שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 47

נושא: להתחיל מחדש

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    11
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל להתחיל מחדש

    שלום לכולם
    אני חדש בתחום ובפורום.
    לאחרונה ניסיתי להכנס לתחום ,אבל לפני שקראתי כאן בפורום.
    מסתבר שהתחלתי ברגל שמאל BELT CP .
    עכשיו אני רוצה לנסות שוב אבל כמ שצריך.
    הזמנתי סימולאטור של פוניקס שעליו אני מתכוון לתרגל הרבה ,וכן גם לקחת מדריך .
    דיברתי עם עודד קצת בטלפון והוא קצת איפס אותי .
    רציתי להתיעץ לגבי מסוק שאני רוצה להזמין ,מה לדעתכם כדאי :
    TREX 600 ESP
    או TREX 550 E 3G
    מה עדיף לי גדול יותר ? עם FB או FBL
    נראה כי במערכת FBL יש פחות מה לרסק אבל כנראה יקר כשזה קורה.

    תודה
    אמיר

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    785
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 39 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    עדיף 600 - יותר נפוץ, יציב.
    עדיף FBL - יותר יציב, קל והמחיר כבר לא רחוק ממחיר של 600 רגיל עם ג'ירו.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    550. סוללות קצת יותר זולות, מעט יותר נייד, עלויות ריסוק יותר נמוכות (להבים זולים יותר), ותכנון מודרני יותר. ה600 הוא כבר מסוק מיושן (וסליחה לכל בעלי ה600; היו לי שניים ואני יודע בדיוק על מה אני מדבר).

    אם יש מי שיעזור לך עם הסטאפ, חד משמעית עדיף FBL, המערכת כמעט אף פעם לא ניזוקה בריסוק וכיוון הראש הרבה יותר פשוט. המסוק גם יהיה יציב יותר בשלבי הריחוף, וזה משמעותי למתחיל.

    אתה עושה את הצעד הנכון. תתחדש ותהנה.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    550. סוללות קצת יותר זולות, מעט יותר נייד, עלויות ריסוק יותר נמוכות (להבים זולים יותר), ותכנון מודרני יותר. ה600 הוא כבר מסוק מיושן (וסליחה לכל בעלי ה600; היו לי שניים ואני יודע בדיוק על מה אני מדבר).

    אם יש מי שיעזור לך עם הסטאפ, חד משמעית עדיף FBL, המערכת כמעט אף פעם לא ניזוקה בריסוק וכיוון הראש הרבה יותר פשוט. המסוק גם יהיה יציב יותר בשלבי הריחוף, וזה משמעותי למתחיל.

    אתה עושה את הצעד הנכון. תתחדש ותהנה.
    דווקא בריחוף לפלייבר יש יתרון על הפלייברלס.
    את הדיוק הגבוה והביצועים הטובים של המערכת אתה מקבל בטיסה משום שאז יש חשיבות לנושא הגרר.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    ואם אפשר - מכיוון שאני באותו נושא, להצטרף לשרשור הזה.

    1. מה זה אומר כל המספרים האלו ? 600/550/500 ? ...
    2. האם יש פה מאמר על כל מיני ביטויים שאני מוצא פה מפוזרים כמו איידל אפ וכל מיני כאלו ?
    3. מי זה עודד ? ( אולי יוכל גם לאפס אותי )

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    דווקא בריחוף לפלייבר יש יתרון על הפלייברלס.
    את הדיוק הגבוה והביצועים הטובים של המערכת אתה מקבל בטיסה משום שאז יש חשיבות לנושא הגרר.
    אולי נכון בריחוף בתנאים אידיאליים עם סטאפ F3C וראש מכוון כמו שצריך, אבל לא ברוחות (שנפוצות למדי ברוב איזורי הארץ בשעות בהן מטיסים) על סטאפ שיצא מהקופסה. אין מה לעשות, שום התקן מכאני לא יכול לדייק בתיקון כמו ג'יירואים.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    אולי נכון בריחוף בתנאים אידיאליים עם סטאפ F3C וראש מכוון כמו שצריך, אבל לא ברוחות (שנפוצות למדי ברוב איזורי הארץ בשעות בהן מטיסים) על סטאפ שיצא מהקופסה. אין מה לעשות, שום התקן מכאני לא יכול לדייק בתיקון כמו ג'יירואים.
    גם ללא סטאפ של F3C ריחוף מדוייק קל יותר עם פלייבר, ההבדל הוא ממש ממש קטן אבל קיים.
    אין ספק שלמשקולות שיוצרות מסה יש חלק בעניין.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי amirs2000 צפיה בהודעה
    שלום לכולם
    אני חדש בתחום ובפורום.
    לאחרונה ניסיתי להכנס לתחום ,אבל לפני שקראתי כאן בפורום.
    מסתבר שהתחלתי ברגל שמאל BELT CP .
    עכשיו אני רוצה לנסות שוב אבל כמ שצריך.
    הזמנתי סימולאטור של פוניקס שעליו אני מתכוון לתרגל הרבה ,וכן גם לקחת מדריך .
    דיברתי עם עודד קצת בטלפון והוא קצת איפס אותי .
    רציתי להתיעץ לגבי מסוק שאני רוצה להזמין ,מה לדעתכם כדאי :
    TREX 600 ESP
    או TREX 550 E 3G
    מה עדיף לי גדול יותר ? עם FB או FBL
    נראה כי במערכת FBL יש פחות מה לרסק אבל כנראה יקר כשזה קורה.

    תודה
    אמיר
    550 רגיל גרסת קומבו, ותזמין סוללות ומטען מהסיני.
    גרסת FB יותר נוחה בריחופים ולימוד
    550 עדיף כי המנוע והבקר יספיקו לך ולא תצתרך לשדרג כמו שקורה ב-600 שמתחילות בעיות במנוע או בבקר

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyro צפיה בהודעה
    550 רגיל גרסת קומבו, ותזמין סוללות ומטען מהסיני.
    גרסת FB יותר נוחה בריחופים ולימוד
    550 עדיף כי המנוע והבקר יספיקו לך ולא תצתרך לשדרג כמו שקורה ב-600 שמתחילות בעיות במנוע או בבקר
    +1

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    שמעתי יותר מפעם אחת על אי שביעות רצון מה TREX 550
    כנראה שעדיין לא כל הבעייות נפתרו בו.
    ועבור מטיס מתחיל, כל מסוק מגודל 425 ומעלה יעשה עבודה דומה בסט אפ זהה.
    עם או בלי פליי בר
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    עודד האם תוכל להפנות ללינק שבו מדברים על בעיות ב550?
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    11
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    תודה לכל העונים
    מחיפוש בפורומים בחול אני רואה שדי ממליצים על ה 550

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    הודעות
    215
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    hurrican 425!!!
    terx 700n
    fusion 50
    hurrican 425
    dx 7

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי amirs2000 צפיה בהודעה
    תודה לכל העונים
    מחיפוש בפורומים בחול אני רואה שדי ממליצים על ה 550
    +1

    אחרי שראיתי מקרוב גם ב- 3D מאסטרס וגם ב- IRCHA את המסוק, התרשמתי מאוד, גרסת סטוק קומבו, בטח למתחילים, דיברתי גם אם המטיסים ב-IRCHA שהיו מטיסים רגילים לא "אלופים" והם היו מאוד מרוצים מהמסוק.

    הבן שלי רוצה להתחיל ללמוד להטיס מסוקים, אפילו ריחף קלות אם המסוק של תותי בשישי האחרון,

    אני שוקל ברצינות לקנות לו אחד כזה.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    אם הייתי רוצה מסוק חשמלי (ואני לא) ולא הייתי מעדיף לוגו (ואני כן) אז כנראה שהייתי קונה 550E. בהצלחה.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    לדעתי, הלוגו יותר טוב(לפי סרטונים וכו') אבל אי אפשר להשוות את המסוקים של אליין(לדעתי) מבחינת עלות-תועלת לאף מסוק אחר.
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    לא רק לפי דעתך. נורא ניסיתי לקנות משהו לא של אליין עד היום, אבל בכמעט שנתיים שאני מטיס, היו לי חמישה מסוקים שלהם (450, 450, 600, 600 ו700). ותאמין לי שניסיתי לקנות משהו אחר. זה פשוט בא טוב מדי.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    שמעתי יותר מפעם אחת על אי שביעות רצון מה TREX 550
    כנראה שעדיין לא כל הבעייות נפתרו בו.
    ועבור מטיס מתחיל, כל מסוק מגודל 425 ומעלה יעשה עבודה דומה בסט אפ זהה.
    עם או בלי פליי בר
    באמת עודד?
    אלו בעיות?
    עבור מטיס מתחיל כל מסוק גדול יותר יעשה לו את החיים נוחים יותר, הבעיה היא ההשקעה הכספית.
    מסוקי 500 - 600 חשמליים נותנים את התמורה הטובה ביותר ביחס להשקעה ונוחים מאד ללימוד.
    ולמטיס מתחיל פלייבר טוב יותר מארבע סיבות עיקריות:
    1.התרכזות בהטסה בשלב ראשון ולא בסטאפ (יותר אלקטרוניקה דורשת שליטה ביותר כיולים למטיס)
    2.ריחוף קל יותר.
    3.ניתוק קל יותר מהקרקע ונחיתות קלות יותר.
    4.מסוק זול יותר
    תמיד ניתן בהמשך הדרך לשדרג לפלייברלס.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    לא רק לפי דעתך. נורא ניסיתי לקנות משהו לא של אליין עד היום, אבל בכמעט שנתיים שאני מטיס, היו לי חמישה מסוקים שלהם (450, 450, 600, 600 ו700). ותאמין לי שניסיתי לקנות משהו אחר. זה פשוט בא טוב מדי.
    אני מחזיק את הסט-אפ האופטימלי ביותר שיש לדעתי:

    טירקס 700LE פלייבר-ניטרו
    לוגו 600 FBL -חשמלי 10 תאים

    נהנה מכל העולמות FBL ו-FB , ניטרו וחשמלי

    מה רע ?! , הכל דבש !

    כן זה יקר, כן צריך להחזיק חלקי חילוף שונים, אבל למי אכפת, חיים רק פעם אחת !!!!
    נערך לאחרונה על ידי guyro; 13-09-2010 בשעה 19:15:36.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyro צפיה בהודעה
    אני מחזיק את הסט-אפ האופטימלי ביותר שיש לדעתי:

    טירקס 700LE פלייבר-ניטרו
    לוגו 600 FBL -חשמלי 10 תאים

    נהנה מכל העולמות FBL ו-FB , ניטרו וחשמלי

    מה רע ?! , הכל דבש !

    כן זה יקר, כן צריך להחזיק חלקי חילוף שונים, אבל למי אכפת, חיים רק פעם אחת !!!!
    יאאללה שמענו עליך, הכל סיפורים

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyro צפיה בהודעה
    אני מחזיק את הסט-אפ האופטימלי ביותר שיש לדעתי:

    טירקס 700LE פלייבר-ניטרו
    לוגו 600 FBL -חשמלי 10 תאים

    נהנה מכל העולמות FBL ו-FB , ניטרו וחשמלי

    מה רע ?! , הכל דבש !

    כן זה יקר, כן צריך להחזיק חלקי חילוף שונים, אבל למי אכפת, חיים רק פעם אחת !!!!
    אם אתה מרגיש שיש לך קצת עודף מסוקים אני מוכן לפטור אותך מהם בקלות ובמהירות
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    378
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    עם לא נגעת בחיים שלך במסוק עדיף 500 אבל עם אתה מוכן להשקיע לך על 600 גדול יציב מסוק מטורף אבל
    תיזכור משהו חשוב ריסוק של מסוק בגודל הזה הוא מאוד יקר ומזה השטויות אני לא בה להתקיף אבל אתם נראה
    לי הריאשונים שממליצים למתחיללל להטיס פלייברלס מה גם מתחיל לא יכול להשתלט על דבר כזה הפלייבר הרבה יותר יציב וגם כשה היה לו ריסוקים הוא לא יצתרך לשלם המון מסוק 550 הוא אחלה מסוק לדעתי מיותר סליחה ל550
    כי יש 500 עם לא היה 500 אז בסדר אבל 550 מבחינת בטריות ועליות הוא עולה כמו 600 ו600 בהחלט עדיף יותר
    בברכה שי כהן
    compass 7hv new
    jr 9503
    Castle Creations Phoenix 160HV
    kde495
    edge693
    8900jr tail
    אוטריי'ג סייקליק
    בטריות זיפי 45c 5000ml


    450 v2
    פלייברלס
    3gx
    וכל האלקטרוניקה מקורי של אליין

    המטען הכי טוב שיש היפריון 7תאים הטענה כפולה

    טייסת הקריות
    טל' שלי 0528894928

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    1. אתה יודע מה ההבדל בעלות הריסוק בין 550 ו500? אולי 25 דולר. אולי. וגם זה רק בגלל הלהבים.
    2. מה עדיף ב600 על ה550? ה600 הוא תכנון מלפני 4 שנים (2006). ה550 חדש. הגודל שלהם מספיק דומה בשביל של600 לא יהיה יתרון, והוא צריך סוללות יותר גדולות מה550.
    3. ככל שהמסוק יותר גדול, הוא מתרסק פחות (זה בהקשר של 500 מול 550; אני לא חושב שיש הבדל מבחינת הריסוקים בין 550, 600 ו700 לצורך העניין).

    הייתי לוקח את ה550 בלי לחשוב פעמיים.
    נערך לאחרונה על ידי flyinglizard; 13-09-2010 בשעה 20:00:47.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    אחי, תתחיל להשתמש בסימני פיסוק, לא הבנתי למה אתה מתכוון...
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להתחיל מחדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי shai509030 צפיה בהודעה
    עם לא נגעת בחיים שלך במסוק עדיף 500 אבל עם אתה מוכן להשקיע לך על 600 גדול יציב מסוק מטורף אבל
    תיזכור משהו חשוב ריסוק של מסוק בגודל הזה הוא מאוד יקר ומזה השטויות אני לא בה להתקיף אבל אתם נראה
    לי הריאשונים שממליצים למתחיללל להטיס פלייברלס מה גם מתחיל לא יכול להשתלט על דבר כזה הפלייבר הרבה יותר יציב וגם כשה היה לו ריסוקים הוא לא יצתרך לשלם המון מסוק 550 הוא אחלה מסוק לדעתי מיותר סליחה ל550
    כי יש 500 עם לא היה 500 אז בסדר אבל 550 מבחינת בטריות ועליות הוא עולה כמו 600 ו600 בהחלט עדיף יותר
    ההפרשים במחירי הריסוק בין :500,550 ו-600 ברוב החלקים זניחים מלבד להבים וסוללות (כשצריך להחליף...)

    אני מסכים שאפשר גם להתחיל אם 500, ויש גם בארץ כמות לא מבוטלת של מסוקים כאלו.

    מכאן זה רק עניין של תקציב, אבל תזכור שב-600 לרוב משדרגים מנוע ו/או בקר (היה לנו בעבר "ויכוח" על זה ...)

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [מדליק] צוות הרכבת לא מפסיק לחדש....!
    על ידי levyoram בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 21-11-2009, 19:56:37
  2. רוצה להתחיל בתחום איך כדאי לי להתחיל?
    על ידי bar199950 בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-11-2009, 20:47:50
  3. A/P ..בוקר מעל לטרון..מחאת האופנועים
    על ידי guyrud בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-09-2009, 07:30:10
  4. הL-39 נצבע מחדש
    על ידי saportas בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-07-2009, 12:09:32
  5. שישי 01/08 - צוק אשקלון מחדש ימיו...
    על ידי ohadvr בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-08-2008, 22:48:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •