הפיתרון המוצע מתאים רק שהגלגל במרכז
במידה והגלגל בסוף מהלך או קרוב לו ההגנה בטלה
כמו כן הפיתרון מגביל את זוית ההיגוי ולכן הטווח היעיל בו מסופק ההגנה לסרוו מאוד קטנה
כמו כן בחירת הקפיצים חשובה בכדי שלא נקבל ניהוג ספוגי וכן שלא נפגע בניהוג הגלגל בתנועות סרוו
מהירות וחדות .
יש פתרון שמשתמשים בו בטיסני ג'ינט במערכות פול פול בו ישנה זרוע עם ציר קבוע שנושאת את עומס מתיחות הכבלים והסרוו מניע את הזרוע הזו ללא לחץ. (לא תלוי)
אפשר את אותו עקרון לישם על ניהוג הגלגל .