יורדן וחברים
אין כאן וויכוח, יש עובדות
המנוע של האיזי נוטה כלפי מטה (לכיוון החרטום)
ונוטה כלפי מעלה (לכיוון הגה הגובה)
וכיוון שהטסתי כמה וכמה איזים, כולל את האיזי המדובר של יבגני, לפחות ביום שבו אני הטסתי אותו הטיסן נטה להוריד חרטום בפתיחת מצערת-בדיוק כמו כל איזי אחר
ולכן צריך לבדוק מה השתנה באיזי הפרטי של יבגני,באיזי שלי ושל אחרים הוא תמיד -אבל תמיד-נוטה להוריד חרטום בפתיחת מצערת
ואין שום צורך לבצע שום שינוי, זאת לא בעייה שיש להתגבר עליה, זה מצב נתון שקל מאד לטפל בו
ומי שרוצה תמונה של האיזי, שלחתי לכאן לא מזמן קישור לאיזי שלי, שם ניתן לראות בבירור את המצב
ולך יבגני-אני כנראה אהיה בשבת בברנר,ונבדוק יחד את המצב