שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 26 עד 50 מתוך 74

נושא: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyro צפיה בהודעה
    לא ולא אכפת לי, רועד או לא, המסוק יטוס !!!!!!!!!!!!!!!!!
    מי הקונה המאושר?
    רון טוסמן

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    678
    תודה!
    125
    הודה 66 פעמים ב 41 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    מי הקונה המאושר?
    איייייי זה כאב
    רון אפרת

    GOBLIN 770
    GOBLIN 700
    GOBLIN 630
    fusion 50
    Hitec AURORA 9
    dx7

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    איזה לקצר רצועות... אלו בשנייה שהם מקבלים קצת חבל, הקרב אבוד...

    אגב ישראל, תמסור ד"ש חם חם למולוגטה

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    ציטוט נכתב במקור על ידי הבוררר צפיה בהודעה
    אני אמסור
    ותחזור אלינו שלם לפני שגם שם מתחילה הפיכה

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    מי הקונה המאושר?
    נהיית שנון, חזק !

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    למד ממך ציקי

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Chen Zarfati צפיה בהודעה
    למד ממך ציקי
    אתה בטוח שממני? איתך הוא מבלה יותר

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    אין הנחתום המעיד על עיסתו

  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    תרגעו שניכם, הייתי שנון עוד לפני שהכרנו... פשוט בניגוד לאחד מכם, אני שולט על עצמי בדפי הפורום (והמבין יבין)
    רון טוסמן

  10. #35
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    ציטוט נכתב במקור על ידי הבוררר צפיה בהודעה
    צרפתית את מוכנה לדו קרב???!!!
    אל יתהלל חוגר כמפתח!!!

    הפעם אין הזדמנות שניה!!!
    רון טוסמן

  11. #36
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    תרגעו שניכם, הייתי שנון עוד לפני שהכרנו... פשוט בניגוד לאחד מכם, אני שולט על עצמי בדפי הפורום (והמבין יבין)
    נראה לי שלאחרונה יש לך בעיה בשליטה על הסוגרים

  12. #37
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    לא מיצינו את הנושא ?

    מה קורה עם הוולוסיטי ? הרעידה נעלמה ?
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  13. #38
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    לפי השמועות הציר הראשי עדיין לא הגיע, אולי מחר יגיע ונוכל לבצע בדיקה נורמלית.

    דרך אגב, אולי אני טועה אבל נראה לי שאין הרבה עומס שמופעל על הציר הראשי (במידה והכל מאוזן כמובן) בטיסת 3D או בכלל לרוחב הציר אלא בעיקר לאורכו, אם תחשבו על זה - כל דחיפה חזקה או עצירה פתאומית מתבצעת ע"י שינוי זוית הלהבים ודוחפת או מושכת את הציר בהתאם.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  14. #39
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    דווקא רוב העומס מופעל על הציר בטיסה כזו. כשאתה משנה פיצ׳ באופן פתאומי על הציר מופעל מומנט אנכי ופיתול.בתיקתוק (שינויי סייקליק מהירים) מומנט אופקי כך שלאורך הטיסה פועלים על הציר כוחות בכל הכיוונים.

  15. #40
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    על הציר אכן יש הרבה כוחות ומומנטים בטיסה במיוחד 3D.
    לא נראה לי שהכוחות האלה מסוגלים לעוות את הציר, פגיעה בקרקע זה כבר סיפור אחר.
    אפרופו ציר מסוק - מי שיראה ציר מפורק של מסוק כבד (יסעור) וייפגש עם עובי הדופן המזערי של הציר החלול הזה (בסביבות 10 מ"מ), די יחשוש לטוס בו בהמשך...
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  16. #41
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    תקרא שוב - לא כתבתי שלא מופעל עומס על הציר - כתבתי שלא מופעל הרבה עומס אופקי.
    גם בתיקתוק - הרי התיקתוק עצמו הוא דחיפה של הלהבים את המסוק לשי הכיוונים - אז באמת יש עוד קצת כוחות צדדיים אבל לא כאלה חזקים לדעתי - אולי רק משקל המסוק.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  17. #42
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    בעבר קרו מקרים שצירים התעקמו בגלל קשיחות יתר של דמפרים בשילוב סל"ד גבוה וציר חלש.
    יש עומס אופקי, הרי הוא המתיחה של הלהבים
    **נראה לי שכל אחד מאיתנו מבין את האופקי בצורה אחרת...

  18. #43
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    חן , אתה ער בשעות כאלו ???
    עוזי

  19. #44
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    מה שבטוח זה דבר אחד
    מסוק שרועד בריחוף לא יגרום לציר הראשי להתעקם, הכוחות המופעלים עליו בטיסת 3D הרבה יותר חזקים כתוצאה מכוחות הג'י המופעלים על המסוק, אלו מכפילים, משלשים ואף יותר את משקלו של המסוק וכך גם עולה העומס על הציר בהתאם מה שלא קיים בזמן ריחוף או טיסה רגועה לצורך בדיקת רעידות ולכן אם ציר היה מתעקם כתוצאה מרעידות בריחוף הרי שהוא לא היה מתאים וראוי לשימוש על מסוק כזה.

  20. #45
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Chen Zarfati צפיה בהודעה
    בעבר קרו מקרים שצירים התעקמו בגלל קשיחות יתר של דמפרים בשילוב סל"ד גבוה וציר חלש.
    יש עומס אופקי, הרי הוא המתיחה של הלהבים
    **נראה לי שכל אחד מאיתנו מבין את האופקי בצורה אחרת...
    אבל הלהבים אמורות להיות מאוזנות - כמו כל הראש - לא? אם כך אז העומס אמור להיות שווה ולא משנה איזו טיסה זו.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  21. #46
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    בכל מקרה - כתבתי סיפור שלם והאקספלורר נסגר לי באמצע, לא בא לי לכתוב הכל שוב אז בקצרה -
    אורן הגיע אליי היום, גם אבנר היה איתנו, בכוחות משותפים פירקנו שוב את הראש והרכבנו מחדש כמו שצריך, לא ראינו בעיה (גם לא בספינדל) מיוחדת. בהטסה המסוק רעד כמו מכונת כביסה לפני שהיא גומ**... .
    כמעט התייאשנו אבל בסוף החלטנו לפרק את המנוע ולבדוק גם שם לעומק..
    לאחר הפירוק מצאנו חופש בבית הקלאצ' עד לבוקסת ההתנעה, התברר שלאורן נשברה הבוקסה המקורית והוא החליף אותה באחרת של אליין שמסתבר שלא כ"כ מתאימה. לאחר חיזוק הבוקסה למקום בצורה טובה יותר - מרבית הרעידה נעלמה. עכשיו נשאר לאורן להחליף את הבוקסה למקורית והכל יהיה בסדר.
    יש לי סרטון של המסוק עם הרעידה, אני אעלה ליוטיוב ואוסיף פה את הקישור.
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 18-02-2011 בשעה 16:15:25.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  22. #47
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    אבל הלהבים אמורות להיות מאוזנות - כמו כל הראש - לא? אם כך אז העומס אמור להיות שווה ולא משנה איזו טיסה זו.
    כמובן,
    אבל הלהבים מפעילים עומס בצורה לא סימטרית
    לדוגמא שאתה נותן קדימה בסייקליק
    הלהב שמקדימה מקבל זווית שונה מהלהב שמאחורה, וככה נוצר עומס לא סימטרי
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  23. #48
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    בכל מקרה - כתבתי סיפור שלם והאקספלורר נסגר לי באמצע, לא בא לי לכתוב הכל שוב אז בקצרה -
    אורן הגיע אליי היום, גם אבנר היה איתנו, בכוחות משותפים פירקנו שוב את הראש והרכבנו מחדש כמו שצריך, לא ראינו בעיה (גם לא בספינדל) מיוחדת. בהטסה המסוק רעד כמו מכונת כביסה לפני שהיא גומ**... .
    כמעט התייאשנו אבל בסוף החלטנו לפרק את המנוע ולבדוק גם שם לעומק..
    לאחר הפירוק מצאנו חופש בבית הקלאצ' עד לבוקסת ההתנעה, התברר שלאורן נשברה הבוקסה המקורית והוא החליף אותה באחרת של אליין שמסתבר שלא כ"כ מתאימה. לאחר חיזוק הבוקסה למקום בצורה טובה יותר - מרבית הרעידה נעלמה. עכשיו נשאר לאורן להחליף את הבוקסה למקורית והכל יהיה בסדר.
    יש לי סרטון של המסוק עם הרעידה, אני אעלה ליוטיוב ואוסיף פה את הקישור.
    יופי , נראה שמצאתם סיבה טובה, ציר ההתנעה לא נפגע?
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  24. #49
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    אורן / אלעד / אבנר
    כמו שכבר דיברנו בטלפון היום, הגרף מנוע שלכם לא מכוון כראוי ויחס הסל"ד / פיטצ' אינו מתאים לקשיחות של הראש במיוחד כשהוא חדש (לינקים שלא עברו RESIZING, דאמפרים קשיחים, ואפס חופשים) - ולכן הסל"ד הנמוך יחסית לזווית הקולקטיב (פיטצ' ) הנתונה גורם לוויברציה.
    העובדה ששיחרור הלהבים ו/או עבודה בסל"ד גבוה יותר (לדוג' IDLE UP) העלימה את תופעת הוויברוץ רק מחזקת את הקביעה שלי.
    תרימו את הסל"ד גם בנורמאל, או שתורידו את זווית הקולקטיב באיזור הריחוף (ייצר את אותו האפקט) והתופעה תעלם כליל. בלי קשר תמיד כדאי להימנע מקומבינות ולעבוד עם ציוד מקורי מתאים שלא מצריך התמודדות עם בעיות נוספות (מתאם ההנעה).

    גוברנור אגב, במיוחד במסוקי 90 הוא המלצה חמה מאוד על מנת לשמור על המנוע.

  25. #50
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וולוסיטי 90---הבעיה כנראה נפתרה

    ליאור - את זה הבנו למרות שמדובר על מקרה שונה מהבעיה המקורית - בפעמים קודמות הלהבים לא היו מחוזקים כמו שהם היו היום וגרף המנוע בנקודת אמצע בשלט היה על 75% ולא כמו היום - על 65%.
    לפני מציאת מקור התקלה - גם שיחרור הלהבים והעלאת הסל"ד לא עזרו במאומה לרעידות החזקות.
    רק אחרי חיזוק 'מתאם ההנעה' כמו שאתה קורא לו, הבעיה נפתרה.

    דרך אגב, היום בערב הותקן גוברנר revmax על המסוק, מחר נבדוק אותו בשטח.

    הנה של המסוק מהיום לפני פתירת התקלה..
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 18-02-2011 בשעה 23:18:19.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [שאלה] מתי יגיע כנראה סטוק של קונקטורים 3.5
    על ידי Barvze בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 11-02-2011, 14:18:06
  2. [זהירות!] טיסה יפה של לוקאס ריבה עם הולוסיטי החדש שלו
    על ידי נועם ג בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 15-12-2010, 00:05:31
  3. [עזרה!] בעיה במקלט ספקטרום כנראה.
    על ידי zahi101 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 19-07-2010, 16:17:15
  4. הבעיה נפתרה - אני מאושר
    על ידי 26112611 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 29-06-2010, 23:40:22
  5. [חדשות] תקלת DB שכנראה נפתרה
    על ידי MDreamer בפורום פורום משוב והצעות
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28-06-2010, 00:49:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •