הערב חיברתי למקלט סוללה אחת לבקר אחד ללא חיבור למנוע-הבקר נשרף
יתכן והסיבה לשרפה שלא חיברתי מנוע?
בד"כ בקר נשרף במצב כזה אם קוטביות החוטים הפוכה .
תוודא שהפלוס מהסוללה מחובר לפלוס בבקר.
חיברתי את הסוללה לבקר בקטביות הנכונה.
חיברתי את החוט שמוליך למקלט לשקע המצערת שבמקלט ואת הסוללה לבקר,
בבקר יש רכיב עם 6 רגליים, הוא נסדק והעלה עשן.
הערה- על הבקר מורכב מפסק שהיה במצב ON.תפקידו למתג את הסוללה בצורה מבוקרת וחיצונית.
בגלל מגבלת זמן, האם יש אפשרות לתקן בקר כזה או שאזמין אחד אחר.
זה הבקר - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=10331
נערך לאחרונה על ידי kiyossi; 01-03-2011 בשעה 23:43:27.
למנוע הזה
http://www.rctimer.com/index.php?gOo...wt&goodsid=134
Model: BC3548-4
Motor size: Ф35*48mm
Shaft size: Ф5.0*65.5mm
Weight: 156g
KV(rpm/v): 1100
Max Power: 911W
Battery: 3-5Li-Po
Test Prop: 12x6/11x8 - מורכב עליו פרופ ASP 10X7 בגלל קרבה לגוף.
Ri(M Ω): 0.023
ESC(A): 70A
עם הסוללה הזאת -
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=11940
נערך לאחרונה על ידי kiyossi; 02-03-2011 בשעה 07:31:05.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
שאלה שאולי מאוד לא רלוונטית אבל אני ישמח לתשובה..
למה לא ללכת על בקר אחד כפול באמפר ולפצל את היציאות שלו לשני מנועים?
לא חושב שאפשר לעשות חיבור כזה, בקר מהירות הוא מסוג בקר תדר תלת פאזי שמחלק/מוסת תדר לכל סליל בנפרד-תקנו אותי אם אני טועה.
נ.ב. שלחתי הודעה לסינים, מסתבר שאחוז מסויים מהבקרים האלה לא תקין-מקווה שרק על הקרקע נגלה את זה.
הערב חיברתי את הבקר השני למערכת-לא נשרף אבל הסרוואים משתוללים.
נערך לאחרונה על ידי kiyossi; 02-03-2011 בשעה 20:27:13.