שחר שלום,
תכנות מחדש של הבקר הוא כל כך פשוט וקל בבקר המקורי של הטיירקס 500 שפשוט רצוי, לדעתי, כשלב ראשון לתכנת אותו מחדש.
גם לי הייתה בעיה כאשר מהירות תגובת המצערת (Thrrotle Response Speed - סעיף 5 בתכנות הבקר) היה שגוי והמסוק הוריד סיבובים במהלך טיסה בזמן הורדת קולקטיב. בצעתי תכנות של הבקר בסיוע אחי, דרך הטלפון (כמובן ששכחתי את חוברת ההרכבה בבית) והבעיה נפתרה.
שים לב להכנס למצב התכנות ע"י חיבור הסוללה במצערת/קולקטיב פתוח עד הסוף והצליל השונה שמושמע ומעיד על כי הבקר במצב תכנות.
ההוראות לתכנות הבקר בחוברת, לפכות זאת של טירקס 500 ESP, נמצאות בסוף עמוד 25 ועמוד 26 שבו מופיעה הטבלה עם הציפצופים שהבקר (המנוע לפי בוב פינלס מ- Helifreak) משמיע בהתאם למצב שנבחר. בחוברת ההוראות מצויין עיגול שחור ליד כל בחירה המתאימה למסוק הנ"ל ובחירה בהתאם למסומן היא קלה ונכונה.
בכל מקרה, עם אתה לא מסתדר שלך אלי הודעה פרטים ונמשיך משם, אם תרצה.