המערכת שאצלי מבוססת על גירו,מדי תאוצה,GPS והיא מתכיילת ל"ישרה ואופקית" בכל הדלקה, ואחר כך מתאפסת באוויר לפי ה GPS.
שים לב שההדלקה צריכה להיות במצב ישרה ואופקית (בערך) בשניה 14 המאזנות מנפנפות זה אומר שאיפוס גיירוים הסתיים וזה המצב שהמערכת תייצב אליו בשניות הראשונות לטיסה עד לכיול הסופי שנעזר ב GPS.
במערכת הסינית אין GPS יש להם פלג קצר שמבצע איפוס יזום וכנראה למצב הזה המערכת שואפת,הבעיה שגם גירוים ומדי תאוצה נסחפים עם הזמן ואי אפשר לסמוך עליהם לערכים אבסולוטיים כבר אחרי מספר דקות.