שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: Rainbow...electric no more

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    121
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Rainbow...electric no more

    קיבלתי מכמה חברים טיסן ליומולדת, אחד מהם פריק של חשמליים ניסה בכח לגרום לי להתחיל להסניף ליפו.
    אני חושב שהראיתי לו מה זה:


    ויותר ברור:


    עכשיו נראה איך הוא יטוס
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	12032011315.jpg‏ 
Views:	456 
Size:	490.6 קילובייט 
ID:	40348   Click image for larger version. 

Name:	12032011316.jpg‏ 
Views:	457 
Size:	490.2 קילובייט 
ID:	40349  
    היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    פעם ראשונה אני רואה מנוע מתאנול על טיסן קלקר.
    ניראה טוב מקווה שכך גם הוא יטוס.
    תעדכן אחרי טיסת המבחן.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    ק.שמונה
    הודעות
    639
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    הטיסן מיועד גם לחשמלי וגם לדלק.
    אפשר לראות סירטונים של הטיסן באינטרנט עם מנוע דלק.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    ציטוט נכתב במקור על ידי Xעמרי צפיה בהודעה
    קיבלתי מכמה חברים טיסן ליומולדת, אחד מהם פריק של חשמליים ניסה בכח לגרום לי להתחיל להסניף ליפו.
    להסניף... מעניין... זה נראה לך יותר חזק מלהזריק ישירות לוריד?
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    121
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    כמה תמונות נוספות






    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	12032011319.jpg‏ 
Views:	411 
Size:	493.5 קילובייט 
ID:	40361   Click image for larger version. 

Name:	12032011320.jpg‏ 
Views:	445 
Size:	484.5 קילובייט 
ID:	40362   Click image for larger version. 

Name:	12032011322.jpg‏ 
Views:	411 
Size:	487.5 קילובייט 
ID:	40363  
    היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    אתה בטוח שקלקר+דלק+חום הולכים טוב ביחד?
    תנסה לשים מגהץ על קלקר ותראה מה יקרה...

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    121
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    אתה בטוח שקלקר+דלק+חום הולכים טוב ביחד?
    תנסה לשים מגהץ על קלקר ותראה מה יקרה...
    המנוע לא יושב על הקלקר, הוא יושב על כן מנוע עשוי מחומר פולימרי כלשהו (פלסטיק או חומר דומה)
    הכן מנוע מוברג לפיירוול עשוי מדיקט (תעופתי?) שמודבק באמצעות שני לוחות זהים, ניצבים לו, אל לוח אחר שיושב מאחורי אלאפור בעובי של 2 ס"מ

    האגזוז לא יהיה צמוד לגוף ואם ארגיש שהוא קרוב מידי אדביק לגוף בד פיבר למנוע העברה של חום.

    נראה לך מספק?
    היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    ק.שמונה
    הודעות
    639
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    שים לב לחזק את החיבור של הכנפיים, לצערי בזמן הטיסה אחת הכנפיים יצאה מהמקום והתוצאה הסופית תושבת מנוע+תושבת נסע+הפלסטיק הכתום הזה נשבר+הגה כיוון והגה גובה התנתקו.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,724
    תודה!
    129
    הודה 79 פעמים ב 59 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    סירטון של הטיסן עם מנוע ניטרו


  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    121
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    ציטוט נכתב במקור על ידי OneLink צפיה בהודעה
    שים לב לחזק את החיבור של הכנפיים, לצערי בזמן הטיסה אחת הכנפיים יצאה מהמקום והתוצאה הסופית תושבת מנוע+תושבת נסע+הפלסטיק הכתום הזה נשבר+הגה כיוון והגה גובה התנתקו.
    איך התנתקה הכנף?
    שתי הכנפיים מחוברות בלחץ עם דיקט שתופס אותן בשני חריצים שונים?
    בכל אופן, תודה על הטיפ, אני אחזק את הכנפיים עם דבק חם או משהו.
    היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    הודעות
    11
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: Rainbow...electric no more

    יופי של עבודה על הטיסן!
    רק שאלה האם קיבעת את הכנפיים או שאתה מפרק אותם כל פעם?
    תודה

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    121
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    לא, אני לא מתכוון לפרק את הכנפיים, הן מקובעות אבל לא מודבקות
    היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    121
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    סיום הבניה:
    התקנתי את המנוע, תוכלו להבחין שבניגוד לסרטון שהוצג בשרשור הזה, את המנוע התקנתי עם הראש למעלה.
    למה? יותר נוח ולא ממש מכוער כמו שחששתי.


    בתמונה הזו הטיסן עם פרופ זמני עד שאחליט איזה פרופ לשים.
    המלצות?
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	15032011325.jpg‏ 
Views:	329 
Size:	491.4 קילובייט 
ID:	40609  
    היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    10X7-אתה יכול גם 10X8-יהיה קצת יותר מהיר מ11X6
    11X6- קצת יותר חזק מ10X7
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,724
    תודה!
    129
    הודה 79 פעמים ב 59 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    עמרי,
    היה טסט כבר לטיסן?

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: Rainbow...electric no more

    עמרי
    אני חושב שהתקנת המנוע הפוך הייתה יפה יותר ויושבת בול בקאול (כמו בסירטון שהעלה מושיק)
    מבחינה בטיחותית (גישה לפלג ) התקנה בזוית כאשר המפלט בין כני הנסע היתה יפה יותר
    מבחינת חום מנוע צפיתה את הקאול מבפנים עם פיבר ?
    תעלה רשמים כולל טיפים בבנייה בדגש על הניטרו וכמובן סירטון של הטיסה כפי שאתה יודע לעשות
    עוררתה בנו תאבון

    נערך לאחרונה על ידי עמי; 20-03-2011 בשעה 05:56:29.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    121
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    הבוקר עלה הRainbow לטסט פלייט
    בשטח הגעתי למסקנה שהקאול יושב לא טוב, צמוד מידי למנוע ולכן הורדתי אותו
    הטיסן עלה לאויר והייתי צריך לקזז מעט ימינה כדי לבטל את הגלגול החריף ולתת טיפה Down
    מעבר לזה הטיסן טס בצורה מושלמת
    יתכן ואוסיף לו עוד טיפה משקל מקדימה למרות שהוא יושב כרגע די יפה (מרכז כובד טיפה קדמי)
    לגבי הקאול - אני חושב שאתבנת אותו ואייצר את הקאול מפיבר, החום שהמנוע פולט מרגיש לי לא טוב עם הקלקר הזה.

    בעניין האסטטיקה - למען האמת לא ממש משנה לי איך זה נראה, המנוע יושב מושלם כך שלא נראה לי שווה להשקיע בהפיכה שלו ולהסתכן בהחלשה של הפיירוול עם עוד חורים.
    אולי בRainbow הבא
    היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: Rainbow...electric no more

    צודק - במחשבה שנייה נראה כמו MUSCLE PLANE
    רעיון טוב לתבנת
    את הטורק אפשר להקטין ע"י הורדת קוטר הפרופ

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    121
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rainbow...electric no more

    הפרופ שהשתמשתי בו הוא 10X7, אני לא חושב שזה יהיה נבון לרדת בקוטר, גם ככה בחצי מצערת המטוס מהיר.
    אני גם לא חושב שהגלגול נבע מהטורק אלא מהמאזנות, אבל לא בדקתי
    היריעה קצרה מלהכיל, אבל חצי (בנתיים) נמצא כאן

נושאים דומים

  1. למי שחיפש אצל הסיני 45 דולר A388 RAINBOW
    על ידי guyro בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-10-2010, 05:49:56
  2. התחדשתי בטיסן חדש Rainbow
    על ידי שרון2785 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 12-09-2010, 00:29:39
  3. [שרשור בניה] NFD A388 Rainbow F3A
    על ידי OneLink בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 62
    הודעה אחרונה: 14-08-2010, 20:11:56
  4. מבקש המלצה סרוואים לטיסן RAINBOW A388 F3A
    על ידי OneLink בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-07-2010, 12:59:35
  5. Electric Telemetry
    על ידי nirgo בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-10-2008, 16:56:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •