אני מודד בשיטה הישנה והישירה:
משקל מסוג הוק שמחובר לטיסן ומודד כמה המנוע מושך. פיסיקה בסיסית אומרת שאם המשקל של הטיסן קטן מהדחף אז אני אמור להמריא כמו פה:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=27589
ואגב, הוא די בשליטה כבר בהתחלה![]()
אני מודד בשיטה הישנה והישירה:
משקל מסוג הוק שמחובר לטיסן ומודד כמה המנוע מושך. פיסיקה בסיסית אומרת שאם המשקל של הטיסן קטן מהדחף אז אני אמור להמריא כמו פה:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=27589
ואגב, הוא די בשליטה כבר בהתחלה![]()
נערך לאחרונה על ידי Flying_student; 14-09-2010 בשעה 19:46:11.
יש רק הבדל קטן , אך מהותי , בין הטיסן שלך לשלו, אצלך הפרופ מייצר זרם אויר במהירות גבוהה על ההגאים ואצלו הEDF לא מייצר כלום על ההגאים.
מי שמטיס AXN/EASYSTAR מרגיש היטב את ההבדל בחדות וכח תגובות הגה הגובה והכוון עם מנוע פתוח וסגר.
אילו היו על הEDF תריסי הטיה וקטוריים אפשר היה לנהג אותו מההמראה (מצד שני זה היה עולה בכ20% בדחף)
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי