שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: שאלה לגבי כיוון גוברנור אליין

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה לגבי כיוון גוברנור אליין

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    גם לי יש גוברנור של אליין RCE6600 ופעלתי לפי החוברת.
    הסנסור הינו מקורי והסרוו מצערת של אליין DS650.
    אני הצלחתי לכייל את הגוברנור לפי ההוראות בחוברת...
    אבל אני אדע בוודאות רק כשיגיע לי המנוע אם הצלחתי כמו שצריך.
    ולגבי פותח השרשור להלן תמונה של ההוראות שיש בחוברת של ה-700
    איך לכייל את הג'ירו של אליין דגם RCE 6600 :
    שגיא,
    מבלי להסתכל ולו שנייה על הסטאפ שביצעת לגוברנור שמותקן לך על המסוק - אני יכול לומר לך (ובוודאות יתרה חשוב לציין), שהסטאפ שלך בוודאות אינו נכון.
    אתה בטח עכשיו נכנס למקום הזה של "איזה זבל הבר עמי הזה, מלכלך עלי סתם" אבל ההסבר הוא מאוד פשוט וחבוי בתשובתו של חן מעלה, לגבי קינפוג/כיוון הגוברנור.

    כדי לכוון נכון ומדויק גוברנור, או כל רכיב אלקטרוני אחר במסוק לצורך העניין (ג'יירו, סרוואים וכו') - יש לבצע הכנות מיכאניות מוקדמות. הכיוון הסופיים של אחוזים בשלט לערוץ ה AUX, והגרפים של המנוע הם רק הסוף וקצה הקרחון של אותו הכיוון...

    אם אין לך מנוע באמתחתך, אינך יכול לבצע את הכיוונים המיכאניים הנדרשים - וכפועל יוצא מזה, בוודאות הגוברנור שלך לא מכוון כמו שצריך (אתה רואה שזה לא משהו אישי ).

    אני חוזר לתשובתו של חן לשאלה - רק בסדר הפוך:
    סטאפ נכון מכיל בתוכו את מיתקון הסנסור, הדבקת המגנטים והתאמת המרחקים שלהם מהסנסור (במידה ומשתמשים במגנטים), ביצוע סטאפ מכני של זרוע הסרוו (התאמת זרוע סרוו/זרוע קרבורטור/פושרוד בין הזרועות), כיול הגוברנר (טווחים, יחסי העברה, סל"ד יעד, סוג סרוו - תלוי ברמת התחכום של הרכיב) וכיול השלט (טווחי מצערת, טווחי הערוץ שבשימוש - בד"כ אחד ה AUXים, והתאמת גרפים).

    הכול כתוב בחוברת ההוראות, ובחיפוש טוב - לדעתי תמצא מס' מאמרים בנושא גם ב EFLY (שלי בפרט).


    לפותח השירשור roi011:
    נשמע שהתקלה שלך נובעת מכיוון מיכאני לקוי, החשש מתחזק לאור קביעתך כי התקלה קשיחה (ניתנת לשיחזור) ואינה תלויית הפעלת הגוברנור (ערוץ ה AUX).
    ללא צילום של ההתקנה, או מבט על העסק קשה למצוא בעיה - עם כל התיסכול שבתשובה כזו, אני ממליץ לך להביט שוב בחוברת ההוראות שהגיעה עם הרכיב ולהתקין באופן שמתואר שם.
    אם בכל זאת לא תצליח למצוא בעיה - אתה מוזמן להרים לי טלפון ולתאם איתי, אשמח להביט לך במסוק ולפתור את הבעיה.

    בהצלחה,
    ליאור
    0546686485

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה לגבי כיוון גוברנור אליין

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    שגיא,
    מבלי להסתכל ולו שנייה על הסטאפ שביצעת לגוברנור שמותקן לך על המסוק - אני יכול לומר לך (ובוודאות יתרה חשוב לציין), שהסטאפ שלך בוודאות אינו נכון.
    אתה בטח עכשיו נכנס למקום הזה של "איזה זבל הבר עמי הזה, מלכלך עלי סתם" אבל ההסבר הוא מאוד פשוט וחבוי בתשובתו של חן מעלה, לגבי קינפוג/כיוון הגוברנור.
    אני לא נכנס לכלום והעברית שלי הייתה פשוטה וברורה

    כדי לכוון נכון ומדויק גוברנור, או כל רכיב אלקטרוני אחר במסוק לצורך העניין (ג'יירו, סרוואים וכו') - יש לבצע הכנות מיכאניות מוקדמות. הכיוון הסופיים של אחוזים בשלט לערוץ ה AUX, והגרפים של המנוע הם רק הסוף וקצה הקרחון של אותו הכיוון...
    זה ידוע לי

    אם אין לך מנוע באמתחתך, אינך יכול לבצע את הכיוונים המיכאניים הנדרשים - וכפועל יוצא מזה, בוודאות הגוברנור שלך לא מכוון כמו שצריך (אתה רואה שזה לא משהו אישי ).
    אתה הופך את זה לכזה אבל זכותך

    אני חוזר לתשובתו של חן לשאלה - רק בסדר הפוך:
    סטאפ נכון מכיל בתוכו את מיתקון הסנסור, הדבקת המגנטים והתאמת המרחקים שלהם מהסנסור (במידה ומשתמשים במגנטים), ביצוע סטאפ מכני של זרוע הסרוו (התאמת זרוע סרוו/זרוע קרבורטור/פושרוד בין הזרועות), כיול הגוברנר (טווחים, יחסי העברה, סל"ד יעד, סוג סרוו - תלוי ברמת התחכום של הרכיב) וכיול השלט (טווחי מצערת, טווחי הערוץ שבשימוש - בד"כ אחד ה AUXים, והתאמת גרפים).

    הכול כתוב בחוברת ההוראות, ובחיפוש טוב - לדעתי תמצא מס' מאמרים בנושא גם ב EFLY (שלי בפרט).


    בהצלחה,
    ליאור
    0546686485
    הלכתי לפי החוברת ואף ציינתי שאני לא בטוח בוודאות כי הכיול שלי תקין
    כי אני יודע שצריך את המנוע כדי לוודאות את זה.
    אבל במקום להסביר איך לכייל התשובה שלך סובבת בצורה מאוד כללית.
    חיפשתי ואף קראתי מאמרים אבל הכל מחו"ל לצערי כי התשובה הישראלית
    תמיד סובבת סביב אגו ולא סביב פתרון יעיל עם הסבר ממצה.
    בשורה התחתונה אני אסתדר עם הגדרת הגוברנור אם זה בעזרת חבר טלפוני (ציקי העברין)
    או מומחה לניטרו באילת שכבר הדריך אותי בתחילת דרכי. אבל לפני שאני מציק
    לו או גוזל מזמנו חשבתי ואף רצוי שאני אלמד ואדע את הדברים הבסיסים.
    הבעיה היא עם אנשים חדשים שמתחילים ואין להם את הנגישות הזו או חברים טלפונים.

    חן בכל אופן תודה וגם לך בר-עמי......
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Unhappy תגובה להודעה: שאלה לגבי כיוון גוברנור אליין

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    הלכתי לפי החוברת ואף ציינתי שאני לא בטוח בוודאות כי הכיול שלי תקין
    כי אני יודע שצריך את המנוע כדי לוודאות את זה.
    אבל במקום להסביר איך לכייל התשובה שלך סובבת בצורה מאוד כללית.
    חיפשתי ואף קראתי מאמרים אבל הכל מחו"ל לצערי כי התשובה הישראלית
    תמיד סובבת סביב אגו ולא סביב פתרון יעיל עם הסבר ממצה.
    בשורה התחתונה אני אסתדר עם הגדרת הגוברנור אם זה בעזרת חבר טלפוני (ציקי העברין)
    או מומחה לניטרו באילת שכבר הדריך אותי בתחילת דרכי. אבל לפני שאני מציק
    לו או גוזל מזמנו חשבתי ואף רצוי שאני אלמד ואדע את הדברים הבסיסים.
    הבעיה היא עם אנשים חדשים שמתחילים ואין להם את הנגישות הזו או חברים טלפונים.

    חן בכל אופן תודה וגם לך בר-עמי......
    קיוויתי ממש שלא תקח את זה לשם.
    שגיא אני מאוד אוהב אותך אבל יש לך נטייה לקחת הארות (ולא הערות) בצורה אישית מידי...
    העברית שלי גם היא היתה פשוטה - וכיוונה אותך לסטאפ נכון של המסוק שלך (והגוברנור בפרט), הרי מלכתחילה טענת בעצמך שכבר "הצלחת לכייל את הגוברנור לפי ההוראות בחוברת" (ציטוט נאמן למקור). כל מה שטענתי הוא שאל תבנה על כיוון כזה (ללא מנוע), בטח לא בשביל מסוק שאתה משקיע בו כ"כ הרבה - בטח לא על מסוק שאתה הולך להתחרות איתו (אני מאוד מאוד מקווה)

