אדי. אם ה- 20,000 סל"ד יקרה, הדחף (הסטטי) יהיה מעל 3,700 גרם לפרופ 9x4.5.
ל- 9x6 זה יהיה מעל 4,900 גרם.
ל- 8x7 זה יהיה מעל 4,000 גרם.
הנוסחה:
T=P*D^3*R^2*1E-10
ל- T=דחף
P=פסיעה
D=קוטר
R=סל"ד
אדי. אם ה- 20,000 סל"ד יקרה, הדחף (הסטטי) יהיה מעל 3,700 גרם לפרופ 9x4.5.
ל- 9x6 זה יהיה מעל 4,900 גרם.
ל- 8x7 זה יהיה מעל 4,000 גרם.
הנוסחה:
T=P*D^3*R^2*1E-10
ל- T=דחף
P=פסיעה
D=קוטר
R=סל"ד
הוא טוען לגרר אדיר, כשלעצמו ברור שהמנוע יכול להגיע למהירות גבוהה... אולי אם תעלה תמונה אז נבין אם בטענה הזו יש ספק לאמת.
בכל מקרה, ברור שפרופ איכותי גם יעזור להגיע למהירות יותר גבוהה.
ושיהיה לכולנו רק טוב
מרק
איך מחליפים סוללות לטיסה הבאה ?
נסה לחתוך דלת עם ציר בתחתית הגוף
לפרק את הכנף סתם מבאס
להערכתי זמן הטיסה יהיה קצר למדי
עמי - אתה יותר מצודק - החלפת סוללות הולכת להיות מורכבת. איני מאמין שיהיה נוח או אפילו אפשרי ליצר פתח תחתון. לגבי זמן טיסה - לא חישבתי עדיין. שקלתי לצייד אותו בסוללות ננו ולטעון ב- 5C בתוך הטיסן.
שרון - התמונות מצ"ב.
שחר - כנ"ל.
מה שהתכוונתי, דחף יש לך די יותר- סטטי, זה עדיין לא אומר שתגיע למהירות גבוהה כמו נגיד 200קמ"ש, השאלה כמה המערכת תהיה נצילה בטיסה כאשר יותר משתנים חלים עליה, לערכתי "החוליה החלשה" תתבטא דווקא בבז שהיה "מוגבל", למרות הדחף הסטטי המבטיח שבעצם מתייחס רק למשקל נטו של הטיסן, ההתמודדות עם גרר (ויש לא מעט גרר בטיסן הזה יחסית לטיסן חשמלי)- הופך משמעותי בכול קמ"ש בודד שתשאף לגרד, במיוחד בפרופ בעיתי כזה (9x6) שתוך כדי שהוא שואף קדימה- יחדיו גם עוצד את הטיסן ופה כוונתי ל"מוגבל", יהיה לו קל בבז ויפתח מהירות עד נקודה שלא יוכל לעבור אותה מעין מחסום, עם פרופ מרובע- הוא כן יצליח (יעבור למחסום הבא).
הנוסחאות טובות ונכונות, אבל הן לא יכולות לצייר לנו תמונה מלאה, את זה אנו רק יכולים להשלים עם הערכות המבוססות על ניסיון עבר וניסיונות בהווה.
זו הערכה שלי, יתכן שאני טועה, בכול מקרה אני מאמין שיהיה מספיק מהיר וסלחן למי שזה הפיילון הראשון שלו, בהצלחה!
אגב, תן טווח מלא במאזנות-חייב!
נערך לאחרונה על ידי adibenbasat; 07-03-2011 בשעה 09:50:55.
המממממ.... או.קי. בדיקת מ"כ מראה שמרכז הכובד מאוד מאחור. אצטרך להזיז את הסוללות קדימה. זה אומר לחצוב באחת הקורות מחד אך גם אומר שאוכל "לתדלק" את הטיסן ללא פירוק כנף מאידך. שווה. אז נשתמש במעט (לא יותר מ- 4 ק"ג) קרבון.
בבדיקת Wattmeter יותר איטית וזהירה - אני מושך 1800 וואט ועדיין אובר-זרם. סל"ד בפרופ "9 - 19,000. היום (אינשאללה) אקבל "8.
מרק
נ.ב. זה נשמע רע :-)
נערך לאחרונה על ידי mixerfix; 07-03-2011 בשעה 10:05:12.
נ.ב. היום 90% החלטתי לפטר עוד מנוע ניטרו ולחשמל את אחת המפלצות הסמי-גדולות (1.7 מ' כנף).
שים לב שהגיע לסיני סדרת ציפי של 8000MAH
בכל הגדלים 3-4-5-6S
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
כן - ראיתי אותן. נראה אולטרא מעניין.