שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 25

נושא: טריינר

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    קרית חיים
    הודעות
    137
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טריינר

    לאחר שה - AXN שלי הגיע למותו ולמנוחת עולמים בתאונה אווירית בשבת האחרונה
    התחלתי לחפש טיסן שישמש אותי כטריינר .
    במהלך החיפושים נתקלתי בסקירה של אייל שפירא על הססנה של פילוטאז'
    (http://www.efly.co.il/forums/showthr...265#post209265)

    רציתי לדעת האם באמת טיסן זה יוכל לשמש לי כטריינר לימוד בעיקר לנחיתות והמראות
    וכמובן לשיפור כישורי ההטסה ?
    אשמח לקבל את דעתכם.
    בועז מליק
    ~~~~~~~~~
    ססנה 182 של pilotage
    AXN Floter Jet
    דאון Hawk
    RD8000 של SANWA

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    לגמרי!

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    לך על אחד גדול יותר שיהיה יציב יותר בנחיתות והמראות. במיוחד בימים של רוח וחורף.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    12
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    חד וחלק
    רק מנטור של מולטיפלקס הטריינר הכי טוב שקיים

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    לגמרי!
    +1.

    המנטור יהיה הרבה יותר יקר. הפילוטאג' מהווה פיתרון ראוי למתחיל.

    בהצלחה
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    3,672
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    ממליץ על הטריינר של פילוטאז'! טס מצויין, יציב באוויר ומגיע עם מנוע חזק במיוחד
    RcWorks
    ניר בורשטיין
    Nir Burshtein
    בנייה, הרכבה והדרכה
    ייעוץ וליווי מתחילים
    054-245-7838

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    לא מכיר את הפילוטאז' ,
    הסיבה היחידה שהוא עדיף לך כרגע היא שהסוללות ששימשו אותך בAXN יתאימו להטסתו (במידה והשתמשת ב2200 3S),
    לעומת המנטור - שדורש סוללה גדולה יותר.

    אגב , למולטיפלקס ישנם גם את האיזיקאב\מימימאג\פאנקאב - שיתאימו גם הם לסוללת 2200.
    בהצלחה.
    .Itay.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    קרית חיים
    הודעות
    137
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    תודה לכל המגיבים. כנראה אלך עליו
    בועז מליק
    ~~~~~~~~~
    ססנה 182 של pilotage
    AXN Floter Jet
    דאון Hawk
    RD8000 של SANWA

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    אני לא ממליץ על טיסני גלגל זנב כטריינר מן הסיבה הפשוטה שבשל הP-FACTOR אנשים נוטים לפתוח מנוע לפול ולהמריא בזיגזג אחרי שני מטר.
    ברגע שזה קורה הטריינר כבר לא טריינר להמראות!!
    סיפור דומה יש בנחיתות , הבעיה שרוב האנשים שכחו/לא למדו על הדקויות בלהמריא ולהנחית גג"ז מול גלגל אף.
    לך על הססנה ולמד.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    עצור.
    הטיסן של פילוטאז' מצויין, אבל ראוי שתשקול טריינר גדול ומסיבי יותר אם אתה לא מתכוון ללמוד עם מדריך.
    "אפרנטיס" של EFLITE יהיה הרבה יותר סובלני לנחיתות עקומות מאשר הססנה של פילוטאז', וזאת מהסיבה הפשוטה שהוא הרבה יותר עבה ומוצק.
    הוא יכול להיעזר באותן סוללות של הAXN.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    קרית חיים
    הודעות
    137
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    אני לא מתכוון לבצע את הלימוד ללא עזרה של מדריך
    או בקיצור הלימוד יהיה בעזרת מדריך
    בועז מליק
    ~~~~~~~~~
    ססנה 182 של pilotage
    AXN Floter Jet
    דאון Hawk
    RD8000 של SANWA

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    לדעתי טיסן במשקל של 980 גרם אינו המלצה טובה ללימוד הטסה.
    טיסנאי מתחיל צריך טיסן יותר גדול וכבד כדי שיוכל להטיסו ביציבות גם בתנאי רוח בעוצמה קלה ובינונית. אם החניך יצטרך להתמודד עם השפעת הרוח לפני שרכש את מיומנות ההטסה הבסיסית, הוא ייצא קירח מכאן ומכאן.
    עצתי, לך על טריינר שמוטת כנפיו 1.60 (בערך) ומשקלו כ-2.5 ק"ג המיועד למנוע 46, או מקבילו החשמלי. שים לב שיהיה טיסן בעל גלגל חרטום.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Cool תגובה להודעה: טריינר

