שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 37 מתוך 37

נושא: חיבור בקרי מהירות במקביל

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kiyossi צפיה בהודעה
    wow!!!
    כל התשובות בסרט אחד-תודה.

    תודה דוד
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kiyossi צפיה בהודעה
    wow!!!
    כל התשובות בסרט אחד-תודה.

    תודה דוד
    אם כבר מנתקים חוט אחד כדי למנוע בעיה כלשהיא עם ה BEC של שני הבקרים אז עדיף לנתק אותו במחבר Y .

    במקרה של שתי סוללות עדיף לחבר אותן במקביל כדי ליצור פאק אחד .

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    33
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    הערב חיברתי למקלט סוללה אחת לבקר אחד ללא חיבור למנוע-הבקר נשרף
    יתכן והסיבה לשרפה שלא חיברתי מנוע?

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kiyossi צפיה בהודעה
    הערב חיברתי למקלט סוללה אחת לבקר אחד ללא חיבור למנוע-הבקר נשרף
    יתכן והסיבה לשרפה שלא חיברתי מנוע?
    לא, אתה יכול להסביר עוד פעם מה עשית? בצורה ברורה יותר ז"א.

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    בד"כ בקר נשרף במצב כזה אם קוטביות החוטים הפוכה .
    תוודא שהפלוס מהסוללה מחובר לפלוס בבקר.

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    33
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    חיברתי את הסוללה לבקר בקטביות הנכונה.
    חיברתי את החוט שמוליך למקלט לשקע המצערת שבמקלט ואת הסוללה לבקר,
    בבקר יש רכיב עם 6 רגליים, הוא נסדק והעלה עשן.
    הערה- על הבקר מורכב מפסק שהיה במצב ON.תפקידו למתג את הסוללה בצורה מבוקרת וחיצונית.

    בגלל מגבלת זמן, האם יש אפשרות לתקן בקר כזה או שאזמין אחד אחר.

    זה הבקר - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=10331
    נערך לאחרונה על ידי kiyossi; 01-03-2011 בשעה 23:43:27.

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kiyossi צפיה בהודעה
    חיברתי את הסוללה לבקר בקטביות הנכונה.
    חיברתי את החוט שמוליך למקלט לשקע המצערת שבמקלט ואת הסוללה לבקר,
    בבקר יש רכיב עם 6 רגליים, הוא נסדק והעלה עשן.
    הערה- על הבקר מורכב מפסק שהיה במצב ON.תפקידו למתג את הסוללה בצורה מבוקרת וחיצונית.

    בגלל מגבלת זמן, האם יש אפשרות לתקן בקר כזה או שאזמין אחד אחר.

    זה הבקר - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=10331
    אם חיברת את החוטים אדום לאדום ושחור לשחור אז אין לך הרבה מה לעשות
    תתנחם שאתה לא היחיד
    בתגובות על המוצר יש לפחות 2 שהבקר עלה להם באש תוך שניות מחיבור

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kiyossi צפיה בהודעה
    חיברתי את הסוללה לבקר בקטביות הנכונה.
    חיברתי את החוט שמוליך למקלט לשקע המצערת שבמקלט ואת הסוללה לבקר,
    בבקר יש רכיב עם 6 רגליים, הוא נסדק והעלה עשן.
    הערה- על הבקר מורכב מפסק שהיה במצב ON.תפקידו למתג את הסוללה בצורה מבוקרת וחיצונית.

    בגלל מגבלת זמן, האם יש אפשרות לתקן בקר כזה או שאזמין אחד אחר.

    זה הבקר - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=10331
    לאיזה מנוע אתה רוצה להתחבר?
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    33
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    למנוע הזה

    http://www.rctimer.com/index.php?gOo...wt&goodsid=134

    Model: BC3548-4
    Motor size: Ф35*48mm
    Shaft size: Ф5.0*65.5mm
    Weight: 156g
    KV(rpm/v): 1100
    Max Power: 911W
    Battery: 3-5Li-Po
    Test Prop: 12x6/11x8 - מורכב עליו פרופ ASP 10X7 בגלל קרבה לגוף.
    Ri(M Ω): 0.023
    ESC(A): 70A

    עם הסוללה הזאת -
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=11940
    נערך לאחרונה על ידי kiyossi; 02-03-2011 בשעה 07:31:05.

  10. #35
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    אני מניח שאפשר אבל אז השאלה היא כיצד מכוונים לימיטים לכל בקר בנפרד (הלימיטים משתנים מבקר לבקר גם אם הם זהים ועובדים עם מנועים זהים)




    לא נראית לי בעייה בכלל
    א-ההבדלים זניחים
    ב-ניתן לכוון כל אחד בנפרד ורק אז לשרשר אותם בY
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  11. #36
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    49
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    שאלה שאולי מאוד לא רלוונטית אבל אני ישמח לתשובה..
    למה לא ללכת על בקר אחד כפול באמפר ולפצל את היציאות שלו לשני מנועים?

  12. #37
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    33
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי dansaada צפיה בהודעה
    שאלה שאולי מאוד לא רלוונטית אבל אני ישמח לתשובה..
    למה לא ללכת על בקר אחד כפול באמפר ולפצל את היציאות שלו לשני מנועים?
    לא חושב שאפשר לעשות חיבור כזה, בקר מהירות הוא מסוג בקר תדר תלת פאזי שמחלק/מוסת תדר לכל סליל בנפרד-תקנו אותי אם אני טועה.

    נ.ב. שלחתי הודעה לסינים, מסתבר שאחוז מסויים מהבקרים האלה לא תקין-מקווה שרק על הקרקע נגלה את זה.
    הערב חיברתי את הבקר השני למערכת-לא נשרף אבל הסרוואים משתוללים.
    נערך לאחרונה על ידי kiyossi; 02-03-2011 בשעה 20:27:13.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. חיבור סוללות במקביל
    על ידי szangvil בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-03-2010, 07:16:25
  2. [שאלה] חיבור במקביל
    על ידי דור בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-09-2009, 12:06:02
  3. ציוד חשמלי לטיסנים חשמלים - חדש בטריות - בקרי מהירות מנועים...
    על ידי davidmd בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 31-07-2009, 19:53:36
  4. למכירה מנוע חשמלי, 2 בקרי מהירות וספינר
    על ידי oriel5 בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-05-2009, 18:14:23
  5. למכירה: 2 בקרי מהירות TSUNAMI 72A
    על ידי ליאור זהבי בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-05-2009, 14:19:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •