ה PROTOS מוכן.כל המערכת מכוונת נשאר לסיים את החיווט
ולעשות TS.
הנה תמונה שלו כמעט כמעט מוכן.
השבוע אני יעלה קובץ WORD עם כל שלבי הבניה שלו.
ה PROTOS מוכן.כל המערכת מכוונת נשאר לסיים את החיווט
ולעשות TS.
הנה תמונה שלו כמעט כמעט מוכן.
השבוע אני יעלה קובץ WORD עם כל שלבי הבניה שלו.
כל הכבוד איפה אתה מטיס
ממש גנים משובחים ליילוד.
מתי בגלילות ?
מי זה המסוק היפה הזה ?
כמה הוא עולה ?
אני מבין שהוא לא מגיע RTF :-\
וואי נראה חיה רעה
תהנה איתו...
נ.ב נראה לי זאת צורת החופה הכי יפה שראיתי.:-)
"sometimes the hardest thing and the right thing are the same"
תתחדש עמית נראה מסוק עצבני
נערך לאחרונה על ידי daniel30; 03-12-2008 בשעה 13:42:24.
איזה סטאפ השתמשת?
איזה כייף זה לפתוח אריזה ולהתחיל בניה של יצירה חדשה?
תהנה מכל שניה ידידי היקר
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
רררררררר..... קנה לי גם![]()
תתחדש על המרחף החדש !
נראה מגניב לאללה !
מוטי ברטוב
הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
שלט פוטאבה 8FG - סקירה
Goblin570 3 Blades
Goblin380
"די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"
בשעה טובה סיימתי את הפצקעלה.
השעה עכשיו 4 לפנות בוקר ובדיוק כרגע סיימתי את ה TS שלי.אז ככה
אין לי כרגע סוללה 6 תאים לכן עשיתי טיסת מבחן עם 4 תאים שיש לי...
מכיון שהPINION שמסופק עם הקיט הוא PINION ל 6 תאים.
הייתי צריך לרחף עם עם כמעט 80 אחוז מנוע...מה שלא נתן לי אפילו אפשרות לעלות ל IDLE UP . לא נורא.מחר אני אקבל את ה 6 תאים שלי
ואז הוא יתעורר לחיים .![]()
תתחדש עמית, מחכים לעוד תמונות ודיווח על ה-6S.
אגב, באיזו מידת להבים ראשיות משתמשים ל- Protos 500 ?
לא ברור לי רק מי המטורף שצילם את המסוק בשעה 4:00 בבוקר כשאתה מטיס ???
טוב אז ככה.
אני חוזר עכשיו מגלילות.....ו......אין דברים כאלה!!!.....כפי שסיפרתי, אתמול עשיתי TF עם סוללה 4 תאים. של 25C.
היום כבר עשיתי שתי טיסות עם סוללה של 35C בעלת 6 תאים.....חברים.זה המסוק הכי מופרע שהיטסתי
עד כה. כבר בריחוף ראיתי שהמסוק כועס.(מאד)...אחרי שעליתי ל IDLE 1 הבנתי כבר מה הדבר הזה מסוגל לעשות.... ....היטסתי את המסוק
של ערן הג'ינג'י בעבר והוא היה חזק מאוד..אבל שהיטסתי את זה הבנתי מה זה כוח.....את הטיסה הראשונה עשיתי עם פיצ'ים של 11+- והתגובות היו נחמדות.....
לאחר מכן עליתי ל14 +- ושם התחילה החגיגה......הדבר הזה פסיכי לחלוטין!...
הוא נעלם לי תוך שניה מהעיניים במשיכת סטיק אגרסיבית.(צריך לראות כדי להבין) אין לי ספק בכלל שאני הולך לפוצץ את אבי אביו כמה פעמים לפחות....
.צריך ממש להתרגל אליו.קצת חוסר תשומת לב,ואתה בצרות.....ממה שאני ראיתי היום.
מתחילים יצטרכו לסרס את המנוע לפחות ל 80 אחוז ולעבוד עם פיצ'ים של לא יותר מ 10+-....
אני הולך להטיס עוד מעט שוב.ואני מאוד מקווה שהוא ישרוד עד מחר.
אם איזה סוללה הטסת ?
עם זאת.
http://www.efly.co.il/forums/showpos...8&postcount=12....
ועם שלך.
אגב.... הבעיה בזנב היתה 5 מילימטר פחות רדיוס בזרוע
עכשיו יש לי בטון.
עמית, משימתך (אם תבחר לקבל אותה) היא למצוא איך להתאים את המסוק הזה למתחילים.
הבנתי שאפשר לשים משקולות ב PADDLES. שמת אותם?
גם אפשר לשים PADDLES כבדים יותר של TREX 450 (כן, דוקא של הקטן יותר תואמים).
מה הדרך הכי נכונה לשמור על מהירות ראש נמוכה יותר? הבנתי שיש בקרים שלא מתים על הרעיון הזה משום מה ומתחממים.
אפשר אולי גם סתם לשים איזה משקולת על המסוק...![]()
אין בעיה לכוון את המסוק שיתאים למתחילים. מצורף סרטון טיסה עם סטאפ "למתחילים ולמתקדמים"
מתקדמים:
http://ftp.msheli.com/Video/eeeeky_ircha2008.wmv
מתחילים:
http://ftp.msheli.com/Video/12_Min_video.wmv
אפשר לרכוש את המסוק הזה בארץ ?
יש זמינות חלקים ?
מה קורה יניב.
אז ככה.קודם כל לא להיבהל! המסוק בהחלט מתאים למתחילים.
אני כפי שאמרת,לא שמתי משקולות בפלייבר. התנועות שלי על FULL
הסוללה שאני משתמש בה זה כור גרעיני קטן,
ישנם מספר דרכים להפוך את המסוק לפקינז.
1. ניתן בהחלט להוריד את גרף המנוע.
2. לשים משקולות בפדלים.
3. לעבוד עם הגאים עדינים.
לגבי חלקים.אני קניתי לי בארץ מספר רב של חלקים.(JUST IN CASE
עד עכשיו כל מה שרציתי היה.
15 הוא הקטן ביותר שיש ל PROTOS (לדעתי זה מה שעמית משתמש).
הפיניון שם מכיל את המיסב החד כיווני כך שטוענים שלא ניתן לעשות פחות שינים מסיבות טכניות כלשהן.
עוד יתרון גדול שיש במסוק הזה (למטיסים פחות מנוסים/מתחילים) זו מערכת ההנעה.
ב PROTOS הפיניון לא מניע את הגיר באופן ישיר אלה דרך הרצועה.
ז"א הרצועה של הזנב היא גם זו שמניעה את הגיר, הרצועה מתחברת בין הפיניון > גיר > מערכת זנב.
ובמקרה של קריעת רצועה המנוע "כאילו" נכנס ל Thr Hold מכני, ואין צורך לסגור מנוע (כדאי ע"מ לא לעשות לו נזק) אבל לא חייבים באופן מידי.
ולדעתי זה יתרון ענק, במיוחד למטיסים חסרי ניסיון שהסיכוי שבמצב "קריעה" ישכחו (או לא יספיקו) לבצע Thr Hold בגלל הלחץ הוא גדול....והסוף ידוע.
אגב החלקים של ה PROTOS זולים מאוד...עוד יתרון למטיסים לא מנוסים.
זה מתחיל להראות כמסוק האידיאלי למתחילים שמתכוונים להתמיד ולהתקדם ל 3D "עצבני".
היתרונות :
1. מאוד גמיש ב SetUp (בין מצב Trainer למצב Extreme 3D).
2. גדול ויציב (יחסית למסוק 450).
3. Thr Hold "מכני".
4. חלקים זולים מאוד.
חסרונות :
1. לא מגיע RTF או ARTF אלה קקיט (זה גם יתרון וגם חסרון).
2. מחיר קצת גבוה (למתחילים שעדיין לא בטוחים שיתמידו בתחביב).
מעניין כמה זמן יקח לי "להחזיק את עצמי" לפני שאני רוכש אחד.
שבוע טוב
אורי