאוד חזקים אבל כבדים בצורה משמעותית מאותו גוף הונגרי [אוי צ'בו צ'בו למה הייתה חייב ללכת לגן עדן הטיסנאים ולהשאיר אותנו ללא גופים אחוריים הונגריים המושלמים שהייתי בונה , ***חח].

    לגבי שאר הדברים זה ממש פשוט , רק צריך חומרים , כלים ותבניות טובות .
    יכול לתת לך דוגמא של חניך שלי שכרגע בונה את טיסן הד-2 הראשון שלו , טיסן סקינים , והוא בנה מתקן פלדות , ובעזרתי ובעזרת מתן והנסיון שלנו עם חומרים מורכבים , יצא לו מתקן פלדות פצצה , שניהם [נסיון ראשון שנדפק בגלל שיוף לא מדוייק], וכמו שאומרים מנסיון רק בונים .

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •