שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 32 מתוך 32

נושא: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    קיימת נקודה מסוימת שהוזכרה, אבל איש לא התעכב עליה. המחט (שים לב, דר) המשנית שולטת על התערובת לא רק בסרק אלא גם לאורך פתיחת המצערת, עד כמעט 3/4 הדרך. למרות הכל, יתכן שיש צורך לפתוח אותה מעט.
    לחילופין, אם הבעיה היא תערובת עשירה מידי ואין אפשרות לצמצמה, הפתרון שאני נוהג הוא להשתמש בפלג 4 פעימות. פלג זה שומר חום גם במצב שפלגים אחרים דועכים.
    ומשהו שטרם דובר בו, בדוק האם המיסבים תקינים. מיסבים פגומים עוצרים את המנוע ומשבשים את פעולתו. הסיכוי לא גדול, אבל שווה בדיקה.

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    קיימת נקודה מסוימת שהוזכרה, אבל איש לא התעכב עליה. המחט (שים לב, דר) המשנית שולטת על התערובת לא רק בסרק אלא גם לאורך פתיחת המצערת, עד כמעט 3/4 הדרך. למרות הכל, יתכן שיש צורך לפתוח אותה מעט.
    לחילופין, אם הבעיה היא תערובת עשירה מידי ואין אפשרות לצמצמה, הפתרון שאני נוהג הוא להשתמש בפלג 4 פעימות. פלג זה שומר חום גם במצב שפלגים אחרים דועכים.
    ומשהו שטרם דובר בו, בדוק האם המיסבים תקינים. מיסבים פגומים עוצרים את המנוע ומשבשים את פעולתו. הסיכוי לא גדול, אבל שווה בדיקה.
    אומנם לא פתחתי את המנוע לבדיקת המיסבים,אך המנוע חדש ואני מעדיף לפסול את הסברה הזאת...
    בעניין הסיכה\מחט,השניה היא זו ששולטת ב"החשה" של המנוע=כמו שאמרת שינוי התערובת בעת פתיחת מצערת.
    מכל מקום,אני מבצע מספר שינויים(בעיקר פלגos lc3


    נקוה לטוב-מבטיח לעדכן!
    וכמובן- תודה...

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    אין צורך לפרק את המנוע על מנת לבדוק את מצב המיסבים. הבדיקה נעשית בדרך זו:
    1. סובב לאט את המנוע, באמצעות הפרופלור, ושים לב היטב אם אתה חש בגרגור מתוכו. אם כן - המצב חשוד.
    2. כאשר גוף הטיסן מוחזק יציב והפרופלור במצב אופקי, לחץ עליו מספר פעמים ברציפות לצדדים, הלוך וחזור. אם תחוש בתנודה - סימן שהמיסבים אינם תקינים
    3. לא היתה תגובה שלילית בשני המקרים - משמע המיסבים תקינים (בינתיים)

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    אז ככה-עידכונים מהשטח...
    הוחלף הפלאג ל os lc3
    כמו כן,הוחלף הדלק ל 10% ופרופלור סטנדרטי...
    הטיסן התניע כוון עלה לאויר עשה 4 טיסות נהדרות,ניקיון,לאוטו וניפגש במנחת בשישי הבא
    תודה לכל מי שעזר ומי שלא,חברי הפורום מוכיחים את עצמם ומפגינים תמיכה מקצועיות ופירגון-once again...
    שתהיה אחלה שבת!!!

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    חבל שלא שללת אחד מהם בכדי לאמת מה בדיוק גרם לקשיים כרגע אנחנו עדיין עם השאלה מה הביא לבעיה פלג או דלק???

    לא הבנתי אך הפלג החם יותר קשור לבעיה?!

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי מטיס1 צפיה בהודעה
    חבל שלא שללת אחד מהם בכדי לאמת מה בדיוק גרם לקשיים כרגע אנחנו עדיין עם השאלה מה הביא לבעיה פלג או דלק???

    לא הבנתי אך הפלג החם יותר קשור לבעיה?!
    פלג-היה הבעיה של המנוע,כמובן שנעשתה בדיקה מקדימה של כל הגורמים,וללא ספק אחרי החלפת הפלג המצב השתפר...
    גלול אחורה,חברי הפורום הסבירו בבירור את הקשר בין השניים...

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי deepdive צפיה בהודעה
    אז ככה-עידכונים מהשטח...
    הוחלף הפלאג ל os lc3
    כמו כן,הוחלף הדלק ל 10% ופרופלור סטנדרטי...
    הטיסן התניע כוון עלה לאויר עשה 4 טיסות נהדרות,ניקיון,לאוטו וניפגש במנחת בשישי הבא
    תודה לכל מי שעזר ומי שלא,חברי הפורום מוכיחים את עצמם ומפגינים תמיכה מקצועיות ופירגון-once again...
    שתהיה אחלה שבת!!!
    ביחס לשאר המנועים הסיניים הEVO קל לכיוון ודגם ה"אלפה" שאיתו הגיע הטריינר שבנידון מגיע מוכן לשימוש ללא צורך בלבצע את ההרצה.
    אצל חבר שלי הייתה את אותה הבעיה בדיוק ואנחנו לא חשבנו הרבה פשוט החלפנו את הפלאג כי במקרה הוא היה הראשון ברשימת הדברים שתכננו לבדוק.
    היום המנוע עובד יפה עם פלאג של נוברוססי ודלק 5%.
    ישנה רק בעיה קטנה... על המנוע במקום הפרופ-דרייב ישנו גלגל תנופה.
    גלגל התנופה הזה אמנם מייצב את המנוע בסל"ד נמוך אבל הוא אינו תחליף לכיוון נכון של המנוע ואת זה ראינו כשהורדנו אותו כי המנוע לא היה מכוון כלל.
    אני ממליץ לך לבצע את כול הכיוונים ללא גלגל התנופה ולהרכיבו לאחר מכן (במידה והוא היה מורכב).
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. [עזרה!] עזרה דחוף
    על ידי adids בפורום פורום סירות ומפרשיות
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-08-2010, 23:27:28
  2. חדש וצריך עזרה דחוף
    על ידי galfly1 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-06-2010, 17:23:00
  3. [שאלה] מנוע ישן - עזרה דחוף.
    על ידי ysayeda בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 18-07-2009, 21:39:14
  4. עזרה דחוף
    על ידי אלמלך בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-05-2009, 21:54:48
  5. עזרה דחוף
    על ידי אלמלך בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-05-2009, 21:51:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •