תודה לכל הכותבים.
הכל כבר בוצע כולל ניקוי יסודי ובדיקה שהמחט לא תקועה, שהקפיץ במקומו ושהמנוף הקטן אינו תפוס. חזרה להתנעה ויוק-גורנישט. המנוע מסרב להניע, הקרבורטור מוצף ואין כלום. מחר אפרק שוב את הכל כולל המיכל וצנרת הדלק כולה. אולי פספסתי משהו.
תודה לכל הכותבים.
הכל כבר בוצע כולל ניקוי יסודי ובדיקה שהמחט לא תקועה, שהקפיץ במקומו ושהמנוף הקטן אינו תפוס. חזרה להתנעה ויוק-גורנישט. המנוע מסרב להניע, הקרבורטור מוצף ואין כלום. מחר אפרק שוב את הכל כולל המיכל וצנרת הדלק כולה. אולי פספסתי משהו.
בברכת נחיתות טובות,
אבי סירוטה
בוקר טוב אבי.
מה אתה בדיוק רואה או חש שהעסק מתחיל להיות מוצף ??
האם המשיכה של הפול סטרט נהיית קשה ??
שאלה:
האם החלפת פלג לאחר ההרצה ??
אומר לך מדוע אני שואל.
ההרצה נעשיית בדרך כלל עם אחוז שמן גבוה יותר מאשר בפעולה רגילה.
כמו כן אני מניח שבמהלך ההרצה לא קרעת את המנוע...
כל זה מוביל אותי למחשבה שאוליי המצת מלוכלך ( עודף שמן ופעולה מתונה של המנוע בהרצה , הפלג לא מגיע לחום הדרוש ואינו שורף כראוי את עודפיי השמן. בדרך כלל זה מלווה בהצטברות רפש על הפלג ).
מצת מלוכלך יכול בהחלט לגרום לבעיות בהדלקה . אתה מבצע את תהליך ההדלקה רגיל , כולל הפעלת המשנק..
אולם , בגלל שהמצת מלוכלך הוא לא יניע לך.
ואז העסק מלא דלק ויש תחושת הצפה..
אם אתה עובד על " הריח " של הדלק , לאחר הניקוז , יש אפשרות שגם עם מצת דפוק למחצה תצליח ...
שווה לנסות
שבת שלום.