עזוב אותך מסימולטור
עזוב אותך ממדריך
במקום זה תקנה דבק CA בסיטונאות- תקבל הנחה מעל 2 ליטר ותטיס להנאתך.
ואם אתה מתקשה עם כנף תחתית, תתחיל להטיס הפוך , זה יסדר לך את הכנף למעלה עד שתתרגל
![]()
עזוב אותך מסימולטור
עזוב אותך ממדריך
במקום זה תקנה דבק CA בסיטונאות- תקבל הנחה מעל 2 ליטר ותטיס להנאתך.
ואם אתה מתקשה עם כנף תחתית, תתחיל להטיס הפוך , זה יסדר לך את הכנף למעלה עד שתתרגל
![]()
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
slow stick ,axn,ms swift2,mugi,exstra 300,mugi 150%
funsky ,easy glider ,funjet ,mini swift,.
Fw 190,funcab,p 47
ובענין תגובה רצינית.
אם אתה לא מצליח להסתדר אחרי מספר חודשים להטיס את הטיסן החדש, אז בהחלט לא מיצית את האפרנטיס ויש לך עוד הרבה מה ללמוד על טיסן מתחילים.
ועצה מעשית - כדאי לך לנסות להגדיל את טווח תנועת ההגהים באפרנטיס (במצב dual rate כדי שבהעברת מפסק תוכל לחזור למצב הקודם) כך שיהיה יותר רגיש ותראה איך אתה מסתדר. בנוסף תעביר (בהדרגה) את מרכז הכובד לאחור כדי שהוא יהיה רגיש יותר במישור העילרוד - שליטה על הגה גובה. כשתסתדר עם הטיסן במצב החדש יהיה לך הרבה יותר קל עם המנטור. לעומת זאת, על המנטור, בטיסות הראשונות תעשה כונון הפוך - טווח הגהים קטן (כדי שיהיה פחות רגיש) ומרכז כובד קדמי מאוד כדי שלא יהיה רגיש לפעולת הגה גובה.
אחרי שעשית את השינוים באפרנטיס, רצוי שתתן תחילה למישהו ותיק להטיס את הטיסן כדי לודא שלא הגזמת בשינויים ושלא יצרת טיסן שבאמת קשה למתחיל לשלוט עליו.
נערך לאחרונה על ידי umbo; 29-10-2010 בשעה 08:04:24.