
נכתב במקור על ידי
guy1a
תודה להסברים המלומדים.
שאלת תם, האם כשמסוק מרחף, מהירות האויר שעוברת בדיקה ניקבעת על ידי זויתה התקיפה של הלהבים ומהירות הראש ? ... וכשהמסוק מתקדם אז מהירות היחסית של המסוק ביחס למהירות הרוח ( אם יש מונח כזה ) מצטרפת למהירות האויר שעובר בדסקה ?
אני מנסה להקביל למשל מה קורה לטיסן רגיל ( מטוס ) כשיש רוח וכשאין רוח, במקרים של נגד הרוח כשהיא נושבת בעוז, יש הרבה יותר עילוי.
לעניין הראיה והצבעים. אני הבחנתי מזמן שיש צבעים שאני רואה פחות ברור גם עם המשקפיים וגם בתנאי תאורה טובים.
בגלל זה למשל הסויפט לילה שלי לא כולל אדום.
עכשיו עוד שאלה, בזמנו אמרתם ( דניאל ) שהסולופרו נוטה ימינה בגלל הרוטור האחורי שנימצא מתחת למישור הרוטור הראשי, לא הבנתי למה. ב450 המיקום דומה, גם פה הרוטור האחורי נמוך מהרוטור הראשי, לעומת זאת המסוק הזה לא נוטה ימינה ( אלא אם הוא כן עושה את זה ורק בגלל שהוא רחוק יותר ממני ואני מתקן רוב הזמן כדי שלא יברח לי ואז אני לא רואה את הנטיה ) ישנם מסוקים שבהם הרוטור האחורי עולה גבוה יותראך לא ראיתי כזה שעובר את גובה הדסקה.
למה זה ככה ומה זה נותן ?
תודה.