ציטוט נכתב במקור על ידי המרסק צפיה בהודעה
היום הגיע לפתח ביתי חבר חדש לאוסף פולטי הקרינה.
עוד לא הספקתי להסיע אותו על משטחים שונים מלבד הבית והחצר, אעדכן בהמשך את הפוסט לפי ההתפתחויות.
כמו כן, זהו הרכב הלא "צעצוע" הראשון שברשותי ולכן ,אולי, רמת הביקורת ילדותית משהו. סליחה מראש.
וידאו יגיע בהקדם, זקוק לאור יום לשם כך.

מדובר בBuggy (אני חושב שכך הוא נקרא...) הקטן של הסיני.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...dProduct=13450

החוויה הכללית הינה חיובית.
נוסע יפה מאד ומהר מאד.
הבקר המגיע עם החבילה הינו בקר 18A המקבל גם סוללות 2 תאים וגם שלושה תאים.
בנסיעה קדימה ישנו לד אדום הנדלק, בנסיעה אחורה ירוק - גאדג'ט חביב.
מנוע Inrunner 2030.
הרכב הינו 4X4, לאורכו ישנו ציר מתכת המעביר את הכוח לגלגלים הקדמיים. הוא נקרא דרייב שאפט

הקיט מגיע מורכב כולו. רק לחבר מקלט ובטריה והופלה, אפילו לא בורג או הדבקה כלשהם נחוצים.
והסיני מוכר גם חלפים למרסקים מקצועיים כמוני.
עם הוא מגיע מורכב הוא נקרה RTR או ועם הוא לא מגיע עם שלט אז הוא נקרא A-RTR



דבר מעצבן מאד הינו מחיר המשלוח.
המשקל המוצהר בחנות הינו 1060 גרם כאשר משקל החבילה האמיתי, כפי ששקלתי אני הגיע לקצת יותר מ500 גרם.
בתמונות בהמשך ניתן לראות שהקופסה של המכונית חצי ריקה, אולי הסיני מנסה לגרום לנו לקנות עוד ע"י מוטיבציה שלילית למלא חבילה, הוא רק לא יודע שחבילות בערך של 50 דולר ומעלה זה כבר בזבוז שטייניץ.

יתרונות :
קטן ולכן ניתן להסעה בבית (עם Dual Rate).
מתחת ל50 דולרים (ללא מס).
מאפשר חיבור של סוללות גדולות יחסית (2200mAh) לזמן עבודה של יותר מ30 דקות רצוף.
עובד גם עם 2S וגם 3S.

חסרונות :
קטן ולכן העבירות לא משהו גם במצב בו הקפיצים במקסימום מרווח.

ולתמונות:

1. הרכב הגיע בקופסה מיוחדת לדגם הנ"ל (לוגו עם שם הרכב והכיתוב Turnigy מוטבע על הקופסה) ושהינה כפולה מגודלו. משמאל הרכב כשמתחתיו בשקית הרמטית הגיעה חוברת הוראות מפורטת המתאימה לגירסה דומה שם שלט 2.4G


2. נטו מה שהגיע בקופסה (אחרי הוצאת אויר הפסגות הסיני).

3. הרכב ללא הכיסוי העליון, כשבתא הסוללה (אם ניתן לקרוא לזה כך...) סוללת 2S 1000mAh.
במרכז התמונה ניתן לראות אנטנת סימון של הרכב (באלכסון) ואת פס הסגירה של תא הסוללה.
הסגירה בדומה לחופה בעזרת קליפסים שליפים, מאד נוח.


4. תמונה נוספת, הפעם עם סוללת Flightmax 3S 2200mAh.
בתצורה הזו לא ניתן לסגור את תא הסוללה עם הסוגר שלה, אך עם קצת וולקרו הסוללה יושבת יופי וניתן בקלות לסגור את החופה.
זוהי הסוללה הגדולה ביותר שהצלחתי להכניס, סוללה עם נתונים זהים של Turnigy התבררה כגדולה מדי.




5. כאן ניתן לראות את הLayout של המכונית.
הבקר במקור היה בפינה הנגדית בכדי למנוע מגע של החוטים בגלגל השיניים, אני ביצעתי העברה שלו בכדי להרחיק ככל שניתן את המקלט מחוטי הAC.
(התמונה להמחשה בלבד, החוטים סודרו בכדי שלא יהיה מגע עם גלגל השיניים).

ניתן גם לראות בכחול את המוט המרכזי המעביר את הכוח מהגלגלים האחוריים/דיפרנציאל לקדמיים.

כרגע אני משתמש בDX6i שברשותי (המקלט שמשמאל למנוע), בימים הקרובים אזמין שלט שלושה ערוצים היאה למכונית מסוג זה.
הוספתי שני תקונים באדום.
סקירה יפה.
אני מקווה שתהנה מהתחום!
עם מזה אתה נהנה אתה לא מבין מה מחכה לך ב1/8!!!

מאוד מעניין אותי לראות את הרכב, טוב נחכה שגם לי יהיה תקציב