    בועז הרכבתי מנוע וסרוואים לטריינר הישן שלי
    לא לשכוח להביא את הכבל חניך מדריך
    אתה תתרגל המראות ונחיתות ואני הפצצות על המסלול

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,418
    תודה!
    13
    הודה 34 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    אמש היתי בפילוטז בעינין אחר וחייב לומר שהססנה שלהם יפה נראת חזקה והכול אבל מה קטננננה ממש לא טרינר למתחיל היתי מקבל את עצות חכמי הפורום שנמצאות
    מעלי בהצלחה

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    קרית חיים
    הודעות
    137
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    הטיסן לא מיועד ללימוד מאפס מכיוון שאת המיומנות ההטסה הבסיסית למדתי בעזרת ה-AXN
    מכיוון שברצוני להתקדם בלימוד וללמוד להנחית טיסן שהוא לא דאון כדוגמת ה - AXN או ה- HAWK
    שברשותי בחרתי בססנה
    בועז מליק
    ~~~~~~~~~
    ססנה 182 של pilotage
    AXN Floter Jet
    דאון Hawk
    RD8000 של SANWA

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    לססנה יש יתרונות רבים בתחום האסתטי אבל שים לב שגם בסקירה ציינתי שלא ידועים נתוני המנוע והפרופ ולכן אחרי הפעם הראשונה שתשבור אותו תיאלץ להתחיל לעשות ניסויים.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    255
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אני לא ממליץ על טיסני גלגל זנב כטריינר מן הסיבה הפשוטה שבשל הP-FACTOR אנשים נוטים לפתוח מנוע לפול ולהמריא בזיגזג אחרי שני מטר.
    ברגע שזה קורה הטריינר כבר לא טריינר להמראות!!
    סיפור דומה יש בנחיתות , הבעיה שרוב האנשים שכחו/לא למדו על הדקויות בלהמריא ולהנחית גג"ז מול גלגל אף.
    לך על הססנה ולמד.
    יש לך טיפים להמראה\נחיתה עם גלגל זנב?

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    ציטוט נכתב במקור על ידי ultras צפיה בהודעה
    יש לך טיפים להמראה\נחיתה עם גלגל זנב?
    לגבי המראה אני יכול להגיד לך להמריא כמה שיותר מהר (פול גאז ובעדינות על up-elevator) כי בד"כ אתה לא רוצה לנסות לנווט על הקרקע.

    ובאופן כללי, כדאי שיהיה לידך מישהו מנוסה שיתן לך טיפים וירגיע אותך תוך כדי. (אני רק יכול להגיד שאפילו הבכירים לפעמים נעזרים במישהו לצידם - שמם שמור במערכת )

    והכי חשוב, בהצלחה!
    נערך לאחרונה על ידי Flying_student; 19-11-2010 בשעה 17:00:13.
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flying_student צפיה בהודעה
    לגבי המראה אני יכול להגיד לך להמריא כמה שיותר מהר (פול גאז ובעדינות על up-elevator) כי בד"כ אתה לא רוצה לנסות לנווט על הקרקע.

    ובאופן כללי, כדאי שיהיה לידך מישהו מנוסה שיתן לך טיפים וירגיע אותך תוך כדי. (אני רק יכול להגיד שאפילו הבכירים לפעמים נעזרים במישהו לצידם - שמם שמור במערכת )

    והכי חשוב, בהצלחה!
    אני רואה את הדברים וגם נוהג אחרת.
    בהמראה עם גלגל זנב אין שום צורך או הכרח לברוח כמה שיותר מהר מהקרקע. לעיתים ממש ניתוק בזוית חריפה הצידה. לעומת זאת יש צורך חיוני לדעת וגם להשתמש בהגה הכיוון על מנת לשמור על הטיסן בריצה לאורך ציר המסלול. ממילא כאשר אתה מגיע לנחיתה במצב של רוח עם רכיב צד כלשהו, אתה חייב להשתמש בהגה כיוון. אז למה לא גם בהמראה ?