    ישנן המון תשובות ענייניות גם בעולם ואפילו מישראל שלא סובבות סביב אגו, שחיפוש קליל יעלה אותן - הנה דיון קצר בנושא (לא התעמקתי בתוכן ונכונות השירשור אבל ראיתי שיש שם איזכור על כיול):
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=2201

    אני בטוח שתסתדר עם הגוברנור, ואפילו לבד - בסופו של יום מדובר בהליך פשוט יחסית עם רכיב (ספציפית של אליין) מאוד "טיפש" מבחינת הפרמטרים המוזנים בו...
    אני אולי לא מומחה ניטרו, אני גם לא ציקי (העבריין?) - אך אני בהחלט מציע את עזרתי שכבר ניתנה יותר מפעם אחת, כמה זמן שזה יקח, את המספר יש לך.

    לכל אלו החדשים ללא החבר הטלפוני, אני מוסיף להודעתי זו את התגיות הבאות:
    גוברנור, גוברנר, לימיטר, אליין, ALIGN, REVMAX, REV-MAX, RCE-G600, כיוון, כיול, מצערת, מנוע
    התגיות הם לטובת חיפוש עתידי קל יותר במידה ויצטרכו - אני מציע את עזרתי הטלפונית באהבה רבה:
    0546686485 זהו המספר.
    ליאור

    נ.ב.
    תוספת של ה- MANUAL בטוח לא תהרוג אף אחד, אז בבקשה:
    http://h1071944.hobbyshopnow.com/Pro...H09-Manual.pdf

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה לגבי כיוון גוברנור אליין

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    אני אולי לא מומחה ניטרו, אני גם לא ציקי (העבריין?)
    מה אתם רוצים מחיי?

    שגיא
    תקרא טוב את מה שחן וליאור כתבו כאן, בכיוון גרוברנור חשוב מאד להקפיד על כיוון מכני מול המנוע לפני שנוגעים בכיוונים בשלט.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 22-10-2010 בשעה 11:13:48.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    461
    תודה!
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה לגבי כיוון גוברנור אליין

    שבוע טוב,

    תחילה תודה רבה לעונים.

    חברי'ה לא תאמינו איזה צירוף מקרים היה לי ביום שישי. שניה לפני שיצאתי להטיס קראתי את ההודעה של הבורר (שגם שלח לי ה.פ ואמר שארגיש חופשי להתקשר (איזו אדיבות !)) ואמרתי לעצמי, אגיע לשטח ואסתדר, מקסימום אתקשר לישראל (להלן הבורר), טיסה ראשונה, ריחוף בגובה העניים ורכב נכנס לשטח ההטסה, אני בלב אומר אוף איזה בעסה שוב כמה נערים מציקים שישגעו אותי עם שאלות כמו לאיזה גובה זה מגיע ???? ומי יוצא מהרכב ??? הבורר ואני אומר וואללה לפני חמש דקות קראתי את ההודעה שלו והנה הוא מופיע משום מקום...והוא בכלל מפ"ת ואני מב"ש.
    ארבע דקות השלט היה בידים שלו וכבר שכחתי שהיתה בעיה עם הגוברנור...אל תשאלו אותי איך, לא הספקתי לעקוב אחריו - הוא מתקתק בשלט יותר מהר מקלדנית בבית משפט

    במילה אחת - מיקצוען אמיתי !

    ישראל - שוב תודה
    FIGHTING GRAVITY IS SO SIMPLE - JUST PUSH THE THROTTLE TO ITS UPPER LIMIT

    DX7
    TREX 600 NITRO SUPER PRO
    TREX 450
    GAUI HURRICANE425

נושאים דומים

  1. [שאלה] חיבור גוברנור אליין עם AR700 - DX7
    על ידי roi011 בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-09-2010, 16:16:43
  2. [שאלה] חיבור גוברנור אליין עם מקלט ספקט 6 ערוצים
    על ידי roi011 בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-08-2010, 10:52:18
  3. שאלה לגבי כיוון הירובו פריאה
    על ידי בנגו בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-02-2009, 12:05:02
  4. למכירה גוברנור של אליין...
    על ידי nadavbarak בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-12-2008, 12:00:20
  5. [עזרה!] גוברנור של אליין - מי מכיר?
    על ידי עוז בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 22-10-2008, 15:07:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •