אני אוהב את השיטה, היא חוסכת את משקל הפושרודים ועל כן חוסכת משקולת איזון בחרטום.
היא גם מקטינה את האינרציה של הטיסן.
יתרון נוסף הוא סגירת חופשים בסרוו ועל כן ניתן להשתמש בסרוו פחות מדויק ולהוציא ממנו ביצועי מירכוז טובים יותר.
החיסרון המרכזי הוא בעומס על הסרוו ועל כן צריכת ההספק מהסרוואים גדולה יותר וזמן הטיסה נפגע קלות.
בטיסן בעל שני סרוואים ניתן להכפיל את צריכת ההספק אך בטיסן עם ארבעה סרוואים בהם שניים הם דיגיטלים (מאזנות) התוספת בצריכה לא גבוהה באופן יחסי.
ניתן לבצע גם על ה-TOPSKY ואורי דה-סואן ויוסי פוקס גם גם מימשו אותה אצלם בטיסנים
רועי