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    טיפ שלי,

    בגלגל זנב יש לשמור על מצב UP" קטן" עד לצבירת מהירות מספקת ואז הטיסן יתחיל להתרומם כפי שצריך,בכל מצב של הסעה תמיד בגלגל זנב יש לשמור UP" קטן" בכדי למנוע מהטיס להתרומם מוקדם מין הרצוי/להתהפך קדימה ,השמירה על UP" קטן "מצמידה את הזנב לקרקע במהלך ההסעה(עובד על איתו רעיון של הכנף ברכבי מרוץ לא הערסים המציאו את זה יעיל ממהירות של 160קמ"ש ומעלה ברכבים) ובעצם מאפשרת לטיסן לצבור מהירות מתאימה להמראה נכונה ללא התרוממות זנב מוקדמת מה שמקנה שליטה על הזנב ע"י גגל בקרקע ולא הגה כיוון,בהסעה אותו דבר בכדי למנוע התרוממות הזנב יש להחזיק UP קטן עד לעצירה .

    בהצלחה.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    טיפ שלי,

    בגלגל זנב יש לשמור על מצב UP" קטן" עד לצבירת מהירות מספקת ואז הטיסן יתחיל להתרומם כפי שצריך,בכל מצב של הסעה תמיד בגלגל זנב יש לשמור UP" קטן" בכדי למנוע מהטיס להתרומם מוקדם מין הרצוי/להתהפך קדימה ,השמירה על UP" קטן "מצמידה את הזנב לקרקע במהלך ההסעה(עובד על איתו רעיון של הכנף ברכבי מרוץ לא הערסים המציאו את זה יעיל ממהירות של 160קמ"ש ומעלה ברכבים) ובעצם מאפשרת לטיסן לצבור מהירות מתאימה להמראה נכונה ללא התרוממות זנב מוקדמת מה שמקנה שליטה על הזנב ע"י גגל בקרקע ולא הגה כיוון,בהסעה אותו דבר בכדי למנוע התרוממות הזנב יש להחזיק UP קטן עד לעצירה .

    בהצלחה.
    אני חייב לתקן משהו בדבריך.
    הצמדת הזנב לקרקע נכונה בהסעה עד השלב הראשוני של ריצת ההמראה. להמראה נכונה אתה חייב לאפשר לזנב להתרומם ובאופן כזה הטיסן יוכל לצבור את המהירות הדרושה לו להתנתקות. אם תמשיך להחזיק את הסטיק במצב UP במהלך הריצה, הטיסן ינתק טרם זמנו, במהירות נמוכה מידי, ויש חשש שיכנס להזדקרות ממש בניתוק. במיוחד אם אינו מצוייד במנוע בעל עודף כוח גדול.
    טיסן לעולם לא יתהפך קדימה אם הגלגלים הראשיים נמצאים במקומם הנכון, ביחס למרכז הכובד.
    ובכלל, שליטה על הטיסן באמצעות הגה הכיוון היא מחוייבת המציאות. כל נסיון להתחמק מהצורך הזה פוגע ביכולות השליטה של המטיס.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    קרית חיים
    הודעות
    137
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    מכיוון שהינכם מדבריםעלהמראות ונחיתות עם גלגל אחורי רציתי להזכירכם
    שהססנה שהזמנתי מגיעה עם גלגל גחון - יענו גלגל קדמי
    בועז מליק
    ~~~~~~~~~
    ססנה 182 של pilotage
    AXN Floter Jet
    דאון Hawk
    RD8000 של SANWA

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    ברור לי שדיברת על ססנה ומכאן שמדובר על גלגל קדמי.
    היות ועלה ע"י אחרים נושא גלגל הזנב, הגבתי לענין זה.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    מבדיקות שעשיתי עם הססנה (ולא צילמתי) היא רצה ממש יפה על המסלול.
    מה שכן בנחיתות גלגל אף מאוד רגיש לחבטות, ואפילו שיש לו בולם זעזועים קפיצי עלולה להישבר זרוע הפלסטיק שמחזיקה אותו ישר...
    אין כל כך דרך לתקן אותה שתהיה חזקה כמו בהתחלה אבל לדעתי דבק חם יוכל להחזיק את השבר לפחות חלקית.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    כדי לבצע נחיתה רכה בטיסן עם גלגל קדמי ולשמור תוך כדי על שלמותו של כן הנסע הקדמי, יש לגעת קודם במסלול עם כן הנסע הראשי, כאשר החרטום גבוה (נחיתה בזוית התקפה גבוהה) ורק אז לשחרר ולהוריד את הגלגל הקדמי. בדרך זו גם מהירות הנגיעה תהיה מעט יותר נמוכה.

נושאים דומים

  1. ||| טריינר |||
    על ידי tisons בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-11-2009, 18:34:54
  2. טריינר 25
    על ידי YOGEVKAT בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-05-2009, 07:28:00
  3. טריינר
    על ידי michael hazan בפורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-10-2008, 14:37:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •