אצל מוטי זה אוקטו - כפול מקוואד - אפשר לבקש כפליים כסף !![]()
אצל מוטי זה אוקטו - כפול מקוואד - אפשר לבקש כפליים כסף !![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
ההבדל הוא במספר המנועים 8 לעומת 4 וכתוצאה מכך משתנה הגודל הפיזי.50 ס"מ קוטר לעומת 80 ס"מ קוטר מרחק בין המנועים. זמן טיסה כ-15 דקות .יש OSD, חזרה הבייתה,נעילת גובה לפי דרישת המטיס,תקשורת דו כיוונית(טלמטריה) טיסה ל-נ"צ הנקבעות לפני הטיסה.היתרון הגדול של האוקטו על הקואדרו הוא ביתירות(redundancy)הוא מסוגל לטוס עם אובדן של 2 מנועים, הקואדרו לא מסוגל לטוס עם אובדן מנוע אחד.....חשוב מאוד עם לוקחים ציוד יקר.
The sky is my playground
מוטי
דבר ראשון, הכלי הגדול של MICRODRONES יכול לטוס 70 דקות ריק ושעה עם 200 גר'. אני לא מבין למה לא לקחו אותו...
דבר שני, בעניין היתירות של האוקטוקופטר, זה לא מדוייק, זה נכון אך ורק אתה נתקע בקיר ושובר פרופ או שניים. הסיכוי לכשל במנוע חשמלי הוא מאוד נמוך בהנחה ואתה עם אותו סטאפ. הבעייה שאם בקר מנוע כושל וחוסם לך את ה BUS של ה I2C (הפרוטוקול תקשורת של הבקרי מנוע של MK) כל המנועים נסגרים ולא יעזור לך גם אם יש לך 20 מנועים.
גיא.
The sky is my playground
מוטי
מה שבסך הכל ניסיתי להגיד זה שיתירות מוחלטת ניתנת להשגה כשיש ערוץ נפרד לכל בקר כמו לדוגמא ב
http://wiki.openpilot.org/Main_Page
דרך אגב, נשבר לך פרופ סתם באמצע טיסה ללא שום התנגשות ? שמעתי שזה גם קורה.
גיא.
הנה סרטון בו נתפס לכמה שניות אחד המנועים של האוקטוקופטר