משפט המחץ: הרצה למנוע עם טבעת-בוכנה ושרוול מפלדה, יש לעשות בתערובת עשירה...
למנוע ה-OS.55AX יש שרוול צילינדר מפליז מצופה ניקל, עם קדח קוני.
למנוע מסוג זה, יש לעשות את ההרצה כמפורט בשרשור זה ובלי שום קיצור-דרך.
אם האנגלית שלך לא טובה מספיק, חפש כאן בפורום. יש הסברים.
כעקרון, אופן ההרצה הנכון לכל מנוע, נקבע ע"י מבנהו של המנוע; ולא ע"י שמו של היצרן...
אם הוראות היצרן סותרות את ההוראות המתאימות למבנה המנוע; אל תפעל על פי הוראות היצרן, פן תזיק למנועך!
במקרה של מנועי OS; המדריך הנו, כנראה, 'carry-over' מהתקופה בה לרוב המנועים שלהם הייתה טבעת-בוכנה; ואחרים היו עם בוכנה מברזל-יציקה ושרוול מפלדה...
המנועים של OS השתנו ברובם, אבל אופן ביצוע ההרצה המופיע במדריך נשאר בעינו... ומתאים רק למנועים בהם טבעת-בוכנה ושרוול צילינדר מפלדה.
תודה! די הבנתי את התהליך למעט נושא השתי/ארבע פעימות - איך אני אמור לזהות את המצב ? לפי הרעש של המנוע ?