בנוגע לעניין-
הברנש הינו טריינר דלק, שמאופיין בין היתר בתכונות טיסה "כבדות"
לשם השוואה הטריינרים החשמליים בעלי שטח כנף זהה (פחות או יותר) שוקלים חצי ממשקלו ומאופיינים בטיסה איטית השקולה חלקית להטסת עפיפון (אני לא מזלזל, חס וחלילה).
אם אתה מעוניין להמשיך אחרי שלב הטריינר לטיסנים "מוצקים" יותר, משמע דלק או טיסנים שיועדו למנוע דלק והוסבו לחשמלי, הייתי ממליץ בהחלט על טריינר כבד יותר, כגון ברנש מוסב לחשמלי למשל.
אם עניינך הוא להמשיך אחרי שלב הטריינר לשאר טיסנים קלילים ממשפחת ה EPP EPO דפרון וכו' בהחלט עדיף לך לדעתי להתחיל גם עם טריינר קליל כמו אלו שמוכרים בהובי קינג ודומיו.