שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

נושא: איבוד זמן שהיה כתוצאה ממשקל עודף בד2

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    12
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל איבוד זמן שהיה כתוצאה ממשקל עודף בד2



    חבר'ה חשבתי יעניין אתכם
    אני מצרף גרף של זמן טיסה תאורתי כנגד משקל הטיסן
    תמיד היה מעניין כמה זמן אנחנו מאבדים כתוצאה מזה שהטיסן שוקל יותר מהמינימום

    החישוב נעשה לגבי הפרופיל החדש של אלארד ואן וולן ,רציתי לבדוק את החישוב שהוא פירסם אז עשיתי בעצמי . לרוב הטיסנאים אני מניח שזמני הטיסה האבסולטיים הם לא כאלה רלוונטיים כי הרוב(מאה אחוז אפילו) לא מטיסים עם הפרופיל הספציפי הזה אלא מה שחשוב שתראו
    את ההפרש(שהוא רלוונטי לכל הפרופילים) בין זמני הטיסה כלומר כמה זמן טיסה אנחנו מאבדים על כל יחידת משקל שמתווספת לטיסן

    למהנדסים
    את הגרף קל מאוד לבנות אם מתחשבים רק ביחס השורשים הידוע בין המשקלים אבל רציתי לבדוק יותר מזה
    מכיוון שעם עליית המשקל עולה גם האנרגיה הקינטית של הטיסן בזמן הזריקה .אז רציתי לראות מה ההשפעה. אז הגרף כולל בתוכו את ההשפעה החיובית של העלייה במשקל על הגובה הסופי בסיום הבאנט . אז נפתרה נומרית משוואת התנועה שכוללת את השפעת הגרר .
    מסתבר שהתוספת לגובה זניחה לחלוטין בסדר גודל של סנטימטרים,לכן העליה של קצב השקיעה עם העליה במשקל הרבה יותר משמעותי.

    http://picasaweb.google.com/lh/photo...eat=directlink
    נערך לאחרונה על ידי Anatoliy; 17-08-2010 בשעה 22:45:23.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איבוד זמן שהיה כתוצאה ממשקל עודף בד2

    השפעת המשקל על מהירות הטיסה היא ביחס ישר לשורש היחס המשקלי.
    מכיוון שערך הגלישה לא תלוי במשקל, קצב השקיעה משתנה ביחס ישר ליחס המהירויות.
    על כן עלייה של 20 גרם במשקל הטיסן (5%) שוות ערך לעלייה של 2.5% בקצב השקיעה.

    מה שלא לקחת בחשבון הוא שככל שהטיסן כבד יותר, יותר קשה להכניס לתוכו אנרגיה לזריקה. ייתכן שבהפרשים המדוברים הדבר לא בה לידי ביטוי (המשקל מספיק קל) אבל אני משוכנע שבמשקלים גבוהים יותר יבוא לידי ביטוי (אולי גם זה לא רלוונטי מכיוון שמדובר בטיסנים חורגים ביותר)

    עוד דבר שלא ניתן לחישוב פשוט הוא השפעת מהות הגידול במשקל, במידה ומדובר בקורה יותר קשיחה אז לרב נקבל יותר אנרגיה קינטית או מהירות לזריקה. במידה ומדובר במתקון כבד (משקל טפיל), אז החישוב אמיתי יותר.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    12
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איבוד זמן שהיה כתוצאה ממשקל עודף בד2

    אני מניח שבפסקה הראשונה התכוונת 2.2 אחוז כי זה שורש של חמש ולא חצי

    תאמת לא ראיתי ד2 ששוקל יותר מ 480 גר אז אני מניח שבן אדם שיכול להביא טיסן ששוקל 410 גר
    למהירות של 35 מטר לשניה יכול להביא לאותה מהירות טיסן ששוקל 70 גר יותר

    להכניס השפעת אפקטים אווירואלסטיים על גרר הטיסה והמהירות :-) מתישהו גם זה הם ידעו לעשות.
    בכל מקרה אין ספק שיש לזה השפעה אבל תוצאות הניסויים שאלארד וואן וולן הציג די זהות ל חישובים שלו לגבי הגובה עם סיום הבאנט והחישובים שלי די זהים לשלו אז יהיה סביר להניח שהגרף(שמתבסס על החישובים)לא רחוק מהמציאות למרות הזנחת מני קשיחויות המבנה.

נושאים דומים

  1. צפון למכירה שוקפלייר 3D צבוע, שטס מדהים !
    על ידי נח נח בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-07-2010, 17:39:26
  2. למי שיש עודף כסף
    על ידי New בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-07-2010, 19:37:51
  3. [מדליק] הרבה זמן לא היה וידאו יפה כזה
    על ידי eitan-ro בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-02-2010, 07:44:18
  4. ריסוק כתוצאה ממה?
    על ידי glsa בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 29-12-2009, 17:34:50
  5. עומרי רז.. השוקפלייר שלך צבוע:D
    על ידי גיא חנוך בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 30-12-2008, 19:54:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •