השרשור מתעדכן אוטומטית כל 30 שניות .
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
טעינה מחדש
-
תגובה להודעה: צורת פדלים
ההגיון הפשוט (common sense) אומר...
ככל שהפליי-בר יהיה רחוק יותר (גבוה יותר) ממרכז הכובד כך היציבות תעלה ורגישות ההיגוי תרד (חישובי מומנטים).
כשהפליי-בר רחוק ממרכז הכובד (מעל הרוטור) נדרשת תנועה גדולה יותר על מנת ליצור את אותו המומנט (או תנועה) הנדרשת ממצב בו הפליי-בר נמוך יותר (או מתחת לרוטור).
הגיוני (בעיניי) שלמסוקים שנדרש מהם היגוי חריף ותנועה זריזה הפליי-בר ימוקם מתחת לרוטור.
(כמובן שיש פה עוד הרבה שיקולי הנדסה של מתכנן המערכת, והפליי-בר זה רק חלק מהשיקולים).
אגב...
זה נכון גם למישור האופקי, ככל שנרחיק את הפדלים מהציר (פליי-בר ארוך יותר) תעלה היצבות ותרד הרגישות.
שוב זה בדיוק על אותו עיקרון המטוטלת.
אני לא כותב זאת מידיעה אלה סתם מהגיגי ההגיון (האישי) שלי.
אורי
נערך לאחרונה על ידי ori_lavee; 30-11-2008 בשעה 20:53:24.
-
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום