שגיא, מה שאתה בעצם רוצה לראות זה סוג של דפוס ברור בכיוון גוברנר, אני מבין אותך, הייתי רוצה לראות אותו דבר בדיוק, אבל זה מאוד כללי ומעטים האנשים שיילכו וישקיעו שעות במאמר שכזה כאשר מנגד יש לך את כל האינפורמציה פזורה באינטרנט ובחוברות ההוראות.

לגבי חבר הפורום שהתחיל את השרשור, אכן נראה שהבעיה תמונה בסט אפ, תתחיל מכיוון מכאני נכון ( אינדיקציה טובה לכך היא 100% בendpoint/atv של ערוץ המנוע לשני הצדדים), תמשיך לפי ההוראות שכתובות באתר שצירפת והבעיה צריכה להיפתר. תעדכן אם עדיין נמשכת.

לסיכום, הטיפ שאתה כן יכול לצאת איתו להמשך דרכך עם הניטרו ובכללי להמשך דרכך כמסוקאי, ככל שהסט אפ המכאני שלך יהיה טוב יותר ופחות תיעזר בתיקונים אלקטרוניים (subtrim, atv, מיקסים וכ'ו) כך המערכות במסוק יעבדו בצורה הטובה ביותר. בהצלחה