קיבלתי מכמה חברים טיסן ליומולדת, אחד מהם פריק של חשמליים ניסה בכח לגרום לי להתחיל להסניף ליפו.
אני חושב שהראיתי לו מה זה:
ויותר ברור:
עכשיו נראה איך הוא יטוס
קיבלתי מכמה חברים טיסן ליומולדת, אחד מהם פריק של חשמליים ניסה בכח לגרום לי להתחיל להסניף ליפו.
אני חושב שהראיתי לו מה זה:
ויותר ברור:
עכשיו נראה איך הוא יטוס
היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן
פעם ראשונה אני רואה מנוע מתאנול על טיסן קלקר.
ניראה טוב מקווה שכך גם הוא יטוס.
תעדכן אחרי טיסת המבחן.
הטיסן מיועד גם לחשמלי וגם לדלק.
אפשר לראות סירטונים של הטיסן באינטרנט עם מנוע דלק.
כמה תמונות נוספות
![]()
היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן
אתה בטוח שקלקר+דלק+חום הולכים טוב ביחד?
תנסה לשים מגהץ על קלקר ותראה מה יקרה...
המנוע לא יושב על הקלקר, הוא יושב על כן מנוע עשוי מחומר פולימרי כלשהו (פלסטיק או חומר דומה)
הכן מנוע מוברג לפיירוול עשוי מדיקט (תעופתי?) שמודבק באמצעות שני לוחות זהים, ניצבים לו, אל לוח אחר שיושב מאחורי אלאפור בעובי של 2 ס"מ
האגזוז לא יהיה צמוד לגוף ואם ארגיש שהוא קרוב מידי אדביק לגוף בד פיבר למנוע העברה של חום.
נראה לך מספק?
היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן
שים לב לחזק את החיבור של הכנפיים, לצערי בזמן הטיסה אחת הכנפיים יצאה מהמקום והתוצאה הסופית תושבת מנוע+תושבת נסע+הפלסטיק הכתום הזה נשבר+הגה כיוון והגה גובה התנתקו.
סירטון של הטיסן עם מנוע ניטרו
יופי של עבודה על הטיסן!
רק שאלה האם קיבעת את הכנפיים או שאתה מפרק אותם כל פעם?
תודה
לא, אני לא מתכוון לפרק את הכנפיים, הן מקובעות אבל לא מודבקות
היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן
סיום הבניה:
התקנתי את המנוע, תוכלו להבחין שבניגוד לסרטון שהוצג בשרשור הזה, את המנוע התקנתי עם הראש למעלה.
למה? יותר נוח ולא ממש מכוער כמו שחששתי.
בתמונה הזו הטיסן עם פרופ זמני עד שאחליט איזה פרופ לשים.
המלצות?
היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן
10X7-אתה יכול גם 10X8-יהיה קצת יותר מהיר מ11X6
11X6- קצת יותר חזק מ10X7
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
עמרי,
היה טסט כבר לטיסן?
עמרי
אני חושב שהתקנת המנוע הפוך הייתה יפה יותר ויושבת בול בקאול (כמו בסירטון שהעלה מושיק)
מבחינה בטיחותית (גישה לפלג ) התקנה בזוית כאשר המפלט בין כני הנסע היתה יפה יותר
מבחינת חום מנוע צפיתה את הקאול מבפנים עם פיבר ?
תעלה רשמים כולל טיפים בבנייה בדגש על הניטרו וכמובן סירטון של הטיסה כפי שאתה יודע לעשות
עוררתה בנו תאבון
נערך לאחרונה על ידי עמי; 20-03-2011 בשעה 05:56:29.
הבוקר עלה הRainbow לטסט פלייט
בשטח הגעתי למסקנה שהקאול יושב לא טוב, צמוד מידי למנוע ולכן הורדתי אותו
הטיסן עלה לאויר והייתי צריך לקזז מעט ימינה כדי לבטל את הגלגול החריף ולתת טיפה Down
מעבר לזה הטיסן טס בצורה מושלמת
יתכן ואוסיף לו עוד טיפה משקל מקדימה למרות שהוא יושב כרגע די יפה (מרכז כובד טיפה קדמי)
לגבי הקאול - אני חושב שאתבנת אותו ואייצר את הקאול מפיבר, החום שהמנוע פולט מרגיש לי לא טוב עם הקלקר הזה.
בעניין האסטטיקה - למען האמת לא ממש משנה לי איך זה נראה, המנוע יושב מושלם כך שלא נראה לי שווה להשקיע בהפיכה שלו ולהסתכן בהחלשה של הפיירוול עם עוד חורים.
אולי בRainbow הבא
היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן
צודק - במחשבה שנייה נראה כמו MUSCLE PLANE
רעיון טוב לתבנת
את הטורק אפשר להקטין ע"י הורדת קוטר הפרופ
הפרופ שהשתמשתי בו הוא 10X7, אני לא חושב שזה יהיה נבון לרדת בקוטר, גם ככה בחצי מצערת המטוס מהיר.
אני גם לא חושב שהגלגול נבע מהטורק אלא מהמאזנות, אבל לא בדקתי
היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן