שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 34 מתוך 34

נושא: חישמול Viper 500

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול Viper 500

    אדי. אם ה- 20,000 סל"ד יקרה, הדחף (הסטטי) יהיה מעל 3,700 גרם לפרופ 9x4.5.
    ל- 9x6 זה יהיה מעל 4,900 גרם.
    ל- 8x7 זה יהיה מעל 4,000 גרם.

    הנוסחה:

    T=P*D^3*R^2*1E-10

    ל- T=דחף
    P=פסיעה
    D=קוטר
    R=סל"ד

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול Viper 500

    הוא טוען לגרר אדיר, כשלעצמו ברור שהמנוע יכול להגיע למהירות גבוהה... אולי אם תעלה תמונה אז נבין אם בטענה הזו יש ספק לאמת.
    בכל מקרה, ברור שפרופ איכותי גם יעזור להגיע למהירות יותר גבוהה.
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: חישמול Viper 500

    מרק
    איך מחליפים סוללות לטיסה הבאה ?
    נסה לחתוך דלת עם ציר בתחתית הגוף
    לפרק את הכנף סתם מבאס
    להערכתי זמן הטיסה יהיה קצר למדי

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול Viper 500

    עמי - אתה יותר מצודק - החלפת סוללות הולכת להיות מורכבת. איני מאמין שיהיה נוח או אפילו אפשרי ליצר פתח תחתון. לגבי זמן טיסה - לא חישבתי עדיין. שקלתי לצייד אותו בסוללות ננו ולטעון ב- 5C בתוך הטיסן.

    שרון - התמונות מצ"ב.

    שחר - כנ"ל.

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול Viper 500

    ציטוט נכתב במקור על ידי mixerfix צפיה בהודעה
    אדי. אם ה- 20,000 סל"ד יקרה, הדחף (הסטטי) יהיה מעל 3,700 גרם לפרופ 9x4.5.
    ל- 9x6 זה יהיה מעל 4,900 גרם.
    ל- 8x7 זה יהיה מעל 4,000 גרם.

    הנוסחה:

    T=P*D^3*R^2*1E-10

    ל- T=דחף
    P=פסיעה
    D=קוטר
    R=סל"ד
    מה שהתכוונתי, דחף יש לך די יותר- סטטי, זה עדיין לא אומר שתגיע למהירות גבוהה כמו נגיד 200קמ"ש, השאלה כמה המערכת תהיה נצילה בטיסה כאשר יותר משתנים חלים עליה, לערכתי "החוליה החלשה" תתבטא דווקא בבז שהיה "מוגבל", למרות הדחף הסטטי המבטיח שבעצם מתייחס רק למשקל נטו של הטיסן, ההתמודדות עם גרר (ויש לא מעט גרר בטיסן הזה יחסית לטיסן חשמלי)- הופך משמעותי בכול קמ"ש בודד שתשאף לגרד, במיוחד בפרופ בעיתי כזה (9x6) שתוך כדי שהוא שואף קדימה- יחדיו גם עוצד את הטיסן ופה כוונתי ל"מוגבל", יהיה לו קל בבז ויפתח מהירות עד נקודה שלא יוכל לעבור אותה מעין מחסום, עם פרופ מרובע- הוא כן יצליח (יעבור למחסום הבא).
    הנוסחאות טובות ונכונות, אבל הן לא יכולות לצייר לנו תמונה מלאה, את זה אנו רק יכולים להשלים עם הערכות המבוססות על ניסיון עבר וניסיונות בהווה.
    זו הערכה שלי, יתכן שאני טועה, בכול מקרה אני מאמין שיהיה מספיק מהיר וסלחן למי שזה הפיילון הראשון שלו, בהצלחה!
    אגב, תן טווח מלא במאזנות-חייב!
    נערך לאחרונה על ידי adibenbasat; 07-03-2011 בשעה 09:50:55.

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול Viper 500

    המממממ.... או.קי. בדיקת מ"כ מראה שמרכז הכובד מאוד מאחור. אצטרך להזיז את הסוללות קדימה. זה אומר לחצוב באחת הקורות מחד אך גם אומר שאוכל "לתדלק" את הטיסן ללא פירוק כנף מאידך. שווה. אז נשתמש במעט (לא יותר מ- 4 ק"ג) קרבון.

    בבדיקת Wattmeter יותר איטית וזהירה - אני מושך 1800 וואט ועדיין אובר-זרם. סל"ד בפרופ "9 - 19,000. היום (אינשאללה) אקבל "8.

    מרק

    נ.ב. זה נשמע רע :-)
    נערך לאחרונה על ידי mixerfix; 07-03-2011 בשעה 10:05:12.

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול Viper 500

    נ.ב. היום 90% החלטתי לפטר עוד מנוע ניטרו ולחשמל את אחת המפלצות הסמי-גדולות (1.7 מ' כנף).

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול Viper 500

    שים לב שהגיע לסיני סדרת ציפי של 8000MAH
    בכל הגדלים 3-4-5-6S
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול Viper 500

    כן - ראיתי אותן. נראה אולטרא מעניין.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. [שאלה] חישמול SU 29 ARF קרש
    על ידי beitar116 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-11-2010, 15:46:45
  2. [עזרה!] חישמול טיסן 3 ק"ג
    על ידי wonderd בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 04-03-2010, 23:53:51
  3. [עזרה!] חישמול דאון
    על ידי ilan222 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-10-2009, 17:44:56
  4. שאלת חישמול
    על ידי nehorayos בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 09-01-2009, 17:36:43
  5. מפנטז על חישמול פיוזן .90
    על ידי igalr בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 16-10-2008, 20:19:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •