עודד,
ההסבר שלך אומר שמסוק צורך יותר אנרגיה בשביל לטוס ..
אבל הוא לא אומר שצריכת חשמל יותר גדולה הורגת את הסוללה ...
יש לי מנוע של 600W ובקר 50 אמפר ואני משתמש בסוללת 3 תאים 2200 לפי מה שראיתי בחיפושי אינטרנט נירחבים.
אחרי כמה דקות פעולה עדינה = ריחוף בגובה מטר ( 3/4 מצערת בערך ) ושמירה ( לא רעה בכלל ) על מיקום .. אחרי הנחיתה ( בשלום טפו טפו טפו - טיסת מבחן עברה בשלום

) המנוע היה קר, הבקר היה קר והסוללה היתה worm לא שמתי לב לדבר כזה בטיסנים ...
אני לא חושב שאני מושך יותר ממה שהסוללה יכולה לתת .. בערך ...
600 ואט חלקי 11.1 וולט שווה 54 אמפר.
הסוללה היא 2200 מיליאמפר, 25C כלומר 55 אמפר ...
אלא אם כן לא הצלחתי לקלוט כלום מההסברים של בוגל ..
