קצת קנה מידה:
מטוסים קלים לא טסים מעבר לרוח של 15 קשר שזה כ 30 קמ"ש
כעקרון, GUSTS (משבי רוח) בעייתים יותר מאשר רוח קבועה
היו מקרים בתעופה העולמית שמטוסים התרסקו עקב גזירת רוח פתאומית בשלב הנחיתה
ככל שהטיסן גדול יותר, הוא כמובן עמיד יותר ברוחות
קצת קנה מידה:
מטוסים קלים לא טסים מעבר לרוח של 15 קשר שזה כ 30 קמ"ש
כעקרון, GUSTS (משבי רוח) בעייתים יותר מאשר רוח קבועה
היו מקרים בתעופה העולמית שמטוסים התרסקו עקב גזירת רוח פתאומית בשלב הנחיתה
ככל שהטיסן גדול יותר, הוא כמובן עמיד יותר ברוחות