עוד פעם-
רק החלק החשוף (הקצה של ה"אנטנה") משמש פיסית כאנטנה, השאר (החלק הארוך והלא חשוף של הכבל) משמש כמאריך בלבד.

כך נראה הכבל פחות או יותר:
http://www.intelligenceunited.com/wp...xial-cable.png
מורכב מ:
מוליך פנימי- מולחם ליציאת השידור ומשמש כאנטנה.
בידוד- בידוד בין המוליך הפנימי לחיצוני
מוליך חיצוני- לצורך עניינינו מבודד את המוליך הפנימי מרעש רדיו חיצוני, מולחם לאדמה (מינוס)
בידוד חיצוני- מבודד את כל העסק

אורך האנטנה צריך להיות כמו שנכתב, באיזור ה2.92 ס"מ (אפשר לפזול גם לכיוון ה3), האנטנה נחשבת רק המוליך הפנימי בחלקו החשוף.
אורך כל האנטנה במציאות (לרוב בין 10-20 ס"מ) הוא בשביל לאפשר "למקם" את האנטנה עצמה- החלק החשוף, בגובה גבוהה יחסית לשאר המכונית בשביל לאפשר קליטה טובה ללא החזרים מחלקי המתכת וכו'.

עוד פעם- אם נקרע לך חלק מאנטנה- תחשוף את הקצה של מה שנשאר (בהנחה שנשאר מספיק) כך שיהיה 3~ ס"מ חשוף.
אם האנטנה נקרעה בבסיסה, מצא לך מישהו שמבין שיעזור לך לטפל בזה.