שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: מעבר מאפרנטיס למנטור

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מאפרנטיס למנטור

    עזוב אותך מסימולטור
    עזוב אותך ממדריך
    במקום זה תקנה דבק CA בסיטונאות- תקבל הנחה מעל 2 ליטר ותטיס להנאתך.
    ואם אתה מתקשה עם כנף תחתית, תתחיל להטיס הפוך , זה יסדר לך את הכנף למעלה עד שתתרגל
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    241
    תודה!
    3
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מאפרנטיס למנטור

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    עזוב אותך מסימולטור
    עזוב אותך ממדריך
    במקום זה תקנה דבק CA בסיטונאות- תקבל הנחה מעל 2 ליטר ותטיס להנאתך.
    ואם אתה מתקשה עם כנף תחתית, תתחיל להטיס הפוך , זה יסדר לך את הכנף למעלה עד שתתרגל
    הכי טוב רק ככה לומדים דרך הרגלים או דרך האצבעות המודבקות כמה הטסות עם מדריך בכדי להבין את הקונספט ואז מה לעשות מרסקים קצת מדביקים הרבה ואיזה כיף לקלף את הדבק מהידיים
    slow stick ,axn,ms swift2,mugi,exstra 300,mugi 150%
    funsky ,easy glider ,funjet ,mini swift,.
    Fw 190,funcab,p 47

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מאפרנטיס למנטור

    ובענין תגובה רצינית.
    אם אתה לא מצליח להסתדר אחרי מספר חודשים להטיס את הטיסן החדש, אז בהחלט לא מיצית את האפרנטיס ויש לך עוד הרבה מה ללמוד על טיסן מתחילים.
    ועצה מעשית - כדאי לך לנסות להגדיל את טווח תנועת ההגהים באפרנטיס (במצב dual rate כדי שבהעברת מפסק תוכל לחזור למצב הקודם) כך שיהיה יותר רגיש ותראה איך אתה מסתדר. בנוסף תעביר (בהדרגה) את מרכז הכובד לאחור כדי שהוא יהיה רגיש יותר במישור העילרוד - שליטה על הגה גובה. כשתסתדר עם הטיסן במצב החדש יהיה לך הרבה יותר קל עם המנטור. לעומת זאת, על המנטור, בטיסות הראשונות תעשה כונון הפוך - טווח הגהים קטן (כדי שיהיה פחות רגיש) ומרכז כובד קדמי מאוד כדי שלא יהיה רגיש לפעולת הגה גובה.
    אחרי שעשית את השינוים באפרנטיס, רצוי שתתן תחילה למישהו ותיק להטיס את הטיסן כדי לודא שלא הגזמת בשינויים ושלא יצרת טיסן שבאמת קשה למתחיל לשלוט עליו.
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 29-10-2010 בשעה 08:04:24.

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה למסירה מצבר 9 V
    על ידי marik_911 בפורום נותנים-מקבלים ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-10-2010, 11:40:04
  2. מעוניין בהמלצה על מנוע למנטור
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 28-05-2010, 21:38:15
  3. [רעיון] מעבר לדור 3
    על ידי liorz055 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 29-04-2010, 12:49:36
  4. מצבר שאלה
    על ידי YAHELMOY בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-11-2009, 15:26:12
  5. למכירה מצבר 9A
    על ידי Guyazulay@ בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-11-2009, 17:16:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •