שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: מיג הקפא - סוף פרויקט

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    147
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיג הקפא - סוף פרויקט

    בוקר בוקר בוקר!!!
    אחרי יומיים של טיול במדבר ומנוחה מהסטיקים החיתוכים וההדבקות - חוזרים לעניינים
    תגובה קצרה לתכתובת :
    ראשית תודה על הפרגון, ולבקורות השונות.

    לא יכול שלא להעיר מספר הערות: לפני כשנה חזרתי לתחום הטיסנאות לאחר שנים שבהן לא עסקתי בכך. בילדותי בניתי והטסתי כ 7 שנים טיסנים שונים החל מדאונים חופשיים, כבלים ורדיו. מיותר לציין שבאותה התקופה לא היה מושג מה זה אלקטרוניקה או EPO ולכן יצא לי להזיע לא מעט בבניית טיסני בלזה
    לא יכול שלא לומר שזה הדבר האמיתי.... אין כמו בלזה, הן מבחינת הגימור, הכיף, האיכות והסיפוק.

    בניית מיג הקאפ היה נסיון לגעת בחומר שאני לא מכיר, כאתגר נוסף ורענון לפני הפרויקט הבא שהוא כנראה בניית טיסן גדול יותר מבלזה.

    אני חושב שכל הרעיון בתחביב הזה מעבר לרמת ההטסה, ואיכות האבזור שאנו משתמשים בו, בסוף הכל מתמצה באהבה שלנו לתחום לעשייה ולאתגר של להרים משהו לאוויר.
    טוב יותר או פחות, גם אם יש עליו עוד כמה גרמים של משקל כי הוא צבוע, וגם אם הוא לא בדיוק עונה על הפרמטרים האוירודינאמים שרשומים בספרים - בסוף מה שחשוב זה הכיף שבדבר

    קיצר - שוב, המון תודה לכל מי שעזר שבקר שהעיר ושתמך
    חזרתי לאחר כמה שנים ואני עם חיוך ואנרגיות שיקחו אותי לפחות לעוד כמה שנים של יצירה

    יאללה, נתראה בשטח,
    תומר

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    884
    תודה!
    126
    הודה 33 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיג הקפא - סוף פרויקט

    ציטוט נכתב במקור על ידי תומר123 צפיה בהודעה
    בוקר בוקר בוקר!!!
    אחרי יומיים של טיול במדבר ומנוחה מהסטיקים החיתוכים וההדבקות - חוזרים לעניינים
    תגובה קצרה לתכתובת :
    ראשית תודה על הפרגון, ולבקורות השונות.

    לא יכול שלא להעיר מספר הערות: לפני כשנה חזרתי לתחום הטיסנאות לאחר שנים שבהן לא עסקתי בכך. בילדותי בניתי והטסתי כ 7 שנים טיסנים שונים החל מדאונים חופשיים, כבלים ורדיו. מיותר לציין שבאותה התקופה לא היה מושג מה זה אלקטרוניקה או EPO ולכן יצא לי להזיע לא מעט בבניית טיסני בלזה
    לא יכול שלא לומר שזה הדבר האמיתי.... אין כמו בלזה, הן מבחינת הגימור, הכיף, האיכות והסיפוק.

    בניית מיג הקאפ היה נסיון לגעת בחומר שאני לא מכיר, כאתגר נוסף ורענון לפני הפרויקט הבא שהוא כנראה בניית טיסן גדול יותר מבלזה.

    אני חושב שכל הרעיון בתחביב הזה מעבר לרמת ההטסה, ואיכות האבזור שאנו משתמשים בו, בסוף הכל מתמצה באהבה שלנו לתחום לעשייה ולאתגר של להרים משהו לאוויר.
    טוב יותר או פחות, גם אם יש עליו עוד כמה גרמים של משקל כי הוא צבוע, וגם אם הוא לא בדיוק עונה על הפרמטרים האוירודינאמים שרשומים בספרים - בסוף מה שחשוב זה הכיף שבדבר

    קיצר - שוב, המון תודה לכל מי שעזר שבקר שהעיר ושתמך
    חזרתי לאחר כמה שנים ואני עם חיוך ואנרגיות שיקחו אותי לפחות לעוד כמה שנים של יצירה

    יאללה, נתראה בשטח,
    תומר
    +10!! בדיוק המקרה שלי :-)

    שיהיה בהצלחה!
    אם זה לא יכול להרוג אותך, זה לא ספורט זה משחק!

    TREX 500
    NAZA QUAD
    KKMULTICOPTER QUAD
    BIXLER- הי"ד, אותר בחלקים :-)
    AURORA 9

נושאים דומים

  1. מבנה הקפה ותהליך נחיתה נכון...
    על ידי lior_bar_ami בפורום סקירות טיסנים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 07-06-2010, 00:50:38
  2. BELT CP - סוף סוף הבנתי מדוע הוא נחשב למסוק לא מוצלח
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-02-2010, 19:33:02
  3. סוף סוף חזרה לעולם הטיסנים לאחר הפסקה של 4 שנים!
    על ידי haimz24 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-08-2009, 23:17:36
  4. גם באירצ'ה הקצב הזה מככבב..
    על ידי AdiRVaknin בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14-08-2009, 20:12:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •