ציטוט נכתב במקור על ידי erazz צפיה בהודעה
2 אפשרויות שעולות בדעתי:
1) המקלט היה מקולקל.
2) היו הסתרות ו/או הפרעות ליד האנטנה. קליטת 2.4 יכולה להיות מופרעת ממערכות חשמליות, מסרבואים, מהסתרות (מתכת או קארבון) וגם מהכיוון של האנטנה.

ביצעת בדיקת טווח? לאיזה כיוון פנתה אנטנת המשדר? לאיזה כיוון פנתה אנטנת המקלט?
לפני הטיסה לא ביצעתי בדיקת טווח בגלל שחשבתי שהכל בסדר אז אין סיבה לבצע זאת, אבל לאחר מכן אחרי שגירדתי אותו מהריצפה וכל האלקטרוניקה נשארה שלמה הלכתי בערך כ 10 מטר ועבדה הקליטה עם הטיסן. האנטנה של המשדר הייתה כמובן כלפי מעלה והאנטנה של המקלט הייתה כלפי מטה.
ולא היה בעיה בסוללה או משהו כזה כי אחרי שהוא התרסק המנוע ושאר הדברים המשיכו לפעול.


ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
שאלה נוספת באתו ענין:
עם איזה פאק ואילו סוללות אתה משתמש בשלט ?
אני משתמש עם 8 סוללות GP בערך (הם לא לידי) 2000 Mah והם היו טעונות. וסוללה לטיסן של 2200 Mah שלושה תאים.

אולי לא עשיתי BIND כמו שצריך?
הכנסתי את הכבל של ה BIND למקום שלו במקלט ואת הכבל של הבקר, לחצתי על כפתור ה BIND בשלט, הדלקתי אותו, חיברתי את הסוללה לבקר (עדיין לחוץ בשלט), ברגע שהאור האדום נהייה דולק רצוץ עזבתי את הלחצן, ניתקתי את הכבל של ה BIND, כיביתי את המקלט והשלט ואז חיברתי כמה סרבואים הדלקתי הכל והכל עבד טוב.

עידן.