עדכון:
אחרי שליחת המכתב שמציין דרישה להחלפת המכשיר במכשיר חדש, קבלתי טלפון מנציג אלקטרה שהבטיח שיטפל בעניין באופן אישי ומיידי, הסברתי לו בקצרה מה רצוננו ולמחרת חזר אלי עם שלוש אופציות:
הראשונה, לשדרג את הטלויזייה ביקרה יותר ולהוסיף את ההפרש.
השנייה, לקנות במחיר "מיוחד" מערכת קולנוע בייתית שתפתור את בעיית הסאונד החלש.
השלישית, לקבל החזר כספי מלא על המוצר (ביטול עיסקה).
שתי האופציות הראשונות כמובן לא באות בחשבון, מה? אנחנו צריכים לשלם עוד כסף אחרי הטרטורים והסחבת?

מייד אמרתי, למה שלא תחליפו לנו את המוצר באותו מוצר..הוא השיב שזה לא אפשרי כי זו אותה הטלויזיה..זה לא יפתור כלום..לא ממש ברור מדוע (שוב מנסים להמנע ממשהו, האם באמת יש בעיה כרונית בקו הייצור הספציפי הזה?).
בכול מקרה, אותו נציג הבטיח שכבר ביום ראשון יגיעו לבית הורי לקחת את המכשיר ובאותו מעמד דרשתי שגם יסגר העניין הכספי (שלא שוב נצטרך לרדוף אחר "נציגים של..").
אעדכן בראשון איך הפרשה הסתיימה אם בכלל, סופ"ש לכולם, והלוואי שהיה אפשר להטיס בשבת

.