ההגה/מייצב עשוי בלזה C-grain קשיחה למדי ולא מחוזק בכלום. מאחר ואני עובד בלו"ז קצר מאוד ועסוק בין היתר בהכנות לנסיעה ומנסה גם ללמוד קצת באמצע, אני מעגל פה הרבה פינות וזה מה יש.
מבחינתי האבטיפוס הנ"ל מיועד אך ורק להגלשות ניסיוניות במגרש הדשא 50 על 300 מטר שיש לי ליד הבית.
האורך של הגוף הוא בערך 80 ס"מ. משקל הגוף כולל כל האלקטרוניקה 390 גרם, וזה לאחר גילוח של 160 גרם בעבודה מאומצת אתמול בשעות הקטנות של הלילה (החלפת סוללות ועשיית סדר בחיוט - מסתבר שחיוט מיותר שוקל המון, כמו שכל חמ"מניק בטח יודע). אני משתמש בכנף ישנה של Skeeter - שמוטתה בערך 140 ס"מ ושטחה כ- 20 דצמ"ר. התיכנון המקורי היה לבנות כנף יעודית - גדולה יותר, קלה יותר ועם פרופיל נחמד וטולרנטי להזדקרות. אבל אני לא יכול להרשות לעצמי אפילו את היומיים שיקח לי לבנות כנף כזו. סה"כ משקל טיסה כרגע 520 גרם.
הדאון עבר מקצה שיפורים בלילה לאחר טיסת בכורה חצי-מוצלחת (עדיין עם מרווח יציבות חיובי והגבר נמוך). גילוח משקל כאמור, מדיד ז"ה קיבל רגל מאסיבית עקב רצונו העז לפתח עצמאות משלו, גחון קיבל חיזוק בעבודת פיברגלס לא-אסטטית שאני מתבייש לשים תמונה שלה. והכי חשוב, זנב אנכי קיבל חיזוק בדמות Dorsal fin ו- Ventral fin שבתקווה יתנו לו קצת יציבות כיוונית (זה מאוד מעניין לראות טיסן מאבד יציבות כיוונית ופשוט דופק סבסוב על המקום וצונח מיד. מזל שזה קרה בגובה שני מטר מעל דשא).