אופס!
בטעות קראתי את במה שכתבת, שזה מנוע OS.61 FS. סליחה על הטעות.
ה-SF יכול להיות עם טבעת בוכנה (ring), או עם צילינדר+בוכנה ABN, שזה, כמו שאומרים היום; 'פחות עדיף' ויותר רגיש להתקלפות הניקל מהשרוול.
בעיית ההיתפסות של הטבעת יכולה להיות במנוע זה (אבל לא היתפסות השסתומים שאינם...).
מתמטיקה פשוטה, עומר. 5% של כל דבר הם 5 לכל 100.
להוסיף 5% שמן קיק-לדלק, זה להוסיף לכל 100 סמ"ק דלק, 5 סמ"ק שמן-קיק.
יש לך ליטר (1,000 סמ"ק), הוסף 50 סמ"ק. יש לך 4 ליטר, הוסף 200 סמ"ק.
עוד דרך היא לחלק את כמות הדלק אותה אתה רוצה 'להעשיר' ב-20. יש לך 3,785 סמ"ק (גלון אחד), הוסף 189.25 סמ"ק.