שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: גם השמים הם לא הגבול בשביל גוגל !

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גם השמים הם לא הגבול בשביל גוגל !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZvikaF צפיה בהודעה
    אצל מוטי זה אוקטו - כפול מקוואד - אפשר לבקש כפליים כסף !
    מה ההבדל בין הכלים?

    כמה זמן טיסה יש לו?

    אפשר להרכיב עליו מערכת של osd עם חזרה הביתה?
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גם השמים הם לא הגבול בשביל גוגל !

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    מה ההבדל בין הכלים?

    כמה זמן טיסה יש לו?

    אפשר להרכיב עליו מערכת של osd עם חזרה הביתה?
    ההבדל הוא במספר המנועים 8 לעומת 4 וכתוצאה מכך משתנה הגודל הפיזי.50 ס"מ קוטר לעומת 80 ס"מ קוטר מרחק בין המנועים. זמן טיסה כ-15 דקות .יש OSD, חזרה הבייתה,נעילת גובה לפי דרישת המטיס,תקשורת דו כיוונית(טלמטריה) טיסה ל-נ"צ הנקבעות לפני הטיסה.היתרון הגדול של האוקטו על הקואדרו הוא ביתירות(redundancy)הוא מסוגל לטוס עם אובדן של 2 מנועים, הקואדרו לא מסוגל לטוס עם אובדן מנוע אחד.....חשוב מאוד עם לוקחים ציוד יקר.
    The sky is my playground
    מוטי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גם השמים הם לא הגבול בשביל גוגל !

    ציטוט נכתב במקור על ידי motti צפיה בהודעה
    ההבדל הוא במספר המנועים 8 לעומת 4 וכתוצאה מכך משתנה הגודל הפיזי.50 ס"מ קוטר לעומת 80 ס"מ קוטר מרחק בין המנועים. זמן טיסה כ-15 דקות .יש OSD, חזרה הבייתה,נעילת גובה לפי דרישת המטיס,תקשורת דו כיוונית(טלמטריה) טיסה ל-נ"צ הנקבעות לפני הטיסה.היתרון הגדול של האוקטו על הקואדרו הוא ביתירות(redundancy)הוא מסוגל לטוס עם אובדן של 2 מנועים, הקואדרו לא מסוגל לטוס עם אובדן מנוע אחד.....חשוב מאוד עם לוקחים ציוד יקר.

    דבר ראשון, הכלי הגדול של MICRODRONES יכול לטוס 70 דקות ריק ושעה עם 200 גר'. אני לא מבין למה לא לקחו אותו...

    דבר שני, בעניין היתירות של האוקטוקופטר, זה לא מדוייק, זה נכון אך ורק אתה נתקע בקיר ושובר פרופ או שניים. הסיכוי לכשל במנוע חשמלי הוא מאוד נמוך בהנחה ואתה עם אותו סטאפ. הבעייה שאם בקר מנוע כושל וחוסם לך את ה BUS של ה I2C (הפרוטוקול תקשורת של הבקרי מנוע של MK) כל המנועים נסגרים ולא יעזור לך גם אם יש לך 20 מנועים.
    גיא.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גם השמים הם לא הגבול בשביל גוגל !

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    דבר ראשון, הכלי הגדול של MICRODRONES יכול לטוס 70 דקות ריק ושעה עם 200 גר'. אני לא מבין למה לא לקחו אותו...

    דבר שני, בעניין היתירות של האוקטוקופטר, זה לא מדוייק, זה נכון אך ורק אתה נתקע בקיר ושובר פרופ או שניים. הסיכוי לכשל במנוע חשמלי הוא מאוד נמוך בהנחה ואתה עם אותו סטאפ. הבעייה שאם בקר מנוע כושל וחוסם לך את ה BUS של ה I2C (הפרוטוקול תקשורת של הבקרי מנוע של MK) כל המנועים נסגרים ולא יעזור לך גם אם יש לך 20 מנועים.
    מה שאמרתי שהאוקטו יכול לטוס אם 2 מנועים פחות לעומת כלים אחרים, כבר קרה לי שנשבר פרופ בזמן טיסה והאוקטו חזר הביתה ללא בעיות. זה לא היה קורה בקואדרו. לגבי תקלות תקשורת זה קורה ויקרה גם בכלים של הרבה $$ והכלי יואבד לאו דווקא בגלל כשל I2C..
    The sky is my playground
    מוטי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גם השמים הם לא הגבול בשביל גוגל !

    ציטוט נכתב במקור על ידי motti צפיה בהודעה
    מה שאמרתי שהאוקטו יכול לטוס אם 2 מנועים פחות לעומת כלים אחרים, כבר קרה לי שנשבר פרופ בזמן טיסה והאוקטו חזר הביתה ללא בעיות. זה לא היה קורה בקואדרו. לגבי תקלות תקשורת זה קורה ויקרה גם בכלים של הרבה $$ והכלי יואבד לאו דווקא בגלל כשל I2C..
    מה שבסך הכל ניסיתי להגיד זה שיתירות מוחלטת ניתנת להשגה כשיש ערוץ נפרד לכל בקר כמו לדוגמא ב
    http://wiki.openpilot.org/Main_Page


    דרך אגב, נשבר לך פרופ סתם באמצע טיסה ללא שום התנגשות ? שמעתי שזה גם קורה.
    גיא.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    161
    תודה!
    0
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גם השמים הם לא הגבול בשביל גוגל !

    הנה סרטון בו נתפס לכמה שניות אחד המנועים של האוקטוקופטר


  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גם השמים הם לא הגבול בשביל גוגל !

    דבר כזה קורה בקואדרו(4מנועים) או בהקסה(6מנועים ).....הלך הכלי
    The sky is my playground
    מוטי

נושאים דומים

  1. [שאלה] האם הגודל כן קובע ? גודל הפרופ :-)
    על ידי shaharg בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-02-2010, 22:43:29
  2. סוללות ותאים
    על ידי wind556 בפורום נותנים-מקבלים ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-12-2009, 13:18:59
  3. [מדליק] Rave- בשביל כל המהססים :)
    על ידי Chen Zarfati בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 01-03-2009, 19:26:54
  4. מחפש בשביל חבר
    על ידי asaf g בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-11-2008, 10:15:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •