אין שום סיבה שקוטר\פסיעת הפרופ ישפיעו על מהירות הנחיתה, הרי גם ככה מורידים לסרק וגולשים הרבה לפני והטיסן מאט למהירות הנוחה עד להצפה מלאה.
אין שום סיבה שקוטר\פסיעת הפרופ ישפיעו על מהירות הנחיתה, הרי גם ככה מורידים לסרק וגולשים הרבה לפני והטיסן מאט למהירות הנוחה עד להצפה מלאה.
לטיסן הדרכה עם מנוע 0.46 מתאים באותה מידה פרופ' 11X6 או 10X7 והם גם מעמיסים פחות או יותר בצורה שווה את המנוע. היתרון העיקרי בפרופ' הקטן יותר הוא במידה ואתה מטיס ממסלול כורכר, הרי שהפרופ' יפגע פחות מאבני החצץ שבמסלול ובכלל, הוא ינזק פחות מהמסלול בנחיתות לא טובות. בתאוריה, הפרופ' עם הפסיעה הגדולה יותר יהיה גם מהיר יותר - באופן מעשי, בטרינר לא תרגיש בהבדל, כי הוא לא יטוס במהירות חריגה בשום מקרה.
לגבי מצב הרכבת הפרופ' - לא כל כך משנה בטיסן עם גלגלים, אבל עדיף שהפרופ' יהיה מאוזן כאשר הבוכנה למטה ומתחילה לעלות לפעולת הדחיסה. זה המצב שבדרך כלל המנוע נעצר באויר ומכוון שאז הוא אופקי, הוא פחות נפגע מהמסלול בנחיתה כבדה. זו הצורה להרכיב פרופ' לטיסנים ללא גלגלים ופשוט כדאי להתרגל להרכיב כך תמיד.