מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
007 יקר
אני לא רומז מאומה, אני אומר את הדברים ברור:
בנייה כזאת זה או זילזול , או רשלנות או בורות, לבחירתך.
אני לא מזלזל באיש, ואני תמיד מעמיד את הידע והנסיון שלי לכל דורש בפורום הזה מצד אחד, ומצד שני לא "מלטף" לאף אחד את הראש כשהוא מוציא תחת ידיו בפורום טיסנאות משהו שהיה מתאים לכל היותר לשעורי בתיה עוזיאל בכיתה ב
אין כאן שום הנחות בעניין הזה, את חוקי האוירודינאמיקה אתה לא יכול לכופף בגלל שיקולים כאלה או אחרים
ואם הייתי שותק ולא מגיב, עוד היית שומע כאן הודעות בנוסח "כל הכבוד אחי, אחלה טיסן".
אין כל מטרה להעליב או לפגוע, אבל בהחלט יש מטרה להעלות את הסטנדרטים הכל כך נמוכים כאן.
ופינת הטרוויה:
הידעת כי זבובים הנדבקים לשפת ההתקפה של דאון אמיתי, נושא אדם, מורידים את היעילות שלו ב25% בערך?
הידעת כי קונקטור של מאזנות המתחבר מחוץ לגוף, תלוי ורופף מהווה התנגדות משמעותית לטיסה?
הידעת כי קמט בציפוי מחסל איזור שלם של עילוי בטיסן?
הידעת כי בכל הטיסנים המוקצפים יש בליטות קטנות הנובעות מהתבנית (כולם מכירים את זה) וזה מוריד עשרות אחוזים מיעילות הטיסן?
אתה מעלה על דעתך מה עושה קיר בעובי 1 ס"מ ובאורך המקיף את כל הטיסן שלך לאיכויות הטיסה? מוריד אותן לאפס....
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
כל מה שכתבת לא רלוונטי לסוג הטיסן שהבחור בנה.
טיסני ה 3D אמורים לטוס מעבר להזדקרות ומה שכתבת נכון לטיסה רגילה ולא מזוקרת.
הדבר הכי חשוב הוא לבנות קל כי חלוקת המשטחים והשטחים בטיסן הזה נכונה ומוכחת.
קאפה 5 ממ חייבים לקלף ואז מקבלים תכונות טיסה ואיכות טיסה אחרות לגמרי .
המשקל יורד בערך ב100 גרם אולי אפילו יותר מה שגורר ירידה במשקל המנוע הדרוש ירידה בסוללה הדרושה כך שההפרשים בין מקולף ללא מקולף הם משמעותיים ביותר.
נערך לאחרונה על ידי igalr; 28-10-2010 בשעה 06:30:28.