שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: האם התקדמות המסוק מייצרת יותר עילוי ?

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם התקדמות המסוק מייצרת יותר עילוי ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    תודה להסברים המלומדים.

    שאלת תם, האם כשמסוק מרחף, מהירות האויר שעוברת בדיקה ניקבעת על ידי זויתה התקיפה של הלהבים ומהירות הראש ? ... וכשהמסוק מתקדם אז מהירות היחסית של המסוק ביחס למהירות הרוח ( אם יש מונח כזה ) מצטרפת למהירות האויר שעובר בדסקה ?

    אני מנסה להקביל למשל מה קורה לטיסן רגיל ( מטוס ) כשיש רוח וכשאין רוח, במקרים של נגד הרוח כשהיא נושבת בעוז, יש הרבה יותר עילוי.
    לעניין הראיה והצבעים. אני הבחנתי מזמן שיש צבעים שאני רואה פחות ברור גם עם המשקפיים וגם בתנאי תאורה טובים.
    בגלל זה למשל הסויפט לילה שלי לא כולל אדום.

    עכשיו עוד שאלה, בזמנו אמרתם ( דניאל ) שהסולופרו נוטה ימינה בגלל הרוטור האחורי שנימצא מתחת למישור הרוטור הראשי, לא הבנתי למה. ב450 המיקום דומה, גם פה הרוטור האחורי נמוך מהרוטור הראשי, לעומת זאת המסוק הזה לא נוטה ימינה ( אלא אם הוא כן עושה את זה ורק בגלל שהוא רחוק יותר ממני ואני מתקן רוב הזמן כדי שלא יברח לי ואז אני לא רואה את הנטיה ) ישנם מסוקים שבהם הרוטור האחורי עולה גבוה יותראך לא ראיתי כזה שעובר את גובה הדסקה.

    למה זה ככה ומה זה נותן ?

    תודה.




    זה לא נכון (הקטע המודגש)
    טיסן או מטוס לא יודעים שיש רוח, לכל היותר הם יודעים שיש מערבולות
    הטיסן טס בתוך גוש אויר עומד או נע, ומהירות האויר עליו זהה בכל מצב שבו אין משתנה אחר, כמו מנוע פועל או לא
    את עוצמת העילוי קובעת מהירות האויר על פני משטח הכנף ולא מהירו האויר ביחס לקרקע.
    הדבר דומה לטיסן שתטיס בתוך מטוס נוסעים שטס במהירות גבוהה.
    לצופה מהקרקע תראה מהירות גבוהה, למטיס בתוך המסוק , המהירות האמיתית
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם התקדמות המסוק מייצרת יותר עילוי ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    זה לא נכון (הקטע המודגש)
    טיסן או מטוס לא יודעים שיש רוח, לכל היותר הם יודעים שיש מערבולות
    הטיסן טס בתוך גוש אויר עומד או נע, ומהירות האויר עליו זהה בכל מצב שבו אין משתנה אחר, כמו מנוע פועל או לא
    את עוצמת העילוי קובעת מהירות האויר על פני משטח הכנף ולא מהירו האויר ביחס לקרקע.
    הדבר דומה לטיסן שתטיס בתוך מטוס נוסעים שטס במהירות גבוהה.
    לצופה מהקרקע תראה מהירות גבוהה, למטיס בתוך המסוק , המהירות האמיתית
    עודד מה שכתבת נכון כל עוד מדובר ברוח במהירות קבועה. אם מכה בטיסן רוח משב רוח חזיתי פתאומי העילוי יגבר מיד או ייקטן במשב אחורי. גם מי שמטיס מסוק יודע שהעילוי משתנה בחדות ברוח פתאומית.
    נערך לאחרונה על ידי Yoav Lahav; 22-05-2011 בשעה 17:23:18.
    יואב

נושאים דומים

  1. [מדליק] אסף אלוש
    על ידי yoelgold בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 05-10-2010, 17:27:06
  2. [שאלה] עילוי בכנפים
    על ידי magicjim בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-04-2010, 19:08:32
  3. יצירת כח עילוי לטיסן מקאפה
    על ידי giladba בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10-01-2010, 17:40:20
  4. [שאלה] שלום,מעוניין ליצור יותר עילוי בטיסן
    על ידי קובי חדד בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-06-2009, 12:55:15
  5. [שאלה] באיזה מבין שני flybar המסוק יציב יותר
    על ידי drgabbay בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-01-2009, 18:29:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •